Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
26.11.2023 |

Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.

Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.

Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.

Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?

Kommentit (419)

Vierailija
61/419 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan kolmatta tilaustani Temulta, en ole tilannut vaatteita enkä kenkiä vaan ainoastaan askartelutarvikkeita. Ovat halpoja ja siksi tilaan sieltä vaikka tiedän että eivät ainakaan stanssit ole niin hyviä kun täällä Suomessa. mutta jos parilla eurolla saan niitä sieltä tottakai ostan näin pienellä eläkkeelläni. Toimitus on tosi nopea ja Klarnalla maksan. Jos olen tyhmä tai idiootti niin mitä se haittaa silloin olen se. Jatkan ostamista silloin tällöin jos tarvitsen jotain, mutta vaatteita en osta.

Vierailija
62/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon ja nyt puuttui  tuli kaksi kelloa toisesta puuttui laturiasema eikä saa laitettua hihnoja niihin. Pesimistä puuttui jatko osien väliosat. Sääasemasta puuttui sähköjohto. Lamppu rikki halki. Iso muovilaatikko pohjasta hajalla.  Tuli 3 kpl rikkalapiosta harjaa.  Onko t meillä kotia kuljetusta. Voiko saada postiin hiihtäjäntie 2.hki jos ei kotia kuljetusta. En halua matkahuoltoon hankala hakea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut olen 3 kertaa, maksu Klarnalla, on ollut tosi nopea toimitus, vaatteita ja muuta pientä. Hyviä tuotteita ovat olleet, olen tyytyväinen tähän saakka. En todellakaan tilaisi mitään sähkölaitteita. 

Vierailija
64/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot ainakin toimivat

Vierailija
66/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tilata, jos tietäisin miten tulevat perille.

Eka tilaus vastaavalta sivustolta (ei tuu nimi mieleen) meni poskelleen, Young ? express väitti lähettäneensä minulle kaksi saapumisilmoitusta, no sain antiikkiluuriini yhden tekstarin "jota "ei voi näyttää".

Pitääkö siis olla älyluuri, johon saapumisilmoitukset, tuleeko asiamiespostiin vai mistä pitää noutaa?

Olisin kiitollinen vastauksista <3

Vierailija
67/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa tilannut. En luultavasti tilaa enää.

Enkä suostunut asentamaan sovellusta

Molemmista tilauksista osa oli täyttä sekundaa

Esim. 10 euron sormus hajosi heti

Sukissa oli reikiä

Teksti luki väärin.

Pakkaukset ovat likaisia ja osa hajalla.

Reklamaatio sentään helppo. Siis ei tarvitse maksaa niistä huonoista tuotteista.

Toki se.varmaan tarkoittaa että se tekijä ei vaan saa rahaa niistä. Temu ei varmaan menetä senttiäkään.

Kuvista muuten.. eri myyjät.myyvät samoille kuvilla.tuotteita. jossain maksaa euron,joissain 25 euroa,mutta kaikilla samat kuvat. Tuote ei luultavasti ole.sama. 

Siis samoilla kuvilla myydään esim.yhtä.korua, wishillä, temulla, cd on, amazonissa etc.

Lisäksi piraatteja, esim. Marimekosta tai siis etenkin unikkokuosista.

Vierailija
68/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka tilaus vastaavalta sivustolta (ei tuu nimi mieleen) meni poskelleen, Young ? express väitti lähettäneensä minulle kaksi saapumisilmoitusta, no sain antiikkiluuriini yhden tekstarin "jota "ei voi näyttää".

Pitääkö siis olla älyluuri, johon saapumisilmoitukset, tuleeko asiamiespostiin vai mistä pitää noutaa?

Ne tulee.joko postin tai matkahuollon kautta. Postin kautta tuli ilmoitus omaposti sovellukseen.  Matkahuollolla vain tekstari.

Et voi itse valita kumpaa kautta.

Posti meni postin toimipisteeseen, matkahuollon lähikauppaan.

Itse en ole enää ainakaan heti tilaamassa; en ollut tyytyväinen laatuun. Parilla eurolla saa paremmat sukat ihan vaikka cittarista.

Vierailija
69/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus on ollut pidempään mielessä. Onko antaa vinkkiä, mistä niitä alekoodeja voisi bongailla?

Vierailija
70/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildot ainakin toimivat

Tilasin liukkaria, toimiikohan se?

Vierailija
71/419 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee.joko postin tai matkahuollon kautta. Postin kautta tuli ilmoitus omaposti sovellukseen.  Matkahuollolla vain tekstari.

Et voi itse valita kumpaa kautta.

Posti meni postin toimipisteeseen, matkahuollon lähikauppaan.

Itse en ole enää ainakaan heti tilaamassa; en ollut tyytyväinen laatuun. Parilla eurolla saa paremmat sukat ihan vaikka cittarista.

Kiitokset, askartelutarvikkeita ajattelin... vaatteissa suosin "kotimaista" Nansoa, made in Turkey ;)

Vierailija
72/419 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todista väitteesi äläkä levitä paskajuttujasi. 

Vierailija
73/419 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija k

Kuvista muuten.. eri myyjät.myyvät samoille kuvilla.tuotteita. jossain maksaa euron,joissain 25 euroa,mutta kaikilla samat kuvat. Tuote ei luultavasti ole.sama. 

Siis samoilla kuvilla myydään esim.yhtä.korua, wishillä, temulla, cd on, amazonissa etc.

Lisäksi piraatteja, esim. Marimekosta tai siis etenkin unikkokuosista.

Tähän on kaksi syytä. Osa myyjistä on ns. jälleenmyyjiä, tavara tulee yhdeltä toimittajalta, joka toimittaa myös tuotekuvat. Myyjät myyvät provisiolla ilman, että tuotteet ovat heillä fyysisesti lainkaan.

Toinen syy on tietysti piratismi, todella moni kiinalainen nettikauppa varastaa kuvat verkosta ja toimittaa parhaimmillaan jotain etäisesti kuvan tuotetta muistuttavaa.

Vierailija
74/419 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus, joku mättää, kivaa sälää, mut ei pure enää

Vierailija
75/419 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä alennuskoodi : aaa82583, jolla saa 30 % alennuksen? (sivulla 1 liityen TEMU verkkokauppaan)

Vierailija
76/419 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kauppa. Oon tilannut 10 kertaa. Hupparin, kauluspaidan. Johtoja, usb-johto lataukseen 1e, autonosia autoradioon ja kameraan ym. Hyvin toimii. En mitään huippulaatua odotakaan. Voi olla etten mitään monimutkaista sähkölaitetta ostas mutta auton 12v akulla ei voi lähteä henki.

Vierailija
77/419 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannu monia kertoja, omalla rahalla sekä ilmatteeks. Ilmasiks oon saanut käytettäviin temu saldoa jostai linkeistä, jonka kautta oon sitten saanu tilattua tuotteita. Alussa epäröin tätä nettisivustoa mutta sitten kokeilin tilata kummiski. Vaatteet halpoja mutta ihan ok laatusia jotkut mutta jotkut sitten ihan päin sanonko mitä. Tekoripset on sieltä tilattu ja ne on ollu kyllä hyviä ja korut jnejne. Joskus tullu osa tuotteista rikkinäisinä mutta siitä saa joskus hyvityksen kyllä. Nopea toimitus 

Vierailija
78/419 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen kertaa olen tilannut ja puolet pienelektroniikkaa (riistakamera, peruutuskamera ym) ja kaikki ovat toimineet. Eli kokonaisarvosanaksi antaisin hyvä. Hinta-laatu on erittäin hyvä. Samoista pajoista nuo kivijalkaliikkeissä ja kotimaisissa nettikaupoissa myytävät tavarat tulevat mutta halvemmalla tietenkin suoraan temulta ilman välikäsiä.

Vierailija
79/419 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli koruja kannattaa ostaa vai, ite tilasin meinaa mut äiti sano et jotai voi tarttuu mut onko siis koruista hyviä kokemuksia?

Vierailija
80/419 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juhlamekon, oli just miltä kuvassa näytti, koko oli täsmälleen ok.  Kyllä kelpasi häissä sillä pyörähdellä.

Mitä tulee eettisyyteen niin mitenkä on esim.HM.n Halpahallin kohdalla. Kannattaa vähän tutkailla lappuja vaatteista. Samoin Citymarketissa katsoin lasten talvikenkiä hinta lähes 70 euroa ja niin ikään valmistettu Kiinassa.