voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (996)
Onhan bikinien yläosakin stringmallinen.
Parhaat alkkarit ohuidenkin housujen alla on ihonväriset, puuvillaiset, pitkälahkeiset mummikset (esim. sloggi long).
Ei hiosta, ei hierrä, eikä seilaa pakaroiden päällä.
Oon käyttänyt viimeiset 20 vuotta pelkästään stringejä. Mulla ei ole hiivaa, osaan käyttää wcpaperia/bideesuihkua ja ostaa oikean kokoiset housut. Arkisin käytössä puuvillastringit, yöllä hipsteristringit ja erikoistilanteisiin mulla on pitsipöksyjä.
Alushousut on perusvaatetusta, eikä niiden päätehtävä ole tehdä käyttäjästään kiihottavaa 🙄
Käytin 27 vuotta elämästäni pelkkiä tai/hipster/boxer yms mallisia pikkuhousuja koska jokapaikassa toitotetaan että stringien käyttäminen on noloa ja teinien touhua. Tänä vuonna kyllästyin siihen että kaikki pikkuhousut hiostaa, rullautuu, nousee pakaravakoon, lahkeensuut kiristää, saumat näkyy housujen alta jne. Ja kyllä olen kokeillut monia eri merkkejä ja kokoja, mikään ei vain sovi koska olen kapea vyötäröltä mutta peppu melko leveä ja reidet myös muhkeat, BMI 23 eli ylipainosta turha huudella. Pikkuhousuja ei voi edes sovittaa eikä palauttaa sovituksen jälkeen niin jokainen kokeiltu pari on hukkaan heitettyä rahaa jos ei sovikkaan.
Ostin sitten stringejä muutamasta eri kaupasta eri materiaaleilla ja eri kokoisia ja löysin itselleni sopivia. Ei rullaudu mihinkään eikä hierrä tai hiosta, pysyvät siellä missä kuuluukin.
Tiedostan riskin tulehduksista ja lopetankin käytön jos terveysongelmia ilmenee.
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
ootko joku kalsarin kyttääjä pervo?? haisteletko satuloita ala-koululla??
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Mitä väliä sillä on vaikka näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Mitä väliä sillä on vaikka näkyy?
Niin tai sitten kannattaa hankkia laadukkaampaa materiaalia tai kokoa isompia housuja. Leggingsit lähtökohtaisesti eivät ole housut, vaikka juostessa ne hyvät onkin.
Mitä hlvetin väliä on tällaisellakin asialla? Toiset pitää stringejä, toiset ei. Ei vois vähempää kiinnostaa kenenkään kalsarit.
Maxi alkkarit ei ole koskaan estänyt saamasta seksiä mieheltä. Siinä tilanteessa ei alkkareita ajatella.
Jos kärsii peräsuolen laskeumasta niin on ruman näköistä kun se lotkottaa sen takanarun vierestä ulkona
En käytä, inhoan narun tunnetta persvaossa. Käytän mummomallisia puuvillaisia pikkuhousuja. Minusta nuo stringit ovat jollain tavalla naisten "kurissa pitämistä" samaan tyyliin kuin vaatimus laihuudesta: pitää olla miesten mieleen vaikka harvempi niitä alushousuja näkee, mummoalushousuja samoin kuin alapääkarvoitusta pilkataan jne. En halua narua perseeseen siitäkään syystä, että se sitten kuljettaa perärei'ästä bakteereja emättimen aukolle.
Eipä ole tarvinnut stringejä pitää ikinä, kertakokeilu riitti. Pikkuhousuja löytyy sopivia ja laadukkaita, jotka eivät näy eivätkä rullaudu. Kaksi asiaa, jotka nuorten naisten pitäisi muistaa 1. Ei hankaavia stringejä haaroväliä tulehduttamaan eikä suihkusta vettä suoraan pimpsaan, se aiheuttaa tulehdusta.
No mikä se anustappi sitten on. Kuuluuko sekin sringeihin.
Miksi aina tällaisia ääripäitä.. stringit -> mummopikkarit... Miksei ihan tavalliset hipsterit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset turhaan ujostelee pikkuhousujen rajojen näkymistä. Mun mielestä se on seksikästä 😅
Miksi miehillä on aina paksu kokovartaloasu. Naiset eivät näe mitään miesten housunreunoja.
Mikä helvetin pakko on vetää jotain ylikireää ihonmyötäistä vaatetta päälle. Sopivan väljä on paljon mukavampi. Ei Kierrä, Ei hierrä, On helppo pierrä.
Kätevät esimerkiksi farkkujen ja muiden tiukkojen housujen kanssa ettei näy rajat läpi. Itse tykkään sellaisista korkeavyötäröisistä joissa on vähän kangastakin, pakarat saa näkyä mutta pelkät narut on epämukavat.
Käytin raskaana ollessa oikein kunnon puntillisia ja korkeavyötäröllisiä alkkareita. ihanaa kun sai nostaa kunnolla vatsan yli vyötärön. nykyään käytän sellaisia alusvaatteita, jotka ei hierrä ja on parempi pierrä. ei paalinaruja minun haaroihin. eikä mieheni ole valittanut koskaan vaan sanonut että pois ne kuitenkin otetaan, kun alkaa välly täriseen
Säälittää noi stringinaiset kun muuten ei saa tarpeeksi huomiota, niin pitää jo pakaroillakin yrittää.
Teen työkseni työvaatteiden ja vapaa-ajan vaatteiden pesuja. Kommentoin yleisellä tasolla
Naisten mummonalkkareissa näkyy usein ruskeaa, punaista ja ruskeaa joskus jopa kirjavanväristä ja tämä peppureiän sekä alapään kohdalla. Stringeissä harvemmin värejä näkyy paitsi alapään kohdalla jossa väri usein vaaleaa/rusehtavaa.
Hajuista en tiedä kun käytämme työturvallisuuden takia suojavarusteita.
Miehet toki oma lukunsa mutta naiset, koittakaa pitää hygienista huolta!
HYI KAMALA