Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!
Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman.
-pituus 178cm
-koulutustaso ammattikoulu
-työpaikka rakennusala
-hiukan ylipainoa on mutta ei paljoa, ruumiinrakenne harteikas
-naama on keskitasoa eli ei mikään komea eikä ihan rumakaan
-pukeutuminen aika casual
Miten siis voin nostaa tasoani jotta naiset kiinnostuisi minusta enemmän? En saa deittisovelluksissa mätsejä kuin aasialaisilta ja tosi harvoin suomalaisilta naisilta mutta ne suomalaiset naiset ei ole ollut makuuni.
Vastauksia vaan naisilta kiitos!
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
V
Kyse on älykkyydestä. Yleensä korkeampi tutkinto on älykkäämmillä ihmisillä tosin tuokin lainausmerkeissä koska...
SIvisrystä tosiaan sieltä voi saada mutta älykkyttä ei. Suurinosa kuitenkin akateemisista on perus älykkäitä. Siitä olen samaa mieltä että koulutuksilla eroa, jotkut vaatii hyvän muistin jotkut oikeaa taitoa. Älykkäillä on myös sosiaalisia haasteita.
Minun silmissäni tasosi nousisi, jos tutustuisit buddhalaisuuteen ja olisit siitä kiinnostunut :) lisäksi eläinten oikeuksien puolustaminen ja kasvissyönti tekisi minuun vaikutuksen! Naiset ihailee miehiä, jotka puolustavat heikompiaan.
Suosittelen myös etsimään kavereita esim. kaverihaku.net -sivustolta, kehittää sosiaalisia taitoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet uskovainen? Meitä naisia ei uskovaiset jaksa kiinnostaa, siinä varmaan se suurin virhe minkä olet tehnyt.
Tämä. Ja sehän johtuu siitä että kaikki uskonnot perustuvat naisvihaan.
No onpahan taas. Itse naisena en sitä noin näe. Uskonnossa jos siis jätetään nämä lähi-idästä tulleet uskonnot pois niin miehen tulee kohdella naisia hyvin ja suojelevasti. Parempia miehiä sieltä löytää kuin ateisteista jotka viettää vapaansa kaljabaareissa ja varattuina iskevät siellä muita naisia.
Lähi-Idän uskonnot? Eli kristinusko, juutalaisuus ja islaminusko. Ja muissa uskonnoissa miehet kohtelee naisia hyvin? Tämä onkin uusi teoria minulle. Miten se näkyy niissä maissa, missä
Lähi-idässä pääuskonto on islam sen eri muodoissaan. Tuo juutalaisuus ja kristinusko on lähestulkoon kiellettyjen listalla vainoista päätellen. Ymmärtänet mitä tarkoitan ja naisten asema täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Hiukset on päässä mutta raja vähän karkaa. Isäni on kalju 🙄
Geneettisesti saat tietenkin molempien vanhempiesi dna:ta, mutta mies kaljuuntuu ainoastaan jos miehen äidin isä oli kalju, se että oma isä on kalju ei vielä riitä.
Mua ei haittaa, jos mies on kalju, mutta nykyään miehillä on ollut paljon seksikumppaneita niin se haittaa ja se jos mies on vienyt omia lapsia ulkomaille enkä mä saanut viedä omia lapsia ulkomaille.
Siisti, kaunis koti ja siellä otettuja kuvia. Opettele laittamaan hyvää ruokaa.
En noitakaan deittisovelluksia ymmärrä. Eikö ihan livenä olisi mukavampaa tutustua.
Hakeudu, vaikka tanssikurssille.
Ryhdy harrastamaan jotain, jossa on mahdollista tavata ihmisiä.
Yleensäkin jotain, jossa kohtaa tapaat ihmisiä livenä saman harrastuksen parissa. Siitä saa jutunjuurta varmasti.
Ole kohtelias ja huomaavainen ole avulias ja yleensä kehu se ei ketään haitanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V
Kyse on älykkyydestä. Yleensä korkeampi tutkinto on älykkäämmillä ihmisillä tosin tuokin lainausmerkeissä koska...
SIvisrystä tosiaan sieltä voi saada mutta älykkyttä ei. Suurinosa kuitenkin akateemisista on perus älykkäitä. Siitä olen samaa mieltä että koulutuksilla eroa, jotkut vaatii hyvän muistin jotkut oikeaa taitoa. Älykkäillä on myös sosiaalisia haasteita.
Yliopistopohjalla valtion virastossa lusivalla ja tekniikan/talouden puolella kansainvälisellä pelikentällä pyörivällä ihmisellä on sivistyksessä ja alykkyydessä valtava ero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V
Niin todellakaan se akateeminen tutkinto ei sinällään kerro keskivertoa paremmasta älykkyydestä. Ns. looginen älykkyys on mielestäni paras älykkyyden muoto siinä ei voi fuskata kuten jollain teoreettisella älykkyydellä asiassa mitä ei voi mitenkään todistaa vaan voivat olla joutavaa ajatusvirtaa. Älykkyystestit mittaa loogista älykkyyttä. Melko helppoa mitata. Loogisesti älykäs pystyy poissulku päättelyllä havainnoimaan asioita mikä valhetta ja mikä totta.
Tutkimusten mukaan erittäin älykkäillä on tosiaan sosiaalisia ongelmia mutta johtuneeko enemmän siitä että mitä älykkäämpi sen enemmän tiedostaa ja havannoi asioita ympärillään ja pystyy päättelyllä myös laskemaan miten asiat etenevät tulevaisuudessa mikä voi olla joskus ahdistavaa. Saattaa asettaa kuitenkin itselleen myös liian suuria vaatimuksia ja kun ei tiedä miten muut päättelevät asioita aliarvioi ehkä omia suorituksiaan. Ja toki se että mistä keskustelet kun aina ne omat jutut ampuu niin paljon yli siitä normikeskustelusta. Olet se outo keskusteluja 😅.
Mielenkiintoista kyllä sekin miten ne ns. normaalitason tai ehkä vielä enemmän ne normaalitason alapuolella olevat ovat niin itsevarmasti aina oikeassa ja omasta mielestään keskivertoa älykkäämpiä.
Ei mitenkään. Pitäisi olla 185cm pitkä vähintään, laatikkomainen leuka, sopivan röyhkeä ja Porche alla.
Miehen tasoa nostaa ulkonäkö,pituus,raha,ammatti,koulutustaso,hyvä työ ja status työelämässä tai yhteiskunnassa.
Naisetko ne ei ole pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Pitäisi olla 185cm pitkä vähintään, laatikkomainen leuka, sopivan röyhkeä ja Porche alla.
Ei 185cm pitkä mahdu porchen sisälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Geneettisesti saat tietenkin molempien vanhempiesi dna:ta, mutta mies kaljuuntuu ainoastaan jos miehen äidin isä oli kalju, se että oma isä on kalju ei vielä riitä.
Mua ei haittaa, jos mies on kalju, mutta nykyään miehillä on ollut paljon seksikumppaneita niin se haittaa ja se jos mies on vienyt omia lapsia ulkomaille enkä mä saanut viedä omia lapsia ulkomaille.
Tämä on kyllä niin hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V
Yliopistopohjalla valtion virastossa lusivalla ja tekniikan/talouden puolella kansainvälisellä pelikentällä pyörivällä ihmisellä on sivistyksessä ja alykkyydessä valtava ero
Juuri näin.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Jokainen nainen on yksilö ja on eri kriteerit. Naisten ajattelu on kuin tippaleipä, yhtä monimutkainen.
Kun nainen esittää kysymyksen niin siinä voi olla ansa? Esim. Oletko vienyt lapsiasi ulkomaille? Mitä mieltä olet raskausarvista. Edes tietyssä ammatissa olevat eivät osaa ajatella, että mitä kysymyksessä oikeasti kysytään.
Vierailija kirjoitti:
sehän on selvä että lahjakkaimmat pääsevät hyviin paikkoihin. Taloudesta en ole aivan samaa mieltä, se on arvostettua mutta ei älyn vaan rahan takia, enkä itse pidä liikemiehiä erityisen älykkäinä, toki eivät hekään meitä tekniikan inssejä minään koska olemme "persaukisia" .
ap:n kannattaisi kysyä miehiltä eikä naisilta.
Naiset eivät tule kertomaan totuutta. Naiset kertovat vain ne asiat jotka eivät ole selkeästi pinnallisia, mutta kuten jokainen ymmärtänee, matcheja ei valkata syvällisten sielun salaisuuksien perusteella.
Minäpä kerron ap:lle.
- laita pituudeksesi 180cm. Kunhan nainen on sinua selkeästi lyhyempi, 2cm eroa ei huomaa nainenkaan
- edustava kuva. Ulkonäkö on kaikki kaikessa. Tässä voit käyttää naisia konsultteina. Naisiin vetoaa kliseet eli lisäksi kuva sosiaalisesta tilanteesta (ei kaljaa tai äijäporukkaa eikä rälläämistä silmät punaisina, mieluiten pukukuva tms)
- kerro kuinka tykkäät laitella kotia, niin nainen alkaa näkemään silmissään kuinka mies rakentaa unelmien kotipesän
- jos olet selkeästi "äijä", kerro kuinka sinulla on joku heikkous joka viittaa herkkään puoleen eli on oikeasti lähinnä bonusominaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Kun mieheltä kysyy jotain pitää antaa vastausajaksi vain sekuntti.
Minä neuvon että älä ole mitään muuta kuin normaalisti olisit. Voit olla runkkari, äitinpoika, tissiposki tai mitä vaan, mutta älä ole mitään mitä et oikeasti ole. Löydät vastinkappaleesi, ja jos et löydä, olet ainakin pitänyt itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Jok
Väärin.
Kaikkien naisten miesmaku on pääpiirteittäin sama. Kyse on vain erilaisiin sosiaalisiin piireihin liittyvistä variaatioista.
Oli kyseessä sitten liikemiesporukka, rokkiporukka, hippiporukka, duunariporukka, krimisporukka tai mikä tahansa - tietyt geneettiset ominaisuudet, status ja vaikutusvalta vetoavat naisiin.
t. 121212
Oletpa kyllä aivan täydellinen mies. Sun ongelma on vaan se ettet näe naisia missään ja introverttinä se sopivan löytäminen vähän vaikeaa.
Olisit minulle muutoin aivan täydellinen mutta liian nuori 🥲 itsekin introvertti ja luonnosta tykkäävä eläinrakas nainen. En välitä myöskään alkoholista.
Olisko joku luontokerho, valokuvauskerho ym. josta vois löytyä sulle joku? Entäs se kuntosali missä käyt? Tosin itsekin siellä käyneenä naisena tuli vähän sellainen iskumeininki fiilis miesten (vääränlaisten sellaisten) lähestymisyrityksistä.