Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?

Vierailija
26.11.2023 |

Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.

Kommentit (315)

Vierailija
121/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suutu ja hyväksyn sen. Mutta onhan siinä kyseessä yleistys. "Koska jotkut miehet ovat epäluotettavia mulkeroita, niin kaikki on." Se varmaan sitten osaa miehistä suututtaa.

M45

Et sitten kykene ymmärtämään, että tuntemattomasta ihmisestä ei voi tietää onko tämä mulkero vai ei? Tämä minua ihmetyttää tässä miesten ymmärtämättömyydessä. Että ei tajuta, ettei naiset ole mitään selvännäkijöitä, jotka etukäteen osaavat sanoa tuntemattomasta ihmisestä onko hän ok vai joku hullu. Sitten otetaan henkilökohtaisesti ja loukkaannutaan tai suututaan. 

Niinpä. Minua on häiritty kadulla kymmeniä kertoja. Minuun on käyty käsiksi, ehdoteltu, huudeltu törkeyksiä, seurattu autolla pimeällä kadulla, kommentoitu vartaloani... Joka ikinen häiritsijä on ollut suomalai

Ei tuota silti voi yleistää ollenkaan kaikkia koskevaksi. Jäitä nyt hattuun noiden yleistämisten kanssa, oli sitten miten traumatisoitunut tahansa. 

Ihan mahdoton ajatella että joku tuolla liikkuessaan keräisi systemaattisesti puoleensa ahdistelua ja törkeyksiä kuin magneetti, anteeksi vain, ei mene läpi.

Vierailija
122/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

En tunne tuollaisia miehiä. Kenelle minun pitäisi mennä asiasta sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuu tuosta, se kertoo ainoastaan siitä, että hänen kohdallaan on syytäkin olla varuillaan.

Tämä. Normaali mies ei suutu tuollaisesta.

Ei suutu, mutta loukkaantuu. Sen yli on vain päästävä.

Vierailija
124/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suutu ja hyväksyn sen. Mutta onhan siinä kyseessä yleistys. "Koska jotkut miehet ovat epäluotettavia mulkeroita, niin kaikki on." Se varmaan sitten osaa miehistä suututtaa.

M45

Et sitten kykene ymmärtämään, että tuntemattomasta ihmisestä ei voi tietää onko tämä mulkero vai ei? Tämä minua ihmetyttää tässä miesten ymmärtämättömyydessä. Että ei tajuta, ettei naiset ole mitään selvännäkijöitä, jotka etukäteen osaavat sanoa tuntemattomasta ihmisestä onko hän ok vai joku hullu. Sitten otetaan henkilökohtaisesti ja loukkaannutaan tai suututaan. 

Niinpä. Minua on häiritty kadulla kymmeniä kertoja. Minuun on käyty käsiksi, ehdoteltu, huudeltu törkeyksiä, seurattu autolla pimeällä kadulla, kommentoitu vart

Kyllä tuo ihan naisten arkipäivää, mihin itsekin pystyn samaistumaan.

Tunnettu tosiasia on se, että miehet pelkäävät vankilaan joutuessaan samaa asiaa mitä naiset joutuvat pelkäämään joka kerta kotiovesta ulos lähtiessään. Varovaisuus ja ympäristön skannaaminen on meille niin luontaista, että harva edes itse tajuaa sitä.

Vierailija
125/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset esittävät miehille kohdistetun kysymyksen toisille naisille ja nämätoiset naiset vielä vastaavat miesten puolesta? Ja seuraavassa ketjussa nämä samat naiset vinkuvat mansplainingista.

Vierailija
126/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Niinpä. Minua on häiritty kadulla kymmeniä kertoja. Minuun on käyty käsiksi, ehdoteltu, huudeltu törkeyksiä, seurattu autolla pimeällä kadulla, kommentoitu vart

Naiset uskovat minua. He tietävät. Sinä sen sijaan luultavasti olet häiriköinyt naisia kaduilla.

Ja ei, sinä et ole nainen.

Vierailija
127/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suutu, mutta ihmettelen. Olen miehenä valmis ottamaan suuriakin riskejä, jotta voisin löytää puolison.

Vierailija
128/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Et usko vaikka tästä on tilastoja. Et usko vaikka metoo toi esiin totuuden. Silti syytät naisia valehtelijoiksi.

Vierailija
129/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostavat miehet vain seksimielessä ja sovin pelkästään seksitreffejä. Tästä huolimatta, vaikka kumpikin on liikkeellä samalla ajatuksella, treffit sovitaan aina julkiselle paikalle ja pääsäntöisesti tapaamispaikan ehdottajia ovat olleet aina miehet.

PS. Huvittaako muita tämä, että isyyshuijauksista eniten huolissaan ovat ne miehet, jotka eivät saa koskaan seksiä :D

Sanos muuta. Nuo isyyshuijaukset ei tule koskaan koskettamaan näitä ulisoita, kun eivät ne ikinä saa ketään naista kanssaan sänkyyn tirsk

Vierailija
130/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysjärkinen mies ei tuosta suutu, tai loukkaannu. Karsiipahan joukosta oudot tyypit.

Äläpä hauku. Olen ihan täysijärkinen, vaikka kokisin tuon varmasti loukkaavaksi. Siksi en kotitreffejä ehdotakaan, mutta nainen saa toki tehdä sen, jos haluaa. Veikkaan, että kieltäytyessäni nainen loukkaantuisi ja saattaisi jäädä treffit järjestymättä.

Vierailija
131/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tuota silti voi yleistää ollenkaan kaikkia koskevaksi. Jäitä nyt hattuun noiden yleistämisten kanssa, oli sitten miten traumatisoitunut tahansa. "

Edelleen, yli 90 % kaikista seksuaaliväkivallanteoista on miesten tekemiä. Tuon tilaston valossa ei ole yleistämistä sanoa faktaa, että miehet ovat niitä, jotka tässä asiassa muodostavat uhkan naisille. Ja koska et ikinä voi mennä takuuseen tuntemattomasta ihmisestä, on luonnollista ettei riskejä haluta ottaa.

Jos tämä fakta loukkaa miehiä, heillä on itsellään täysi vapaus muuttaa tuo tilasto.

Vierailija
132/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suutu, mutta ihmettelen. Olen miehenä valmis ottamaan suuriakin riskejä, jotta voisin löytää puolison.

Oletko valmis ottamaan riskin tulla raiskatuksi puolison löytämiseksi? Vai mitä nämä mainitsemasi suuret riskit ovat?

Vierailija
133/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Niinpä. Minua on häiritty kadulla kymmeniä kertoja. Minuun on käyty käsiksi, ehdoteltu, huudeltu törkeyksiä, s

Vasta metoo sai minut tajuamaan että olen varuillani kun mies lähestyy kadulla. Ennen en ollut edes ajatellut asiaa. Olin 35. Ja olin varuillani siksi että minulla oli niin paljon kokemuksia kun mies tulee ahdistelemaan.

Vierailija
134/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa sanoa, kun naiset eivät yritä vahingoittaa miehiä.

Mies pelkää treffeillä että nainen onkin lihava. Nainen pelkää että mies tap paa hänet.

Vierailija
135/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Tämähän se varmaan on. Itse en toki suutu ja ymmärrän, mutta tuntuu se silti hieman pahalta. Se lienee luonnollista, kun on itse kunnon mies. Herkkä ja tunteellinen.

Mutta siis en suutu, vaikka aavistuksen loukkaantuisinkin.

Miksi loukkaantuisit? Vaikutat hankalalta ihmiseltä, sori nyt vaan. Jos itse ehdottaisin treffikumppanille treffipaikaksi kahvilaa, ja hän sitten vastaisi, että haluaisi mieluummin nähdä vaikka museossa (tai päinvastoin), niin en minäkään siitä loukkaantuisi. 

Vierailija
136/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle ei ole yksikään mies koskaan ehdottanut kotitreffejä. Ei kukaan normaali ihminen halua kutsua kotiinsa tuntematonta ihmistä ensi tapaamiselle, vaan valitaan neutraali  ympäristö. Jos mies ehdottaa ensitapaamiseksi kotitreffejä tulee kaikkien hälytyskellojen soida ja lujaa."

Mulle on Tinderissä ehdotettu, esimerkiksi viini- ja leffailtaa miehen luona. Paljon kivempi vaihtoehto mielestäni kuin kahvi- tai ravintolatreffit. En ole koskaan sitten lopulta mennyt, mutta en näe syytä miksen voisi mennä, jos miehestä tulee hyvä vaikutelma ja jos on jo kuvissa niin hyvännäköinen, ettei varmasti tule sen suhteen pettymystä. Tietenkään en suoraan menisi oven taakse, vaan ensin tavattaisiin ulkona, jolloin voisin vielä tehdä varmistavan arvion.

Vierailija
137/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis ottamaan riskin tulla raiskatuksi puolison löytämiseksi? Vai mitä nämä mainitsemasi suuret riskit ovat?

Esimerkiksi työpaikan ja maineen menettäminen. Olen useamman kerran lähestynyt asiakkaitani, vaikka olen sellaisella alalla, jolla siitä saa helposti potkut.

Vierailija
138/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, sitten sä vaikka tarvittaessa otat niitä suuria riskejä. Mutta onko sinusta omituista minimoida riskit, kun ihmisiin voi tutustua myös vähemmillä riskeillä? Eli onko sinusta ensiarvoista myös ottaa ne suuremmat riskit, eli tuntuuko kiinnostavaan naiseen tutustuminen laimeammalta, jos siihen ei liity puolin tai toisin riskin ottamista?

Vierailija
139/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies suuttuu tuosta, se kertoo ainoastaan siitä, että hänen kohdallaan on syytäkin olla varuillaan.

Tämä. Normaali mies ei suutu tuollaisesta.

Ei suutu, mutta loukkaantuu. Sen yli on vain päästävä.

Loukkaantuu siitä että ei saa erityskohtelua? Että tuntematon nainen ei kohtele juuri kyseistä miestä kuin prinssiä ja vaaranna henkeään prinssin takia? Ei tuo ole normaalin miehen käytöstä vaan itsekeskeisen pikkupojan.

Vierailija
140/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi työpaikan ja maineen menettäminen. Olen useamman kerran lähestynyt asiakkaitani, vaikka olen sellaisella alalla, jolla siitä saa helposti potkut.

Ilmankos ei ole lähestyminen toiminut. Useimmille naisille tuo on varoitusmerkki.