voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (996)
Terveysside pysyy paremmin paikoillaan - varsinkin yöllä.
Mummopöksyt on ihan parhaat. Puuvillaiset että ei niin hiosta. Tekokuituiset rupeaa hiostaan pila ja persettä.
Tavalliset pöksyt kiinteyttää pakarat ja pitää persposket paikallaan. Stringeissä pakarat hyllyy ikävän näköisesti kun painetaan menemään kiireellä.
Musta on parempi, että ne on jo valmiina siellä perseen välissä, kun että niitä pitäisi sieltä koko ajan kaivella. Mulla on ilmeisesti sen muotoinen hanuri, että kaikki mummopikkaritkin kiipeää pyllynväliin. Hipstereistä puhumattakaan. Ohutta, kevyttä kangasta olevat stringit on paljon mukavammat, eikä tunnu miltään pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen piti raottaa housuja että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä että näkisi housut.
Joku jaksaa vieläkin hokea tätä samaa juttua. Olen kuullut tämän jutun ensimmäisen kerran vuonna 2001 heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on parempi, että ne on jo valmiina siellä perseen välissä, kun että niitä pitäisi sieltä koko ajan kaivella. Mulla on ilmeisesti sen muotoinen hanuri, että kaikki mummopikkaritkin kiipeää pyllynväliin. Hipstereistä puhumattakaan. Ohutta, kevyttä kangasta olevat stringit on paljon mukavammat, eikä tunnu miltään pyllyssä.
Musta on todellakin paras
T:herkkupep pu anneli
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.
Pitävätkö jotkut naiset alushousuja miehiä varten? Olen luullut, että niiden on tarkoitus peittää ne
ruumiisosat, joita ei haluta näyttää vieraille ihmisille. Tähän vuodenaikaan niiden on lisäksi tarkoitus
lämmittää kehoa. Käyttävätkö miehet sellaisia alusvaatteita, jotka herättäv
alushousujen tarkoitus on myös että päällysvaatteita ei tarvitse pestä niin usein kun aläpään liat jää niihin alushousuihin jotka vaihdetaan päivittäin. (kyllä sitä aina jotain tulee vaikka kuinka olis hygieeninen, esim. Valkovuotoa)
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset pöksyt kiinteyttää pakarat ja pitää persposket paikallaan. Stringeissä pakarat hyllyy ikävän näköisesti kun painetaan menemään kiireellä.
Totta,jos on lihava.
Hyväkuntoisella ei tuota ongelmaa.
Kaikki kuitenkin tietää että jokaisella (lähes) ne alushousut on jalassa niin mitä väliä jos niiden lahkeet näkyy.
Minusta sellaiset satiiniset, pitsireunaiseyt, joita mm. evelace myy, ovat seksikkäimmät pöksyt, eivätkä suinkaan mitkään persnarut.
T: mies 50v
Lähes joka päivä näitä pukukopilla näkee, mutta vielä ei oo tullu vastaan sellasta persettä, että ne näyttäs hyvältä. Suomi mammojen lumivalkoiset, selluliittiset ja hyllyvät persposket eivät stringejä juuri imartele.
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Et sitten osaa ostaa kunnon alushousuja kun itsellä TAI malliset alushousut on aina ollut napakat ja hyvin istuvat. Ja hyvän näköisetkin. Opettele ostamaan parempia alusvaatteita tai pyydä apua kun et itse osaa.
Talvisin sukkahousujen alla mukavemmat päällä kuin ns normaalit alushousut. Kesällä taas vilpoisemmat.
Millä mittarilla tavalliset aluhousut on mukavemmat?
Stringit on teineistä kolmpekymppisiin asti ainoat oikeat, kunhan on kaunis, hoikka ja hyvässä kunnossa. Muilla ei väliä
En myöskään ymmärrä, eikö teidän kankut jäädy näin talvella? Istuessakin housut tuntuvat inhottavilta ilman kunnon alkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki on häirintää, niin miksi pitää naisen olla kiihottava näky?
Että paljastelenpa persettäni, jotta vältyn häirinnältä?
Perseenpaljastelu on häirintää. Ai niin, siis vain jos sitä tekee mies.
Laikki virtsatipat ja emätinliemet valuu ohueen persnaruun ja sekaan imeytyy pierukaasut. Helpisti tulee sitten emätintauteja ja haetaan lääkkeitä tulehdukseen.
Ne näyttää hyvältä upea runkoisten håråjen päällä, siksi.
Olikohan eilisiltana Puoli Seitsemän -ohjelman vieraalla stringit?
Voimaannuin ja täytin rakasteluhimolla!
Ennen piti raottaa housuja että näki perseen. Nyt pitää raottaa persettä että näkisi housut.