Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!
Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman.
-pituus 178cm
-koulutustaso ammattikoulu
-työpaikka rakennusala
-hiukan ylipainoa on mutta ei paljoa, ruumiinrakenne harteikas
-naama on keskitasoa eli ei mikään komea eikä ihan rumakaan
-pukeutuminen aika casual
Miten siis voin nostaa tasoani jotta naiset kiinnostuisi minusta enemmän? En saa deittisovelluksissa mätsejä kuin aasialaisilta ja tosi harvoin suomalaisilta naisilta mutta ne suomalaiset naiset ei ole ollut makuuni.
Vastauksia vaan naisilta kiitos!
Kommentit (191)
Ethän vaan paljastu olevasi eronnut kahden kouluikäisen lapsen isä?
Minulle tärkeää on se, että mies hoitaa kotityöt, tykkää lapsista ja käy töissä. Eli talous pitää olla sillee kunnossa että mies pärjää itsenäisesti. Raksaäijä on varmasti hyvä mies, jos hän on kohtelias, rehellinen ja ahkera. Ole myös puhdas. Mies jolla on hyvä itsetunto on kovaa kamaa. Reppanaa ei kukaan nainen katsele eikä aikuisvauvaa.
Taso laskee heti, jos sut on mahdollista löytää seuranhakupalveluista.
Olen itse siellä valeprofiililla vain tarkastaakseni, ettet löydy sieltä. Keskustelen kirjoittaen useiden miesten kanssa, mutten koskaan tapaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
-korkea status
-korkea palkka
-Pituus +190
-pitkät tuuheat hiukset
-atleettinen vartalo
-nuhteeton parisuhde tausta.
Olen ajatellut monta kertaa, kuinka pihalla miehet on siitä, mitä naiset haluaa. Kun lukee Ensitreffit alttarilla -ketjua, sieltä löytyy Matti-faneja pilvin pimein ja itsekin oon ohjelmaa katsoessani ajatellut, että onpas ihana mies.
No mikä siitä Matista nyt tekee sitten naisten mielestä ihanan? Ei ole erityisen korkea status (toimittaja), eikä myöskään palkka, pituudesta en tiedä, mutta tuskin on päälle 190 cm, ei todellakaan ole atleettinen vartalo, vaan pikkuisen pulleuteen taipuvainen, hiukset normaalit, parisuhdetausta käsittääkseni normaali. Ohjelman perusteella Matti on hauska, ystävällinen ja kiltti. On selkeästi suunnattoman ihastunut vaimoehdokkaaseensa ja puhuu avoimesti tunteistaan. Silittelee ja halailee ja katselee ihastuneena. On onnellinen oman tasoisesta kumppanista.
Kaikki em. asiat on kenen tahansa perusmiehen mahdollista toteuttaa. Mutta ei. On niin paljon helpompaa inistä lompakkoloisista ym. kuin myöntää, että omat kriteerit on liian korkealla, enkä nyt oikeastaan ole edes kovin kiva ihminen.
Millä tavalla ne suomalaiset naiset eivät olleet makuusi?
Olemalla fiksu ja huomaavainen, siinä tärkein.
Laihdutus ja kuntosaliharjoittelu auttaa aina 👍
Vierailija kirjoitti:
No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.
Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon.
Yhteishaku alkaa vuodenvaihteen jälkeen. Inssiksi siitä nyt ekaks ja sitten työmaalle mestaroimaan 5000€/kk, niin alkaa status, älykkyys, puheenaiheet(tissi/pillu/perse) olemaan muutakin.
Mene hyväpalkkaisiin töihin, laihduta ja käy stailistilla.
Tee työnohessa ammattikorkeakouluopintoja (eli korkeampi koulutus ja palkka) ja laihduta normaalipainoon.Nämäkään ei tietysti auta jos on luonteeltaan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-korkea status
-korkea palkka
-Pituus +190
-pitkät tuuheat hiukset
-atleettinen vartalo
-nuhteeton parisuhde tausta.
Olen ajatellut monta kertaa, kuinka pihalla miehet on siitä, mitä naiset haluaa. Kun lukee Ensitreffit alttarilla -ketjua, sieltä löytyy Matti-faneja pilvin pimein ja itsekin oon ohjelmaa katsoessani ajatellut, että onpas ihana mies.
No mikä siitä Matista nyt tekee sitten naisten mielestä ihanan? Ei ole erityisen korkea status (toimittaja), eikä myöskään palkka, pituudesta en tiedä, mutta tuskin on päälle 190 cm, ei todellakaan ole atleettinen vartalo, vaan pikkuisen pulleuteen taipuvainen, hiukset normaalit, parisuhdetausta käsittääkseni normaali. Ohjelman perusteella Matti on hauska, ystävällinen ja kiltti. On selkeästi suunnattoman ihastunut vaimoehdokkaaseensa ja puhuu avoimesti tunteistaan. Silittelee
Matti näyttää niin nössöltä, että se ei suutu, vaikka käy vähän jännissä, mikä onkin pakko, sillä Matti ei jännitytä vaginaa tarpeeksi orgasmin saamiseksi.
Vaikutat ap sellaiselta mukavalta perusmieheltä joka kyllä kelpaisi minulle ja naispuolisille kavereilleni. Mutta kannattaa muistaa se, että deittisovelluksissa on tolkuton ylitarjonta miehistä, joten profiilisi pitäisi erottua sieltä positiivisesti. Onko sinulla siskoa, naispuolista kaveria tms. joka voisi tarkistaa profiilisi, että miltä se näyttää naisen näkökulmasta? Ja voisi tarvittaessa auttaa hiomaan tekstiä ja ottamaan edustavia kuvia, että siellä olisi muutakin kuin "sierainselfieitä". Teksti on myös tärkeä, yritä tuoda toiveitasi ja persoonallisuuttasi tekstissä esiin. Sillä pystyt erottumaan muista miehistä ja löytämään itsesi tyylisiä naisia.
Entä onko mahdollista tavata uusia ihmisiä myös muualla kuin deittisovelluksissa? Baarissa, juhlissa, töissä? Itse suosin live-elämän kohtaamisia. Paljon hauskempaa tutustua ihmisiin oikeassa elämässä kuin puhelimen välityksellä. Toki voit suosia molempia tapoja niin parannat mahdollisuuksiasi tavata "se oikea".
Kasva aikuiseksi. Lakkaa syyttämästä muita. Valitse sieltä paras nainen, minkä saat ja hyväksy asia. Yritä nousta itsesi ympäriltä ja omaan napaan tuijottamiselta astinkiville katsomaan todellisuuteen. Yritä olla hiukan parempi ihminen. Hiukan myötätuntoisempi ja rakastavampi ja empaattisempi. Ajattele hiukan muita ja unohda oma kärsimyksesi edes joskus.
No kerrot intohimoista ja persoonasta jotain.
Ei naiset halua tietää, että "olen kouluni käynyt, nyt olen töissä ja vähän jää rahaa säästöönkin". NÄMÄ OVAT NAISILLE OLETUSARVO, eivätkä tuo mitään lisää profiiliisi.
Kerro jotain itsestäsi, esim. että olen luonteeltani x, harrastan intohimoisesti lajia x ja vapaa-aika kuluu asian x parissa. Tulevaisuudelta haluan asiaa x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.
Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon.
Kouluttamattomat miehet ovat pahimpia sovinisteja. On niitä toki koulutetuissa myös, mutta niistä piireistä on helpompi löytää tasa-arvoa kannattava mies.
Vierailija kirjoitti:
Taso laskee heti, jos sut on mahdollista löytää seuranhakupalveluista.
Olen itse siellä valeprofiililla vain tarkastaakseni, ettet löydy sieltä. Keskustelen kirjoittaen useiden miesten kanssa, mutten koskaan tapaa ketään.
Montako exää olet puukottanut?
Ilmeisesti olet uskovainen? Meitä naisia ei uskovaiset jaksa kiinnostaa, siinä varmaan se suurin virhe minkä olet tehnyt.
Kaveruudesta on hyvä aloittaa.
Aloita harrastuksia, joista pidät ja voit jatkaa. Sellaisia, missä käy myös naisia. Sitä kautta olisi hyvä tutustua ensin vain juttelemalla.
Ole oma itsesi, äläkä teeskentele mitään. Sillä se sopiva kumppani löytyy, eikä kummankaan tarvitse pettyä myöhemmin, jos on esitetty jotain muuta kuin oikeasti on.
Ole ystävällinen ja kohtelias. Mukavuus auttaa aina.