Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.
Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.
Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.
Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vähän erikoista, vau.fi saitilla johon ei tarvita tunnistusta pelkästään kehutaan, mutta taas https://fi.trustpilot.com/review/temu.com -saitilla, johon tarvitaan kirjautuminen on taas murskahuonot arvostelut. Hmmmm.... jokin tässä haisee pahasti!
Looginen päätelmä on että Temu maksaa köyhille opiskelijoille hyvien arvostelujen kirjoittamisesta.
Looginen päätelmä on, että todella moni on oikeasti tyytyväinen. Eihän sieltä muuten niin paljon tilattaisi!
Hyviä ostoksia oon temussa tehnyt! Ainoa moka oli joulun alla tilaamani lasipallokoriste. Siis sellainen pallo, jossa sisällä kaunis maisema, ja ravistaessa lumisadetta. Kuvassa aivan ihana, mutta kun se tuli perille, niin olikin litteä muoviläpyskä, joka painettiin muoviseen pidikkeeseen kiinni! Ei siis pallo ollenkaan, vaan pelkkä KUVA sellaisesta pallosta!🤣😂No hyvät naurut siitä saatiin, eikä se montaa euroa maksanut. Ja oma moka kun en kunnolla lukenut kuvausta ennen tilaamista. Kyllä siinä oli asiasta erikseen sanottu, kun jälkeenpäin tarkistin. Kaikki muu on ollut mitä pitää, ja moni asia jopa parempi kuin mitä odotin.
Ei ole muuta kokemusta kuin Temun mainokset netissä. Miten voi olla niin hiivatan typeriä mainoksia? Houkutteleeko joku hemmetin iso punainen pusuhuuli-huulisuojus tai kasvomaski tai mikä helvetti se edes on? Tai mikään muu mainoksen tuotteista: kenkälestit, moottori (oletettavasti), muovinen mallinukke vaatteiden ompelua varten tms.?
Ovatko Temusta tilailevat käytännössä aivokuolleita?
Tilannut pari vuotta perus t- paitoja sieltä ja ovat kestäviä.
En ole saanut myrkytystä.
Käytän ja pesen paljon ja ovat yli vuodenkin käytössä.
Made in Kiina lukee myös marketin paidoissa ja myös vaateliikkeitä myydään Kiina paitoja.
Miksi köyhä maksaisi samasta tuotteesta 30 euroa kun sen voi saada 5 eurolla??
+1 Aliexpress - https://tonzes.com/aliexpress.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Hyviä kokemuksia on ollut. Tuotteet ovat olleet juuri semmoisia kuin on luvattu. Kokoja ja mittoja kannattaa katsoa tarkkaan ennen kuin painaa tilaus-nappia.
En ole aivokuollut ja tilaan Temusta. Olen löytänyt sieltä käyttötavaraa, jota en Suomen verkkosivuja selaillessa ole löytänyt. Vaatteissa siellä on kivoja kuoseja toisin kuin Suomessa. Hinnat on halvempia kuin monella kirpparilla, joten aion ehdottomasti tilata Temusta vastakin. Aivan sama, vaikka minua pidettäisiin vastuuttomana - ei hetkauta lainkaan.
Haluaisin tilata temusta vaatteita, mutta mahdolliset "myrkyt" mietityttävät. Ainahan uudet vaatteet on hyvä pestä ennen käyttöä, mutta... Lähtisivätkö "myrkyt" kuitenkaan. Ja jos eivät lähtisikään, imeytyisivätkö ne oikeasti ihon kautta elimistöön? Kuulemma ryppyrasvatkaan eivät niin tee. Mutta ovatko nämäkään asiat vertailukelpoisia? :D
Itse olen ostanut kolmet aurinkolasikameralla tehnyt lasit ensimmäiset toimi kaksi kk seuraavat ei päivääkään.Jotkut asiat toimii toiset ei ja palautus tosi monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tilata temusta vaatteita, mutta mahdolliset "myrkyt" mietityttävät. Ainahan uudet vaatteet on hyvä pestä ennen käyttöä, mutta... Lähtisivätkö "myrkyt" kuitenkaan. Ja jos eivät lähtisikään, imeytyisivätkö ne oikeasti ihon kautta elimistöön? Kuulemma ryppyrasvatkaan eivät niin tee. Mutta ovatko nämäkään asiat vertailukelpoisia? :D
Samat myrkyt myöskin marketissa ja muissa kaupoissa.
Pääosin Kiinassa ,Vietnamista tehty kuten monet merkit yleensä.( Täällä vain kova hinta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän erikoista, vau.fi saitilla johon ei tarvita tunnistusta pelkästään kehutaan, mutta taas https://fi.trustpilot.com/review/temu.com -saitilla, johon tarvitaan kirjautuminen on taas murskahuonot arvostelut. Hmmmm.... jokin tässä haisee pahasti!
Looginen päätelmä on että Temu maksaa köyhille opiskelijoille hyvien arvostelujen kirjoittamisesta.
Looginen päätelmä on, että todella moni on oikeasti tyytyväinen. Eihän sieltä muuten niin paljon tilattaisi!
Satoja miljoonia käyttäjiä ympäri Maalimaa
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hauskaa, jos testejä otettaisiin suomalaisten halpakauppojen tuotteista. Löytyisikö terveydelle vaarallisia aineita. Mediassa usein mollataan Temun tuotteita. Itse olen tilannut usein Temusta. Aina ollut hyvää tavaraa. En tietenkään tiedä sisältävätkö terveydelle vaarallisia aineita.
Niitähän otetaan jatkuvasti. Kuinka muuten luulet kauppaketjujen voivan myydä tuotteitaan Suomessa? Tullilla on oma laboratorionsa sitä varten.
Kyllähän myrkkyjä löydetään Suomessa myynnissä olevista tuottesta.
Myös huonekaluissa on myrkkyjä.
Sieltä ne tulee tännekin myyntiin ympäri maailmaa.
Uskaltaa tilata Temusta,vaatteet ovat sen kokoisia kun ne ilmoitetaan ,edullisia tuotteita olen paljon tilannut sieltä ja kaikki on ollut hyviä ja toimitus nopeaa
Jokainen kotiin asti tullut tilaus on aina hienoinen pettymys, innostuksesta huolimatta.
Luotettava ja samaa tavaraa kuin muillakin kaupoilla, mutta paljon halvempaan hintaan.
En ymmärrä, että jotkut käyttävät suomessa kiinalaisia vaatteita,
tai ylipäänsä ostavat kiinalaista krääsää.
lapsillekin ostetaan kiinalaista ja vielä ylpeillään sillä, häpeisivät.
Häpeisin Suomalaisena jos tietoisesti ostaisin kiinalaista.
Olen ostanut paljon Temusta ja olen tyytyväinen. Nyt ei ole tarvetta ostaa ryöstöhinnoilla suomesta
Olen ollut lähes kaikkeen tyytyväinen. Ongelma on lähinnä siinä, että helposti tulee heräteosoksia klikkailtua ostoskoriin, kun halvalla saa. Valokoima on loputon, ja toinen toistaan houkuttelevampia juttuja on tarjolla. Ensin en tilannut vaatteita, kun olen joskus aiemmin jostain muista kiina-kaupoista tilannut, ja ne on olleet ihan luokatonta laatua. Yksikin kuvassa nätti mekko oli oikeasti kuin jotain muovia, eikä kangasta ollenkaan, ja koot olleet mitä sattuu. Nyt kun sitten kuitenkin kokeeksi tilasin temusta muutaman puseron, niin olivatkin ihan kuvauksen mukaisia ja oikean kokoisia! Konepesun ovat kestäneet hyvin, vaikka toisessa on merkintä käsinpesusta.