Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.
Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.
Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.
Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?
Kommentit (419)
Hölmö joka tuolta tilaa, keräävät kaikki mahdolliset osoite-tili ym tiedot. Miettikää vähän!
Muistakaa tämän yhden roiston tietovarkaudet ja mitä tuskaa siitä ihmisille seurasi.
Olen tilannut sieltä aika paljon vaatteita ja kaikkiin olen ollut todella tyytyväinen
Olen tilannut ja toimii hyvin. Samaa tavaraa myyvät kuin suomalaiset kivijalkaliikkeet mutta HALVALLA. Viimeksi ostin riistakameran tarjouksesta 20€ ja täysin sama kamera maksoi kivijalkaliikkeessä 149€. No lompakko kiittää ja jää rahaa muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö joka tuolta tilaa, keräävät kaikki mahdolliset osoite-tili ym tiedot. Miettikää vähän!
Muistakaa tämän yhden roiston tietovarkaudet ja mitä tuskaa siitä ihmisille seurasi.
Mitkä tilitiedot? Ihan samat tiedot sinne annetaan kuin tilatessa kotimaisesta verkkokaupasta.
Onko kukaan kokeillut kollageeni voidetta tai hampaiden valkaisu jauhetta?Tilasin mutta uskaltaako käyttää
Olen tilannut useita kertoja, hyvin on ainakin tähän saakka mennyt.
On vaatteissa aika hyvä kuntosiakin, ne on ehkä vähän pienempiä, kuin suomessa myytävät vaatteet.
Miten se niin kamala firma on jos olet tyytyväinen tuotteeseen? Itse olen paljon tilannut ja olen todella tyytyväinen. Ei kannata kaikkea kirjoitettua uskoa. Moni kirjoittelee lämpimikseen vaikka ei ole mitään tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Temulta yhdellä tulauskerralla tilatut tuotteet samassa toimituksessa vai jokainen nyssäkkä erikseen tai miten saattuu?
Yhdellä tilauskerralla tilatut tulee kaikki samassa
Alennuskuponkeja iso kasa ja kokemuksesta voin kertoa, että temu on luotettava, vaikka olin itsekin epäilevä aluksi. Oon tilannu jo 8 pkt ja kaikki tullu perille Matkahuollon kautta ja lisäksi nopeasti n.1-2 viikossa. Ilmeisesti paketit kiertää Vantaalla jonkun firman kautta jolloin ainakaan mulle ei ole kertaakaan tullut maksettavaksi ylimääräistä eli tullia tai alv:tä.
Tässä todiste, että paketit todella tulee perille:
https://i.postimg.cc/q7F35xCx/Screenshot-20240316-075245.png
Alla olevalla latauskoodilla siis paljon etuja:
https://temu.to/m/u9srnjkfsi1
Ja moralisoinnin voi jättää pois suosiolla, koska jokainen meistä varmasti ostaa ihan samoja tuotteita muista halpamyymälästä Suomessa ja ne tuotteet on valmistettu myös Kiinassa, mutta hinta on vain kalliimpi.
Samaa krääsää Kiinassa tehtyjä myyvät Tokmannit, Puuilot ym. mutta ottavat vain välistä melkoisen siivun itselleen🤔
Vierailija kirjoitti:
Samaa krääsää Kiinassa tehtyjä myyvät Tokmannit, Puuilot ym. mutta ottavat vain välistä melkoisen siivun itselleen🤔
Tämä on ihan totta. Turha alapeukuttaa.
Eri
En usko, että noin halvalla hinnalla saa hyvää..
Klarnan kautta ei rahat lähde..
20 kertaa tilannut
Tilasin muutaman trikoomyssyn, joiden esittelytekstin perusteella piti olla puuvillaa.
Ihan hirveätä kuraa. Vain osa kankaasta oli puuvillaa ja loppu jotain tekokuitua. Erittäin epämiellyttävä materiaali ja saumat oli ommeltu miten sattuu. Kankaassa ollut kuvio oli vinossa. En enää tilaa sieltä.
Mites paketit nyt lakon takia kulkee?
Ihan periaatteesta en ikinä osta mitään halpaa kiinakamaa. Järkyttävää roskaa, epäeettistä roudata jotain epämääräisiä tuotteita toiselta puolelta maailmaa. Pelkästään niiden aggressiivinen mainonta aiheuttaa minulle totaalisen kiellon tämän firman tuotteita kohtaan.
🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉
Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi
JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!!
🎉uusille tai palaaville asiakkaille!🎉
Klikkaa linkkiä saadaksesi 100€ koponkisetin: https://temu.to/m/uvsr8ay9gpi
JA lataa Temu-sovellus ja syötä koodi tag68394 saadaksesi 30% alennuksen ensimmäisestä tilauksesta!!
Olen tilannut pari kertaa kun todella halvalla saa ja kuvissa ja tekstissä vaikuttaa asialliselta. Ihan roskaa. Tuotteilla ei tee mitään. Ei kannata nähdä vaivaa kuluttaa aikaa Temun tuotteiden selailuun.