Mies pilasi aamun ja koko päivän siinä samalla
Pyysin häntä eilen tekemään salaatin, jonka voisin ottaa aamulla mukaan töihin. No hän oli tehnyt salaatin, mutta ei ollut tehnyt kastiketta. Ihan perus oliiviöljy, italialaisia yrttejä ja suolaa ja pippuria. No olin lähdössä töihin ja otin salaattia, mutta kastiketta ei ollut missään. Mies oli vielä nukkumassa ja juoksin makuuhuoneeseen kysymään, että et sitten tehnyt kastiketta salaatille etkä edes viitsinyt sanoa illalla, että ei ole muuten sitten kastiketta. Hän hyppäsi ylös sängystä ja paiskasi vessan oven kiinni ja kommentoi jotain ala-arvoista, jota en ihan ymmärtänyt. Olen nyt töissä ja laitoin hänelle viestiä, että onnistui pilaamaan mun päivän. Ei mitään reaktiota. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (20)
Kaadat salaattikastiketraumasi työkavereillesi. Kriisin vuoksi työkykysi on huono. Harkitse ainakin parisuhdetrapiaa miehesi kanssa.
Miehen (mielen)terveyden kannalta olisi varmaan parempi, jos sinä menisit töistä suoraan osastolle.
Siten eteenpäin, että saat luultavasti tästä lähin tehdä itse salaattisi ja kastikkeesi.
Jos oli sovittu, että hän tekee kastikkeen niin ihan aiheesta suutuit. Olisi voinut sanoa.
Teet jatkossa salaatin itse, etkä tukeudu vierastyövoimaan!
Minä voin tehdä sinulle kastikkeen, mennään vaikka yhdessä siivouskomeroon.
Vierailija kirjoitti:
Tee itte salaattisi tollo
Kuka oikeasti uskoi tuon tarinan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itte salaattisi tollo
Kuka oikeasti uskoi tuon tarinan?
2,5 miljoonaa suomalaista
Jatkossa lopetat salaatin syönnin. Minä olen pärjännyt koko elämäni ilman salaattia.
Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo.
Eihän kukaan voi oikeasti olla noin ääliö kuin ap.
Laitoin salaatin tulemaan kuriiripalvelulla. Oot rakas! t:miehesi
Tee itse salaattikastikkeesi. Äläkä mölyä.
Vedä itsesi pöntöstä alas, ap.