Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa naiset: miksi niin moni nainen haluaa erota 40-50 -vuotiaana?

Vierailija
26.11.2023 |

Tuttavapiirissäni tämä alkaa olla jo surkuhupaisia piirteitä saanut epidemia. Lähes kaikki naiset ovat yhtä äkkiä todenneet, että parisuhde ei olekaan hyvä eikä koskaan ole ollutkaan. 

Enkä nyt siis sano etteikö erota saisi, mikäli suhde on huono, mutta monessa tietämässäni tapauksessa suhteet on ainakin ulkopuolisen silmin vaikuttaneet vähintäänkin hyviltä. Jos ihan rehellinen olen niin tämä on saanut ajattelemaan onko kyse vain vaihdevuosien mukanaan tuomasta hormonaalisesta myrskystä, jonka seurauksena naiset eivät osaa erottaa omia ja parisuhteen ongelmia toisistaan. Olenko oikeassa?

Kommentit (1045)

Vierailija
401/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen palstaa lukenut, ihan minkä ikäinen tahansa, nainen ymmärtää, miksi palstalla uikuttavat "miehet" eivät saa 20v, 30v, 40v, 50v, 60v, 70v, 80v tai edes 90v oikeita, eläviä naisia."

Onhan se surullista, että te "oikeat, elävät naiset" olette pahasti mt-ongelmaisia märkiä pieruja turauttelevia mätisäkkejä, joten miehet eivät menetä mitään, vaan päinvastoin väistävät luodin.

Spessukin täällä pierujuttuineen, täällähän on oikein naisasiantuntijakaarti kasassa. Not.

joku tunnisti ittensä

-eri

Vierailija
402/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys ja omahyväisyys on naisilla syy hylätä mies. M28

Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.

Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta, kun heille on opetettu millaisia naiset oikeasti ovat; katalia. Valtaosa nuorista miehistä on nykyisin vapaaehtoisesti sinkkuja veloja. Ei naista, ei sydänsuruja. Ei naista, ei ongelmia. Ei naista, täysi vapaus. M57

Ei heitä ole opetettu. Ovat katsoneet vain äitinsä toimia sivusta. Omasta äidistä sen näkee millaisia naiset on.

Rahanahneita, pettäviä, kitsaita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40vuotta yhessä.   Ylä ja alamäet koettu.  Silti yhdessä.   Miksi  erota... hmm..  Nykyään jotkut akat  haluavat bailata vielä ni siksi eroavat.    Itse en näe siinä mitään järkeä.    Syitähän löytyy aina eroon  naisilla,  tekosyitä.    -   mummeli 

Vierailija
404/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusa paistaa läpi muutama asia.

- Välttelevä kiintymyssuhdetyyli

- Huonot tai olemattomat kommunikointitaidot

- Kyvyttömyys sanoa suoraan tunteitaan ja tarpeitaan puolisolle

- Katkeruus ylläolevista.

Huonot tai olemattomat kommunikointitaidot, kyvyttömyys sanoa suoraan tunteitaan ja tarpeitaan puolisolle. Niistähän minäkin kärsin. Minulla ei ole sellaisia kommunikointitaitoja, että voisin sanoilla ilmaista suoraan tunteitani ja tarpeitani puolisolle ILMAN että tämä juoksee tiehensä, paiskaa oven kiinni jäljestään, mököttää viikkokausia, vihjailee mahdollisuudesta että joskus voi miehellä vaan päässä naksahtaa.. Osaan kyllä sanoilla ilmaista tunteitani ja tarpeitani. Siitä ei tosin seuraa sitä, että ilmaisemiani asioita käsiteltäisiin tai niillä olisi mitään myönteistä vaikutusta tilanteeseeni. Enimmäkseen on viisaampi vaieta.. kuin yrittää pakottaa miesvauvaa, passiivis-agressiivista miestyyppiä tai nepsy-miestä kohtaamaan minun tunteeni ja tarpeeni. Niin ja lopuksi on viisainta vain painaa ovi hiljaa jäljessään kiinni.

Vierailija
405/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset erota halua, mutta miehet haluaa erota kun nainen alkaa rupsahtaa 40-vuotiaasta eteenpäin.

Voi Veeti, kunhan täytät 15v äitisi voi kertoa sinulle elämän tosiasioita isukin impotenssista ja rupsahtamisesta.

Sivusta kysymys: Miten omat lapsesi suhtautuivat noihin tosiasioihisi?

Vierailija
406/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset erota halua, mutta miehet haluaa erota kun nainen alkaa rupsahtaa 40-vuotiaasta eteenpäin.

Voi Veeti, kunhan täytät 15v äitisi voi kertoa sinulle elämän tosiasioita isukin impotenssista ja rupsahtamisesta.

"Tietämyksesi" asioista perustuu siis oman äitisi epäonnistuneisiin panokokemuksiin isäsi kanssa joista hän on kertonut sinulle.

Meillä muilla ei ole noin.

Voi sinua höppänää.

Totta, en tiedäkään mitään. Mutta tällä palstalla voin uhota olevan iso mies. Huomaat varmaan minun kommenttini, missä halveksin kaikkia naisia.

Veeti

Vierailija
407/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne se sulkeutui peräkammariin, hakkaa tietokonettaan ja tattiaan, eikä tule kuin syömään välillä. Peseytynyt ei ole pitkään aikaan. Kertoi kirjoittelevansa jonnekin Vauva-lehteen nimimerkeillä M28, M57, M36 jne.

Vierailija
408/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen palstaa lukenut, ihan minkä ikäinen tahansa, nainen ymmärtää, miksi palstalla uikuttavat "miehet" eivät saa 20v, 30v, 40v, 50v, 60v, 70v, 80v tai edes 90v oikeita, eläviä naisia."

Onhan se surullista, että te "oikeat, elävät naiset" olette pahasti mt-ongelmaisia märkiä pieruja turauttelevia mätisäkkejä, joten miehet eivät menetä mitään, vaan päinvastoin väistävät luodin.

Spessukin täällä pierujuttuineen, täällähän on oikein naisasiantuntijakaarti kasassa. Not.

Nyt kun kaikille tuli selväksi nuo tyypilliset ominaisuudet, niin kerrotko vielä mitä ikäryhmää edustat?

Vierailija
409/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin onnellinen nuorten miesten puolesta, kun heille on opetettu millaisia naiset oikeasti ovat; katalia. Valtaosa nuorista miehistä on nykyisin vapaaehtoisesti sinkkuja veloja. Ei naista, ei sydänsuruja. Ei naista, ei ongelmia. Ei naista, täysi vapaus. M57

Ei heitä ole opetettu. Ovat katsoneet vain äitinsä toimia sivusta. Omasta äidistä sen näkee millaisia naiset on.

Hyvin sanottu ja kun aloin miettiä muutamia yh-mammoja, niin aika huonon mallin antavat lapsilleen naiseudesta ja äitiydestä.

Vierailija
410/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu ja kun aloin miettiä muutamia yh-mammoja, niin aika huonon mallin antavat lapsilleen naiseudesta ja äitiydestä.

Mutta onneksi isät antavat hyvän kuvan miehisyydestä ja isyydestä eikun 

Vierailija
411/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin erot. Olen 52v. ja miettinyt eroa. Mies ei halua minua, ei mitään hellyyttä. Puhumme toisillemme vain välttämättömimmät, en jaksa enää tehdä töitä suhteen eteen koska koen olevani siinä yksin. Mies hoitaa masennustaan alkoholilla, asiasta ei voi puhua. Lapset aikuisia niin mitä ihmettä roikun tässä suhteessa joka ei anna minulle mitään mitä en saisi muualtakin. Elämä on ainaista joustamista ja toisen ehdoilla elämistä. 

Sitten toisaalta taas olen liian laiska eroamaan, tykkään kodistamme enkä haluaisi kerrostaloon. Mies on kuitenkin ns. hyvä mies, ei rähjää tai ole agressiivinen. Mutta saattaa se päivä tulla kun tempaisen ja lähden ja alan toteuttamaan omaa elämääni.

Mut jos vaan et lähde (pois) vaan alat toteuttaa omaa elämääsi? Lomallasi matkustat minne haluat, hakeudut harrastuksiin jotka sinua kiinnostavat, vietät aikaasi ystävien seurassa. Mikä estää? Jos vastaus on agressiivinen, kontrolloiva ja potentiaalisesti väkivaltainen mies, niin on syytä harkita eroa. Jos ei tämmöistä, niin sitten siitä vaan go täti go.

Vierailija
412/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonne se sulkeutui peräkammariin, hakkaa tietokonettaan ja tattiaan, eikä tule kuin syömään välillä. Peseytynyt ei ole pitkään aikaan. Kertoi kirjoittelevansa jonnekin Vauva-lehteen nimimerkeillä M28, M57, M36 jne.

Hyvin olet poikasi kouluttanut, mutta toi tatin hakkaamisen opettaminen kieltämättä hieman yllätti.

Vierailija
413/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄

Vierailija
414/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta onneksi isät antavat hyvän kuvan miehisyydestä ja isyydestä eikun"

Ei voi odottaa, että yh-mammoilla olisi mahdollisuuksia hyviin miehiin, jos ei itsekään sellainen ole.

Vierailija
415/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta onneksi isät antavat hyvän kuvan miehisyydestä ja isyydestä eikun"

Ei voi odottaa, että yh-mammoilla olisi mahdollisuuksia hyviin miehiin, jos ei itsekään sellainen ole.

Tämä. Näillä yh-mammoilla on olleet nämä palstamiehet puolisoina

Vierailija
416/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on niillä naisilla. Mulla on hyvä mies.

Vierailija
417/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin olet poikasi kouluttanut, mutta toi tatin hakkaamisen opettaminen kieltämättä hieman yllätti.

Voi sinua mussukkaa, meillä sovittiin jo heti avioliiton alussa, että mies kouluttaa pojat ja minä tytöt. No, tuli vain yksi poika.

Vierailija
418/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi isät antavat hyvän kuvan miehisyydestä ja isyydestä eikun 

😂

Vierailija
419/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi sinua mussukkaa, meillä sovittiin jo heti avioliiton alussa, että mies kouluttaa pojat ja minä tytöt. No, tuli vain yksi poika."

Eikö miehesi pidä yhtään omituisena, että kuuntelet ja kyttäät poikasi masturbointia? Kiihotutko siitä?

Vierailija
420/1045 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain jaksanut miestä enää kun lapset aikuistuivat. Jatkuva käninä ja paskan länkytys, äijä kuin ihmisen kuori viisikymppisenä. Siellä se vieläkin omakotitalossa märisee ja naukuu - nyt tosin aikuisille lapsille. Ei ole ikävä.