Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
26.11.2023 |

Joo, kiinalainen verkkokauppa, ei varmaankaan kovin eettisesti toimiva, pikamuotia luukuttaa.

Lappuhaalareita mietin ja törmäsin tähän verkkokauppa. Kovasti laajentaa myös Suomen suuntaan.

Tuotteiden esittely välillä vajavaisella Suomella, selvästi jotain kökköä kääntäjää käytetty.

Onko kellään kokemuksia tilaamisesta ja toimituksista? Vaatteiden laatu ja koot, pitävätkö kutinsa?

Kommentit (435)

Vierailija
361/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteissa on usein kuvan lisäksi mitat, jos älyää lukea ja kelata sivua alaspäin. Omaa tyhmyyttä jos ostaa esim. pöydän, joka nukkekotikokoa. Vaatteita ja kenkiä en ehkä tilaisi, mutta esim. kännykän kuoret, ym. pikku tavara 10x halvempaa kuin Suomessa. Laatu ollut hyvä. Ostitpa Suomesta melkeinpä mitä tavaraa tahansa, valmistusmaa on Kiina.

Vierailija
362/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa hauskaa, jos testejä otettaisiin suomalaisten halpakauppojen tuotteista. Löytyisikö terveydelle vaarallisia aineita. Mediassa usein mollataan Temun tuotteita. Itse olen tilannut usein Temusta. Aina ollut hyvää tavaraa. En tietenkään tiedä sisältävätkö terveydelle vaarallisia aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiomapaperit Bosh hiomakoneeseen.Puuilossa 6kpl. 5€

Temussa vastaavat 10kpl. 3€ 👍👍👍

Johan oli huikea säästö. Varmaan jotain "laatupaperia"

Muistitko maksaa myös ylimääräisen jätemaksun tilatessasi temun roskaa kämpän täydeltä 

Satavarmasti samaa hiomapaperia mitä Puuilokin myy.

Vierailija
364/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus kauppiasta kohtaan on tosi hyvä argumentti.

Oletko ollut koskaan Suomessa töissä? Suomalaisen työntekijät lomat, työterveys, inhimilliset työolot jne maksavat. Ne on lopulta tuotteen hinnassa. Suomalaisessa kaupassa kauppias vastaa myös siitä, että myy turvallisia ja testattua tuotteita. Nämäkin lisäävät tuotteen hintaa.

Temulla näitä rajoituksia ei ole. 

.

Ahne kauppias olisi voinut ajatella, mitä seuraa palkansaajien ja työttömien kadehtimisesta. Nyt heillä ei ole varaa ostaa suomalaiselta kappiaalta ja ahne kauppias jää nuolemaan näppejään. Kauppias lienee kuitenkin tyytyväinen, sillä tärkeintähän on ettei köyhemmillä ole varaa ja tukee edelleen oikeistoa.

Kateellisen kauppiaan on turha haukkua muita kateelliseksi, koska itse nauttii n

Duopoli rohmuaa itselleen kaiken myynnin. Kioskit lopettavat, kukkakaupat myös, kohta Alko, kenties apteekit...  Ei meillä pian ole kuin Prismoja ja Cittareita.

Jotka myy tismalleen samaa kiinalaista roinaa mitä Temu, Aliexpress ym kiinankaupat. Ainoa ero on siinä, että Kiinasta saat sen saman tuotteen kolmasosa hinnalla.

Vierailija
365/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli seksileluja Temusta. 40 euroa halvempia kuin Suomessa. 

Vierailija
366/435 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tapettia, teippiä, maalikyniä, huonekaluhuopaa, sähköhammasharjan vaihtopäitä, suohkukorin..Olivat kaikki mitä pitikin. En tilaa vaatteita enkä sähkölaitteita koskaan. Tuommoista pientä tarpeellista kodin tavaraa

Oli kolmas tilaukseni. Tyytyväinen llen ollut aina.

N55

Vierailija
367/435 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. En suosittele. Muka lähettävät tuotteen, mutta eivät toimita perille, eivätkä ota vastuuta. Aspa vastaa parin päivän välein ja pyytelee logistiillatarrasta kuvaa vaikka selitän joka kerta, etten voi kuvaa ottaa koska minulla ei mitään pakettia ole saapunut. Saakeli, karma is bitch. Ei tosiaan olis pitänyt tilata.. näin se kostautuu

Vierailija
368/435 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettuja kehuja suurin osa 😝

Vierailija
369/435 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet täynnä myrkkyä joiden käyttö lisää syöpäriskiä. 

Vierailija
370/435 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteensä kullakin, oon ite tilannu ja olen tyytyväinen ollu, suosittelen lukemaan tarkasti tuotteen selostuksen ennen tilaamista, koska oma vika jos tilaa väärää tuotetta, ei oo huonoja tuotteita...

Vierailija
371/435 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanneet ovat tyytyväisiä. Metoo.

Bimbot länkyttää

Vierailija
372/435 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannut apaut 100 kertaa, huteja ehkä 2. Moni tavara Suomalaisen yrmykaupan postituksen hinnalla ;-)

Vierailija
373/435 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vaikka mitä. Vasta tilasin kesäksi retkeilytavaroita. Maksoi murto-osan siitä, mitä olisi maksanut eu:n sisältä tilattaessa.

Vierailija
374/435 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullu jopa puolessa toista vkoo jo tuotteet ja hyvinä, tosin on tullu mm sikaa säkissäkin mut se oli oma vika kun en kattonu tarkkaan mitä ostan, niin se kostautuu jos ei lue tarkkaan selostetta... Kyl mää suosittelen tilaan kun järki hintoja vielä, Suomessa maksaa liikaa kaikki... mm aliexpressiltä tilaan ja hyvin on toiminu, tosin voi sattua ns sikaa säkissäkin jos ei lue selostusta kunnolla si oma vika... niin se menee

Vierailija
375/435 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monta kertaa.ei valittamista

Vierailija
376/435 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit tilaa

Vierailija
377/435 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän panostaa kotimaisuuteen mahd paljon. En tilaa temusta ikinä mitään

Vierailija
378/435 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tilaisi katso muutamia kelloja ja vertaa johonkin muun liikkeen hintoihin ja tekijä maahan.Temussa sveitsiläinen kello 26,50 e Sama kello kuopiossa missä koruja kelloja jne.70.00 eur ja 2V TAKUU.OSTIN TEMULTA JA TOIMINUT MOITTEITTA NYT 7KK.

Montako kelloa tarviit ?

Vierailija
379/435 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pienet paketit kotiin?mitkä mahtuvat postilaatikosta?

Vierailija
380/435 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut ulkomaiset verkkokaupat. Lännessäkin. Onko kokemuksia.