Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet suuttuvat siitä, että naiset suojelevat itseään ja eivät esim. Tapaa miehiä heidän kotonaan?

Vierailija
26.11.2023 |

Tai pelkäävät yöllä kaduilla eivätkä nouse miesten autoihin? Normaalia itsesuojelua.

Kommentit (315)

Vierailija
61/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suutu ja hyväksyn sen. Mutta onhan siinä kyseessä yleistys. "Koska jotkut miehet ovat epäluotettavia mulkeroita, niin kaikki on." Se varmaan sitten osaa miehistä suututtaa.

M45

Olen mies, enkä ajattele kyseessä olevan mikään tuollainen yleistys, vaan naisten luonnollinen halu pysyä elossa ottamatta riskejä. Nainen, joka ei pidä yhtään kenenkään kämpälle menemisen turvallisuutta itsestään selvänä, on fiksu. Noin toivoisin omien tyttärieni käyttäytyvän. Kyllä miesten kanssa kaksin jäämistä nyt vaan mieluummin kannattaa välttää. Koska niin moni on pas*kiainen. 

Tämä. Kun kyse ei ole edes pelkästään fyysisestä väkivallasta. Torjuttu mies voi ryhtyä hyvin ilkeäksi. Uhkailla, solvata, pelotella, seistä oven edessä eikä päästä lähtemään... Melkein kaikki naiset ovat kokeneet jotain tuollaista.

Vierailija
62/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

Miehet ei todellakaan ole vastuussa toisten miesten teoista.

Kyllä te olette, koska te käytätte muiden miesten väkivaltaisuutta hyväksi. Kaikki miehet hyötyvät siitä että nainen joutuu pelkäämään että mies olisi väkivaltainen. Naiset ovat helpommin hallittavissa.

Ns kiltit miehet saattavat kontrolloida naisia sanomalla: " mä olen niin huolissani kun sä puhut/

Mutta isyyshuijauksissa sitä vastuuta vastaavasti naiset ei toisista otakaan. Mediassakin oikein yllytetään pettämään, nyhtämään elarit väärältä mieheltä ja kuulemma biologialla ei ole merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se epämiellyttävää varmasti jos toinen epäilee heti joksikin hyvä ksikäyttäjäksi.

Niin sitä sitten käy kun miehet ei pidä toisiaan ruodussa, että naisten pitää olettaa että kaikki on potentiaalisesti vaarallisia. Siitä on turha valittaa naiselle vaan se pitää miesten hoitaa niiden miesten kesken jotka tämän uhan todistaaa todeksi käytöksellään.

Miksi vastaavasti isyystestiä vaativa mies sitten tuomitaan? Naiset voisivat vastaavasti pitää nämä pettävät naiset ruodussa että ei käy Risto keissejä?

Aika yksimielisesti naiset tuomitsivat tuollaisen valehtelevan lokin, samoin kuin tuollaisen lain, mikä mahdollisti tuollaisen lokkeilun. Saisi tulla laki, mikä määrää selkeästi vahingollisesta laista

Ainakaan Sanna Marinin hallitus ei Keskustalaisia lukuunottamatta tuominnut eikä korjannut lakia. Veronika Honkasalo ja Anna Kontula antoivat julkisuudessa lausunnon että on oikein pettää.

Vierailija
64/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin eria asia. Luuletko että nainen pettää aina? 

Luuletko että mies hakkaa aina? Ovat aika marginaalissa nämä väkivaltaiset miehet.

Seksirikokset ovat yleisiä.

Vierailija
65/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaavasti isyystestiä vaativa mies sitten tuomitaan? Naiset voisivat vastaavasti pitää nämä pettävät naiset ruodussa että ei käy Risto keissejä?

Aika yksimielisesti naiset tuomitsivat tuollaisen valehtelevan lokin, samoin kuin tuollaisen lain, mikä mahdollisti tuollaisen lokkeilun. Saisi tulla laki, mikä määrää selkeästi vahingollisesta laista

Kiitos kun autoit trollia. Kyllä keskustelu siirretään nyt tähän aiheeseen.

Vierailija
66/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä hölmöjä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta kohtelemalla naista prinsessana kotitreffeillä. Nainen ei koskaan tule saamaan muualla niin hienoja treffejä. Kahvilatrefeillä nainen saa vain palkinnoksi oharit.

Mitä käytännössä on tämä prinsessakohtelu? En ainakaan itse mene treffeille saadakseni jonkin elämyksen prinsessana olosta, enkä mene treffeille testatakseni omaa rohkeuttani. Muutenkin ihan sairas ajatus, että itsekin tunnut ymmärtävän, että tuntemattoman kanssa yksityisasuntoon meneminen on turvallisuusriski, joka vaatii rohkeutta - miksi ihmeessä kukaan haluaisi treffeillä tuollaista? Ei naisella ole mitään syytä tai motivaatiota moiseen. Ja miksi juuri naiselle treffien pitäisikään olla joku rohkeustesti?

Vierailija
67/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en suutu ja hyväksyn sen. Mutta onhan siinä kyseessä yleistys. "Koska jotkut miehet ovat epäluotettavia mulkeroita, niin kaikki on." Se varmaan sitten osaa miehistä suututtaa.

M45

Sinä et ymmärrä sitä että naisen on pakko olla varovainen. Alkuun voi tavata julkisilla paikoilla. Onko se niin vaikeaa miehelle?

Nainen, joka väen vängällä haluaa treffit kahvilaan tai ravintolaan, on joko pelkuri tai sitten yrittää huijata mieheltä ilmaisen kahvin tai aterian. Sen takia miehet tekee niin paljon ohareita tuollaisilta treffeiltä.

Vierailija
68/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kumminkin jos naiset myyvät jotain torissa, niin postitus ei missään nimessä käy, vaan ainoastaan nouto. Missä se itsesuojeluvaisto silloin on? En kyllä lähde hakemaan kymmenien ja varsinkaan satojen kilometrien päästä jotain käytettyä tavaraa, mikään ei ole mulle niin tärkeää. Jos ei saa postituksella ostettua, ollaan sitten ilman.

Nouto tapahtuu ovelta, esim. kerrostalossa myyjä tulee alaovelle. Harvemmin nouto tapahtuu niin, että mennään asuntoon sisälle.

Vierailija
69/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Sinä et ymmärrä sitä että naisen on pakko olla varovainen. Alkuun voi tavata julkisilla paikoilla. Onko se niin vaikeaa miehelle?

Nainen, joka väen vängällä haluaa treffit kahvilaan tai ravintolaan, on joko pelkuri tai sitten yrittää huijata mieheltä ilmaisen kahvin tai aterian. Sen takia miehet tekee niin paljon ohareita tuollaisilta treffeiltä.

Sanokaa tuollaisille treffeille vain "kiitos ei". Ei minua ainakaan haittaa, jos minua ei tule kahvilaan tapaamaan joku, joka haluaisi ehdottomasti, että tulen hänen kotiinsa. On täysin ok jättää väliin treffit, jos käy ilmi, että ollaan jossain tärkeässä asiassa täysin eri linjoilla. Minulle käy todella hyvin, että kahvilaan tulevat vain ne miehet, joille se on 100% ok, muut saavat vaikka ghostata, jos siltä tuntuu - ei haittaa minua.

Vierailija
70/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina kun on jokin uutinen että nainen ollut seksiaalirikoksen uhri niin kommentit täytyy niistä jotka etsii syytä naisen käytöksestä.

Vierailija
71/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näin miehenäkään hyvällä katsele sikamaisten äijien sikailua, mutta kun ei ole fyysistä kokoa, ei kannata turhaan kerjätä turpaansa rupeamalla moitiskelemaan huonoa käytöstä. Toivoisi että ne rasakammat kunnon miehet pitäisi siat ruodussa.

Vierailija
72/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun ahdisteijoista 93 % on miehiä, raiskaajista 98 % on miehiä ja lapsen seks.hyväksikäyttäjistä 99 % on miehiä, jokaisella miehellä on kollektiivinen vastuu tehdä selväksi etteivät nuo teot ole hyväksyttyjä. On tutkittu, että miesten harjoittaman ahdistelun ja seksuaalisen väkivallan tehokkain lopettamismuoto on se, että toiset miehet tuomitsevat näkyvästi ja kuuluvasti nämä teot.

Vierailija
73/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kun autoit trollia. Kyllä keskustelu siirretään nyt tähän aiheeseen."

Tämä juuri. Koska argumentit eivät kestä varsinaisesta aiheesta puhumista, pyritään keskustelu siirtämään yhteen marginaalitapaukseen ja täällä vielä naiset ilomielin auttavat asiassa. 

Vierailija
74/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Jokainen nainen ottaa mielummin riskin ohareista kuin riskin r aiskatuksi tulemisesta.

Vierailija
75/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei suutu. 

ne jotka suuttuu onkin hyvä jättää väliin .

Vierailija
76/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun ahdisteijoista 93 % on miehiä, raiskaajista 98 % on miehiä ja lapsen seks.hyväksikäyttäjistä 99 % on miehiä, jokaisella miehellä on kollektiivinen vastuu tehdä selväksi etteivät nuo teot ole hyväksyttyjä. On tutkittu, että miesten harjoittaman ahdistelun ja seksuaalisen väkivallan tehokkain lopet

Ja tällä hetkellä tilanne on se, että miehet hyväksyvät näkyvästi ja kuuluvasti rais kaukset. Kuten tämä jääkiekkoilijan tapaus.

Vierailija
77/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Nykyään on kyllä tapana että kumpikin maksaa treffeilla omat ostoksensa, joten lokkeilu ei enää onnistu.

Vierailija
78/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kyllä hölmöjä. Mies palkitsee naisen rohkeudesta kohtelemalla naista prinsessana kotitreffeillä. Nainen ei koskaan tule saamaan muualla niin hienoja treffejä. Kahvilatrefeillä nainen saa vain palkinnoksi oharit.

Mitä käytännössä on tämä prinsessakohtelu? En ainakaan itse mene treffeille saadakseni jonkin elämyksen prinsessana olosta, enkä mene treffeille testatakseni omaa rohkeuttani. Muutenkin ihan sairas ajatus, että itsekin tunnut ymmärtävän, että tuntemattoman kanssa yksityisasuntoon meneminen on turvallisuusriski, joka vaatii rohkeutta - miksi ihmeessä kukaan haluaisi treffeillä tuollaista? Ei naisella ole mitään syytä tai motivaatiota moiseen. Ja miksi juuri naiselle treffien pitäisikään olla joku rohkeustesti?

Mistä näitä trollin ruokkijoita riittää joka ketjuun? Tuo trolli spämmää samaa kommenttia milloin mihin keskusteluun.

Vierailija
79/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aiemmin pelännyt , nuorempana olin miellyttämisen haluinen ja luottavainen. Kerran sitten kävi se pahin . Sen jälkeen (vuosia sen jälkeen kun pystyi taas deittailemaan) niin otin treffeille mukaan veitsen laukkuun . Nykyään olen naimisissa ja miehelleni kertonut myöhemmin tästä , että meidänkin treffeillä mulla oli veitsi mukana ja ne oli kuitenkin julkisella paikalla. Se oli joko niin tai ei treffejä ollenkaan. Ja kaikki ensi treffit julkisella paikalla mielellään valoisan aikaan. Aika moni mies karsiutui niistä kisoista hyvin aikaisessa vaiheessa kun ei sopinut esim se että treffit päättyy klo 16 ja haluan mennä kotiin yksin eikä minua tarvitse saattaa. Onneksi karsiutuivat koska se paras kumppani löytyi lopulta . 

Vierailija
80/315 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseiset naiset ovat pelkureita. He eivät uskalla elää.

Taitaa harmittaa kun et päässytkään rais kaa maan?