Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
26.11.2023 |

Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.

Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.

Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.

Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?

Kommentit (419)

Vierailija
1/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta tilata tuolta.

Vierailija
2/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi tilata tuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasta "uudesta" oli juttu kun oli kengät tilannut niin oli postilaatikkoon tullut keinonahkainen lompakko.  Sai sentään jotakin vastinetta rahoille.

Vierailija
4/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu 2 kertaa, nopee toimitus, ei lisämaksuja (eli ei esim tullia tai alvia päälle) koot on vastannu sitä mitä pitikin, tosin vaatteiden laatu ei tietenkään oo kovin kummonen, mut hintansa väärti silti. Nykyään tilaan esim liimattavat ripset kokonaan sieltä, tosin liiman ostan tyyliin normalista tai tokmannilta. Mut siis hyviä kokemuksia Temusta täällä =)

Vierailija
5/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, nopeasti tulevat ja laatu on ollut hyvä mitä olen tilannut. Eettisempää olisi tietenkin mennä ostamaan samaa tavaraa stokkalta kalliimmalla😁

Vierailija
6/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista en osaa sanoa, mutta muuten on toiminut hyvin. Helppokäyttöinen ja paljon maksutapoja. Just tilasin joululahjoja, lähinnä paperitavaraa. Toimitus nopeaa.

Vierailija
7/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sukkia, t-paitoja ja sormikkaat. Kaikki oli ihan ok ja tuli aika nopeasti. Suosittelen käyttämään Klarnaa maksussa, niin voi maksaa vasta kun on saanut tuotteet.

Vierailija
8/419 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut 5 kertaa. Aina tulee suht. nopeasti. Niillä on joku varasto kait Euroopassa. Ei tulleja tai alveja, kaikki hoidettuna. Yhden reklamaation tein, kun tuotteesta puuttui osa. Vastasivat heti, että haluatko koko tuotteen rahat takaisin ja maksoivat sen. Laatu on samaa mitä Alilla, mutta suppeampi valikoima. Piraatteja ei ole, eli mitään Niken kännykänkuoria sieltä ei saa. 

Vierailija
9/419 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muutaman kerran tilannut hinnan takia ja hienosti on kaikki toiminut. Ainakin hyvännäköisiä tuotteita, aika näyttää laadun. Ilman lähetyskuluja. PS. Hyvin vaikea on nykyään välttää Kiinalaisia tuotteita. Ja hyvin toimivat jos ei aivan halvinta osta.

Vierailija
10/419 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin yhden satsin kamaa, sellaista halpaa mitä koin tarttevani. Ja olen ollut niihin tyytyväinen. Mutta sittemmin olen saanut eri puolilta tietoa ja kokemuksia, että sen toiminnassa on rutkasti hämärää. Mm. ihmisten tietojen kalastelua ja myyntiä rikollisille tahoille, orjatyövoiman käyttöä, myrkyllisiä tuotteita - ym ym.  Onneksi en ladannut Temun appia itselleni! Menin viimeisen kerran Temun sivuille, poistin profiilitietoni ja lopulta poistin koko tilini. Ihan kamala firma! Tässä yksi monista videoista aiheeseen liittyen: 

Vierailija
11/419 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää tähän temuun voi luottaa esim... Minä tilaan teko kynsiä ja ne tulevat tosi hyvinä ja niissä kestää pari päivää ja kaikki ei ole aina hyödyllistä tai niin kestävää niinkuin kaikki kellot mutta kaikki esim.. korut ovat hyviä ja vaatteet🥰👌🏻

Vierailija
12/419 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä kauppa jonka ainut tehtävä on urkkia ja myydä asiakkaiden tietoja. Tuhansien ihmisten luottokorttitiedotkin on vuodettu ja yks kaks rahat hävinneet. Ja kaikki on verhottu siihen että myydään halpaa kiinakrääsää. Älkää ikinä ostako tuolta tai ladatko tuota appia.

Vierailija
13/419 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen käyttänyt. Maksan klarnalla.

Kaikki tavarat ovat tulleet, laatu on sitä mitä se nykyään on. Toistaiseksi ollu ihan luotettava.

Vierailija
14/419 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä siellä selaimella, ja poistaa evästeet. Appia ei kannata ladata. Jos ostaa, maksu PayPalin kautta. Olen löytänyt sieltä aivan hyviä tuotteita, sama laatu kuin keskihintaisissa kivijalkaliikkeissä. Ostan vain ns. kovaa tai pestävää tavaraa. En ostaisi mitään kemppareita, meikkejä tai suoraan iholle tai limakalvoille tulevia tuotteita. En myöskään tekniikkaa, joka toimii verkkovirralla.

Laadun/tuoteturvallisuuden valvontaa ei ole, ei edes pistokokeita.

Vierailija
15/419 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 1.12 ja tänään tuli paketti. Olen tosi tyytyväinen tilaamiini tuotteisiin. Uskallan tilata vastakin.

Vierailija
16/419 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh.. hirveetä laatua ainaki niitte sukista. Tilasin ennen https://www.sukat.com verkkokaupasta ja tilaampa jatkossaki. Niillä kerrotaan hyvin missä niitte sukat valmistetaanki.

Vierailija
17/419 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen sieltä tilannut eikä ongelmia. Kaveri oli jonkun halvan tarran tilannut kuukausia sitten eikä vieläkään tullut, eipä se paljoa menettänyt. Jos haluatte 30% pois tilauksista niin käyttäkää koodia aaa82583

Vierailija
18/419 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai noista kiinakaupoista kukaan normaalijärkinen mitään tilaa!

Vierailija
19/419 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa nopeampi toimitus kun Wiss ,mutta samaa kamaa.

En ole kertaakaan pettynyt 

Vierailija
20/419 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennen joulua kuusenkoristeita lasikäpyjä, tuli nopeasti ja oli kauniita, kaikki ehjänä, oli hyvin pakattu, hopean sävyisiä lasikäpyjä jossa huurretta ja lenkit oli myös sai suoraan laittaa kuusen oksille, tämä ainakin toimi, en taida tosin vaatteita tilata.