Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.
Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.
Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.
Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?
Kommentit (419)
En ole tilannut enkä aio tilata. En halua tukea kiinalaisia yrityksiä, eettisyys, työntekijöiden työolot yms epäilyttää.
Turvallinen tapa ladata temu on play-kaupasta tai appstoresta. Kun on ladannut, niin kirjoittamalla hakukenttään: acj031894 saa alennusta
Kuulostaa Klarnan vaikeuksilta eikä Temun jos on satoja viestejä täytynyt lähettää. On kokemusta.
Moi.
Tässä on joitakin mun ostoksia Temusta: https://www.tiktok.com/@tikitokiiteemuli?_t=8n7s3yP5C1A&_r=1
Jos haluaa auttaa mua saamaan pikku hyvitystä Temu-tilauksiin ja samalla saada itselleen kasan alennus kuponkeja ja 30% alennusta ensimmäisestä tilauksesta, niin äpin voi ladata turvallisesti tästä:
https://temu.to/m/uksa856mxf1
Tällä saa alennuksia, kun laittaa hakukenttään:
acs705755
Ja tällä pitäisi saada ilmaiseksi jokin lahja:
fre211909
Ite en oo tuolta lahjoja saanut, niin en osaa sanoa tuosta mitään
Huono kokemus tilauksista. Klarnaan ei voi luottaa, laskuttavat kahteen kertaan, muuten Temun tuotteet ok.
Taitaa olla vähän niin että kun köyhänä pitää halvalla ostaa niin kyllä ihan kaupastakin ostaessa monissa halvemmissa tuotteissa lukee "made in China". Kun ei ole varaa ostaa kallista kotimaista.
Silti käytät tikkitokkia ei sullakaan hyvin mene.
Kaikkia asioita ei saa Suomesta esimerkiksi kaikki puhelimet on loppujen lopuksi aasialaisia ja tietotokone komponentit
Tilasin perjantaina 14.6. tavaraa Temusta. Piti olla ilmainen toimitus. Sunnuntain vastaisena yönä tuli tekstari. "Ostoksesi on takavarikoitu maksamattoman rahdin vuoksi. Hoida asia oheisessa linkissä". En tietenkään mennyt linkkiin. Tilit olisi tyhjennetty. Poliisikin on varoittanut tällaisesta uudesta huijauksesta. Taitaa Temulla olla hyvät yhteydet rikollisiin. Varokaa Temua.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin perjantaina 14.6. tavaraa Temusta. Piti olla ilmainen toimitus. Sunnuntain vastaisena yönä tuli tekstari. "Ostoksesi on takavarikoitu maksamattoman rahdin vuoksi. Hoida asia oheisessa linkissä". En tietenkään mennyt linkkiin. Tilit olisi tyhjennetty. Poliisikin on varoittanut tällaisesta uudesta huijauksesta. Taitaa Temulla olla hyvät yhteydet rikollisiin. Varokaa Temua.
Jaa. Minä tilasin 11.6. eikä ole tullut yhtään mitään huijausviestejä.
Mepä tilataan temusta ja sheiniltä ja hyviä vaatteita ovat. jääpä meille tilattavaa jos jotkut boikotoi. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4f75a160-68ed-4e87-96d8-7bca6c15cdc4 olen muutenkin idiootti,ei se mua haittaa. mä tilaan noista ja ostan xtraa tuotteita.
Koodini on näköjään päivittynyt eli tässä uudet koodit:
Click the link https://temu.to/m/u9srnjkfsi1 to get 💰100€ coupon bundle or Search acj031894 on the Temu App to get 💰30% off discount !!
Tuolla jälkimmäisellä koodilla voi itsekin alkaa tienaamaan pieniä summia kredittiä, kun kutsuu muita uusia käyttäjiä lataamaan Temun
temu ilmoittaa, että valitse pyöräytä onnenpyörää ja valitse neljä niin saat tuli siihen, että 200 euroa ja se tuli siihen valitsin tuotteet, mutta en tiedä uskallanko laittaa eteenpäin, siihen tuli maksa, joka oli isompi summa, kun oli valitsemillani tuotteilla. Uskallanko maksaa? Miten se 200 sitten hyvitetään, jos maksan nuo tuotteet, mitä laitoin.
Minä olen ollut tyytyväinen mitä olen tilannut ja vaatekoko isolla ukolla onnistunut.
Kun kallista ei voi ostaa eläkeläinen niin tyydyn tähän.
Pitää kokeilla laajentaa ostamista muihin tuotteisiin ja jos tilanne huononee,ei osteta sitten mitään.
Eihän tämä Suomikaan anna mahdollista ostaa kotimaista
Ei löydy sitä ostovoimaa näillä tuloilla.
Onkohan totta kun itselläni on toiminut.
Aluksi kyllä pelkäsin miten käy ja minua varoitettiin.
Mutta kun on pakko ostaa ja helpolla saa ja olen ollut tyytyväinen.
SUOMESSA ON KAUHEA ILMASTO VÖYHÖTYS PÄÄLLÄ JA SITTEN SAMAAN AIKAAN PÖLVÄSTIT TILAA TEMUSTA LENTORAHDILLA RIHKAMAA.
SALLI MUN NAURAA.....
Vierailija kirjoitti:
SUOMESSA ON KAUHEA ILMASTO VÖYHÖTYS PÄÄLLÄ JA SITTEN SAMAAN AIKAAN PÖLVÄSTIT TILAA TEMUSTA LENTORAHDILLA RIHKAMAA.
SALLI MUN NAURAA.....
TAIDAT OLLA JOTENKIN YKSINKERTAINEN.
NAURA VAAN.....
Uskon että temu käyttää lapsityövoimaa ja että vaatteissa/meikeissä on kemikaaleja jotka ei kuulu kehoo
Jotkut tuotteet ovat myrkyllisiä, esim. koruissa on lyijyä, joka imeytyy ihon läpi ja tuottaa ongelmia neurologiseen systeemiin. Vaatteissa on kemikaaleja jne. Älkää tilatko kiinalaisia myrkkytuotteita, nehän aiheuttaa jätteissäkin ongelmia.