Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!

Vierailija
25.11.2023 |

Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman.

-pituus 178cm

-koulutustaso ammattikoulu

-työpaikka rakennusala

-hiukan ylipainoa on mutta ei paljoa, ruumiinrakenne harteikas

-naama on keskitasoa eli ei mikään komea eikä ihan rumakaan

-pukeutuminen aika casual

Miten siis voin nostaa tasoani jotta naiset kiinnostuisi minusta enemmän? En saa deittisovelluksissa mätsejä kuin aasialaisilta ja tosi harvoin suomalaisilta naisilta mutta ne suomalaiset naiset ei ole ollut makuuni.

Vastauksia vaan naisilta kiitos!

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en kyllä näin 40 - vuotiaana naisena halua miestä, joka on sekstaillut monen naisen kanssa. 

Miehet valehtelevat seksikumppaneiden määrän joten seurustelu ei kiinnosta. 

Ihan hirveesti seksitauteja nykyään. Yksi kerta ja saat kenties minkä taudin. 

Yleensä naiset juoruaa ketkä on kaupungin naistenmiehiä niin tiedetään välttää tai jos jollain on joku seksitauti.

Vierailija
62/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.

Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon. 

Niin siis perustutkinnosta tais olla keskustelua eli että töitä yleensä on tarjolla. Eikös se nyt ole selviö perusduunarille. Mikäs se nyt tässäkin ongelmana?

Pitää olla univormu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja olen introvertti eli en oikein missään muualla tapaa muita ihmisiä kuin deittiapeissa.

Harrastukset on sellaisia kuin luonnossa kävely,uiminen ja kuntosali.

Töissä ja kaupassa näen muita ihmisiä kyllä.

Baareissa en käy koska en käytä alkoholia ja minulla ei ole paljoa ystäviä.

Kyllä baarissa saa olla selvinpäinkin, ja aika moni onkin. Ja saa mennä ilman ystäviä.

Myös kuntosalilla voi jutella ihmisten kanssa, tai jos törmää ihmisiin jossain luontopolulla, ei ole kiellettyä hymyillä ja tervehtiä, ja jos sattuu sama miellyttävän oloinen ihminen tulemaan monesti vastaan, voi alkaa jutella jotain, aluksi vaikka säästä.

Ja todella monet löytää puolison juuri työpaikalta, siellähän ihmisiin helposti tutustuu.

Lähde pois sieltä tinderistä, se on ihan paska.

Vierailija
64/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpahan taas. Itse naisena en sitä noin näe. Uskonnossa jos siis jätetään nämä lähi-idästä tulleet uskonnot pois niin miehen tulee kohdella naisia hyvin ja suojelevasti. Parempia miehiä sieltä löytää kuin ateisteista jotka viettää vapaansa kaljabaareissa ja varattuina iskevät siellä muita naisia.

Mitä uskontoa tarkoitat? Buddhalaisia tai hinduja harvemmin suomesta bongaa.

Vierailija
65/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap ja olen introvertti eli en oikein missään muualla tapaa muita ihmisiä kuin deittiapeissa.

Kyllä baarissa saa olla selvinpäinkin, ja aika moni onkin. Ja saa mennä ilman ystäviä.

Myös kuntosalilla voi jutella ihmisten kanssa, tai jos törmää ihmisiin jossain luontopolulla, ei ole kiellettyä hymyillä ja tervehtiä, ja jos sattuu sama miellyttävän oloinen ihminen tulemaan monesti vastaan, voi alkaa jutella jotain, aluksi vaikka säästä.

Ja todella monet löytää puolison juuri työpaikalta, siellähän ihmisiin helposti tutustuu.

Lähde pois sieltä tinderistä, se on ihan paska.

Työpaikalla ei saa nykyään ehdotella mitään, se voidaan tulkita ahdisteluksi. 

Vierailija
66/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on hyvä tietää, että tutkitusti

a) Tinderissä olijoista yli puolet on varattuja eikä etsi mitään

b) Tinderissä valtaosa on miehiä

c) Algoritmi määrittelee sinut (esimerkiksi saamiesi tykkäysten perusteella) ja valitsee sinulle näytettävät profiilit

Todella moni mies täällä ei näytä käsittävän noita asioita ja syyttää naisia nirsoudesta.

Jos Tinderissä ei tule kivoja matchejä, niin pitäisi yrittää laajentaa tuttavapiirejä, käydä baareissa ja harrastuksissa, missä tapaat naisia, koska työpaikkasi on miesvaltainen. Kyllä livenäkin edelleen pareja syntyy. Jos asut pk-seudulla, niin täällä on paljon naisia vapaana, maaseudulla ja pikkukaupungeissa taas on vaikeampaa. Sekin siis vaikuttaa flaksiin aika paljon missä asuu. 

Moni joka jumittuu pelkkään Tinderiin on ilmeisesti ujo tai muuten vetäytyvä, jolloin Tinder ei ole syy vain seuraus. Lihakset eivät auta, jos naisen kanssa ei osaa jutella, joten harjoittelu kannattaa. Jumittamalla omissa piireissä ei synny treeniä eikä kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

Pukeutumisella ja olemuksella on tietty jokin merkitys, jos niissä on jokin vika, jota itse ei huomaa. Mutta valtaosalla kyse on muusta eli sosiaalisten piirien pienuudesta ja harjaantumattomuudesta ihmisten kanssa olemiseen. 

Vierailija
67/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nuorella ikää sosiaalisuus on avain asemassa. Baareissa ei tartte käyttää alkoholia, voi siellä myös tanssia. Toki jos et ole heittäytyvä ja miutenkin sisäänpäinkääntynyt voi olla hankalaa

Vierailija
68/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään kun olet ulijankkaaja. Mikään ei tapa kiinnostusta tehokkaammin kuin mies joka puhuu naiselle kuin kiukkuinen viisivuotias äidilleen.

Vierailija
69/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taso laskee heti, jos sut on mahdollista löytää seuranhakupalveluista.

Olen itse siellä valeprofiililla vain tarkastaakseni, ettet löydy sieltä. Keskustelen kirjoittaen useiden miesten kanssa, mutten koskaan tapaa ketään.

Suoraan sanottuna ei hyvin, jos pitää paikkansa, jos taas satuilet, niin sama juttu.

Vierailija
70/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en kyllä näin 40 - vuotiaana naisena halua miestä, joka on sekstaillut monen naisen kanssa. 

Miehet valehtelevat seksikumppaneiden määrän joten seurustelu ei kiinnosta. 

Ihan hirveesti seksitauteja nykyään. Yksi kerta ja saat kenties minkä taudin. 

Yleensä naiset juoruaa ketkä on kaupungin naistenmiehiä niin tiedetään välttää tai jos jollain on joku seksitauti.

Onko "tietää välttää", joku koodi? :D

Vierailija
71/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.

Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon. 

Kouluttamattomat miehet ovat pahimpia sovinisteja. On niitä toki koulutetuissa myös, mutta niistä piireistä on helpompi löytää tasa-arvoa kannattava mies.

Mitä kouluttamattomalla sitten tarkoitetaankaan? 

Mut tosiaan peruskoulu/kansakoulu pohjalla olevat on olleet kyllä erikoisia

Kyse on älykkyydestä. Yleensä korkeampi tutkinto on älykkäämmillä ihmisillä tosin tuokin lainausmerkeissä koska tutkinnot joista selviää lukemalla erinäisen määrän oppikirjoja ja ne ulkoa oppimalla ei välttämättä takaa että olis älykäs.  Pelkän perustutkinnon varassa olevilla saattaa ajatusmaailma olla kyllä hyvin kapea ja ahdas. Huomattava kuitenkin että jos on joku ADHD tms. neurologinen juttu niin on todennäköisesti ihan normiälykäs. Eli ei voi suoraan yleistää.

Vierailija
72/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa miehen persoona ja ulkonäkö. En tuosta aloitusviestistäsa osaa sanoa mitään. Kaikentyyppisiä miehiä kyllä parisuhteissa on, mutta veikkaan että kenenkään kohdalla ei ole ihastuttu koulutustasoon tai työpaikkaan. Eli tuo itsestäsi kiinnostavia puolia esiin - tai siis sellaisia puolia, joista saa käsityksen, millainen olet IHMISENÄ. Millaiset arvot sinulla on, mitä ajattelet eri asioista, mitä harrastat, jne. Itse ainakin etsin samanhenkistä ihmistä, joten jos miehellä lukee vain ammatti, pituus, työpaikka ja salilla käynti, niin eihän tuosta saa mitään käsitystä siitä, mikä tyyppi hän oikein on.

Eli toisin sanoen: sen sijaan, että miettisit jotain hämärää "tason nostamista", niin mieti mieluummin, miten oikeanlaiset naiset voivat löytää sinut. Vaikka joku mies olisi miten "tasokas" (tasoteorian mukaan), niin edelleen jos hänestä tietää vain ammatin, pituuden, työpaikan ja salilla käynnin, niin vaikka nämä kuinka olisivat "tasokkaampia" kuin jollain toisella, en kiinnostuisi yhtään sen enempää.

Vierailija
73/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on hyvä tietää, että tutkitusti

a) Tinderissä olijoista yli puolet on varattuja eikä etsi mitään

b) Tinderissä valtaosa on miehiä

c) Algoritmi määrittelee sinut (esimerkiksi saamiesi tykkäysten perusteella) ja valitsee sinulle näytettävät profiilit

Todella moni mies täällä ei näytä käsittävän noita asioita ja syyttää naisia nirsoudesta.

Jos Tinderissä ei tule kivoja matchejä, niin pitäisi yrittää laajentaa tuttavapiirejä, käydä baareissa ja harrastuksissa, missä tapaat naisia, koska työpaikkasi on miesvaltainen. Kyllä livenäkin edelleen pareja syntyy. Jos asut pk-seudulla, niin täällä on paljon naisia vapaana, maaseudulla ja pikkukaupungeissa taas on vaikeampaa. Sekin siis vaikuttaa flaksiin aika paljon missä asuu. 

Moni joka jumittuu pelkkään Tinderiin on ilmeisesti ujo tai muuten vetäytyvä, jolloin Tinder ei ole syy vain seuraus. Lihakset eivät auta,

Ujolle ja introvertille miehelle ainoa tie sinkkunaisten luo on nuo Facebookin sinkkuryhmät. 

1) Liity ryhmiin.

2) Lue keskusteluja ryhmissä.

3) Osallistu positiivisella tyylillä keskusteluihin itseäsi kiinnostavista aiheista.

4) Jos jonkun kanssa jutut synkkaa yleisessä keskustelussa, voit jatkaa viestittelyä yksityisviestillä, pyyttää kaveriksi tms. Jos hän vastaa, jatka keskustelua, jos ignooraa, anna olla. 

5) Jos ryhmässä ilmoitetaan tapahtumista tai järjestetään tapaamisia, osallistu niihin. 

Vierailija
74/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

akat taas vauhissa :D

Vierailija
75/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei :) suosittelen sitten samaa mitä joku aiemmin ketjussa eli jotain sinkkusivustoa Facebookissa tai muuta tuollaista, missä voi luoda kontaktin. Tinder on sellainen lelu missä joko katsotaan oisko vientiä tai katsotaan että on, ja käydään panee. Etenkin nykyään mennyt vain pahemmin tähän suuntaan...

Vierailija
76/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat elämäsi siihen jamaan, ettei enää kiinnosta sitoutua yhteen ainoaan nalkuttajaan, niin silloin niitä alkaa pyöriä jaloissa asti.

Vierailija
77/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet uskovainen? Meitä naisia ei uskovaiset jaksa kiinnostaa, siinä varmaan se suurin virhe minkä olet tehnyt.

Tämä. Ja sehän johtuu siitä että kaikki uskonnot perustuvat naisvihaan.

No onpahan taas. Itse naisena en sitä noin näe. Uskonnossa jos siis jätetään nämä lähi-idästä tulleet uskonnot pois niin miehen tulee kohdella naisia hyvin ja suojelevasti. Parempia miehiä sieltä löytää kuin ateisteista jotka viettää vapaansa kaljabaareissa ja varattuina iskevät siellä muita naisia.

Lähi-Idän uskonnot? Eli kristinusko, juutalaisuus ja islaminusko. Ja muissa uskonnoissa miehet kohtelee naisia hyvin? Tämä onkin uusi teoria minulle. Miten se näkyy niissä maissa, missä muita uskontoja harjoitetaan? En siis kiellä monoteististen uskontojen patraiarkaalisuutta, mutta en vain näe eroa hindulaisuuteen, buddhalaisuuteen jne käytännön toteutuksessa kyseisissä maissa, eli että naisten asema olisi parempi noissa maissa. Ei ap

Vierailija
78/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni mies nostaa tasoaan hyvällä ja kunnioittavalla käytöksellä. Jos ihminen on kusipäinen niin ei siinä koulutus, lompakko tai ulkonäkö paina. Sen sijaan kunnioittavalla käytöksellä en välitä, vaikka olisi jotain "heikkouksia". 

Vierailija
79/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hiusraja?

Hiukset on päässä mutta raja vähän karkaa. Isäni on kalju 🙄

Geneettisesti saat tietenkin molempien vanhempiesi dna:ta, mutta mies kaljuuntuu ainoastaan jos miehen äidin isä oli kalju, se että oma isä on kalju ei vielä riitä.

Vierailija
80/191 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet uskovainen? Meitä naisia ei uskovaiset jaksa kiinnostaa, siinä varmaan se suurin virhe minkä olet tehnyt.

Tämä. Ja sehän johtuu siitä että kaikki uskonnot perustuvat naisvihaan.

Lähi-Idän uskonnot? Eli kristinusko, juutalaisuus ja islaminusko. Ja muissa uskonnoissa miehet kohtelee naisia hyvin? Tämä onkin uusi teoria minulle. Miten se näkyy niissä maissa, missä muita uskontoja harjoitetaan? En siis kiellä monot

Mikäänhän ei estä kokoilemasta islamia. Marssi sinne moskeijaan, niin kyllä ne kertoo. Länsimaalaisilla muslimisinkkumiehillä on valtavat parisuhdemarkkinat ja siveellinen vaimomateriaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi