Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.
Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.
Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.
Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut ja toimii hyvin. Samaa tavaraa myyvät kuin suomalaiset kivijalkaliikkeet mutta HALVALLA. Viimeksi ostin riistakameran tarjouksesta 20€ ja täysin sama kamera maksoi kivijalkaliikkeessä 149€. No lompakko kiittää ja jää rahaa muuhunkin.
Kuvitteletko tosiaan, että se 20 euron piraattiriistakamerasi on täysin sama tuote kuin 149 maksava Suomesta ostettu?
Mitään ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan, milloin ihmiset oppivat sen?
Jos kauppa myy tavaraa pilkkahintaan tai jopa ilmaiseksi, jossakin on 100 % varmuudella jotain mätää.
Kannattaa tutustua esim. tuoteturvallisuusasioihin ennenkuin antaa halpojen hintojen sokaista itsensä.
Palautin tuotteita jotka eivät sopineet ja eivät löytäneet selville mihin palautukset olivat menneet niin veloittavat minua. Eli joudun siis maksamaan palauttani tuotteet myös. Monimutkaista toimintaa Temun tuotteet Klarnan maksatus Matkahuollon kuljetus ja haku ja Matkahuollon kautta. Sähköposteja tulee satoja ja epäselvä saldo eikä apu saa vaikka luvataan. Luvataan mutta todellisuudessa apua ei saa. Olen kirjoittanut satoja viestejä ja kysyksia, miksei palautus ei ole mennyt perille. Kuka vie välistä palautuotteet...maksu jäi minulle. Mikäään lähettämäni selvitys ei kelvannut. Ei kannata tilata paljon kerralla. Lisälaskuja palautustuotteista tuli miltei 100 euroa. Muitakin tarinoita riittää jos googlaa Temu/ Klarna. Vievät kuulemma luottotietoja Temu asiakkailta. Todella pettynyt olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut ja toimii hyvin. Samaa tavaraa myyvät kuin suomalaiset kivijalkaliikkeet mutta HALVALLA. Viimeksi ostin riistakameran tarjouksesta 20€ ja täysin sama kamera maksoi kivijalkaliikkeessä 149€. No lompakko kiittää ja jää rahaa muuhunkin.
Kuvitteletko tosiaan, että se 20 euron piraattiriistakamerasi on täysin sama tuote kuin 149 maksava Suomesta ostettu?
Kyllä se hyvinkin on mahdollista. Idioottikin tajuaa, että ei suomessa ne ole suoraan tehaalta, vaan välikäsien kautta. Temu myy suoraan tehtailta, joten välikäsitä ei tule ekstra kustannuksia
Tässä mun alennuslinkki https://temu.to/m/u9srnjkfsi1 💰100€ edestä alennus kuponkeja Ekasta tilauksesta 💰30% alennus !!
Mä ainakin tilaan temusta, ku jula, rusta (ent. Hong Kong), tiger, Tokmanni ja ties kuinka moni myy liike Suomessa myy samoja tuotteita kalliimmalla. Jos on varaa ja haluaa maksaa enemmän, niin siitä vaan. Esim. polyesteristä valmistettuja bändipaitoja Suomesta ei saa, kun puuvillasta valmistetuista paidoista kuluu liian nopeasti "kuva" pois, mut polyesteri -paidassa se pysyy.
🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉
Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi
JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta
TEMU :
- Vastuuton
- helposti voi huijarit vetää linssiin
- tuotteet Sekundaa
- pankkitietosi vaarassa Temun sivuilla
Temu on myös huijarien sivusto. On ISO RISKI että oletkin huijarin oma.
Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäileväinen aluksi. Oon tilannu jo 14 pkt ja kaikki tullut perille n.1-2 viikossa.
Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:
Lisäksi kun laittaa hakukenttään tän koodin, niin saa 30% alennusta ekasta tilauksesta:
acj031894
Tässä viimeisimmät ostokset:
https://postimg.cc/yDhQMCLX
https://postimg.cc/7f2QN27R
Eli mä ainakin olen tilannut ihan tarpeeseen asioita, enkä mitään "kiinakrääsää".
Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista kaupoista ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi. Jopa viimeisin (ihan liikkeestä) ostamani sähkökitara oli tehty kiinassa...
Ja mitä tulee Temun tavaroiden laatuun, niin kyllä ne oikeasti on hyvälaatuista tavaraa, kunhan lukee todella huolella myynti-ilmoituksen, että oikeasti tietää mitä tilaa. Ja ihan maalaisjärjellä välttyy huijauksilta, kun noita tekstiviesti- ja mailihuijauksia on ollut jo todella pitkään liikkeellä. Itse hoidan kaikki Temun äpillä ja maksan Paypalilla, niin ei ole ollut mitään ongelmia.
🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉
Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi
JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!!
kukaan haluu noita sinun paskalinkkejäs, työnnä sinne mistä aurinko ei paista
Tästä linkistä voi ladata Temun turvallisesti https://temu.to/m/u9srnjkfsi1
Huom! Vain uudet käyttäjät saavat etukuponkeja jopa 100 euroon asti ja 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hirveä kauppa jonka ainut tehtävä on urkkia ja myydä asiakkaiden tietoja. Tuhansien ihmisten luottokorttitiedotkin on vuodettu ja yks kaks rahat hävinneet. Ja kaikki on verhottu siihen että myydään halpaa kiinakrääsää. Älkää ikinä ostako tuolta tai ladatko tuota appia.
Höpöhöpö, kenenkään rahat ei ole kadonneet yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Palautin tuotteita jotka eivät sopineet ja eivät löytäneet selville mihin palautukset olivat menneet niin veloittavat minua. Eli joudun siis maksamaan palauttani tuotteet myös. Monimutkaista toimintaa Temun tuotteet Klarnan maksatus Matkahuollon kuljetus ja haku ja Matkahuollon kautta. Sähköposteja tulee satoja ja epäselvä saldo eikä apu saa vaikka luvataan. Luvataan mutta todellisuudessa apua ei saa. Olen kirjoittanut satoja viestejä ja kysyksia, miksei palautus ei ole mennyt perille. Kuka vie välistä palautuotteet...maksu jäi minulle. Mikäään lähettämäni selvitys ei kelvannut. Ei kannata tilata paljon kerralla. Lisälaskuja palautustuotteista tuli miltei 100 euroa. Muitakin tarinoita riittää jos googlaa Temu/ Klarna. Vievät kuulemma luottotietoja Temu asiakkailta. Todella pettynyt olo.
Vai, että ihan satoja viestejä? Selvästi tarkoitushakuista höpötystä nämä sun kirjoitukset. Taitaa olla oma krääsäkauppa konkurssin partaalla.
Vierailija kirjoitti:
TEMU :
- Vastuuton
- helposti voi huijarit vetää linssiin
- tuotteet Sekundaa
- pankkitietosi vaarassa Temun sivuilla
Höpöhöpö. Miten ne pankkitiedot on vaarassa?
Vierailija kirjoitti:
Vievät kuulemma luottotietoja Temu asiakkailta.
He heeeee heeeeeee :D LOL
Eipä kannata tietenkään ladata mitään temu-sovellusta tai antaa luottokorttitietoja tms. vaan käyttää Klarnaa tai Pay Palia, jos välttämättä haluaa tuolta tilata.
Mistä Helsingissä voisi ostaa pitkiä ryppykangashuiveja ?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Helsingissä voisi ostaa pitkiä ryppykangashuiveja ?
... jotka eivät ole tehtyjä poliittisten vankien pakkotyöleireillä kuten Temun myymät tuotteet?