Naiset! Kertokaa kuinka mies voi nostaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla!
Nyt tilanne on se että en juurikaan saa mätsejä deittisovelluksissa joten kerron itsestäni hieman.
-pituus 178cm
-koulutustaso ammattikoulu
-työpaikka rakennusala
-hiukan ylipainoa on mutta ei paljoa, ruumiinrakenne harteikas
-naama on keskitasoa eli ei mikään komea eikä ihan rumakaan
-pukeutuminen aika casual
Miten siis voin nostaa tasoani jotta naiset kiinnostuisi minusta enemmän? En saa deittisovelluksissa mätsejä kuin aasialaisilta ja tosi harvoin suomalaisilta naisilta mutta ne suomalaiset naiset ei ole ollut makuuni.
Vastauksia vaan naisilta kiitos!
Kommentit (191)
Rakennusalalta jäänyt porukkaa työttömäksi, mutta toisaalta olisi kyllä kotona ilmainen remonttimies.
178 cm on riittävän pitkä, olen 170 cm.
Käy parturissa. Älä mainitse amista profiilissa. Anna ymmärtää, että suunnittelet oman talon rakentamista. Raksa-ala on kyllä monen mielestä plussaa. Samoin se, että tunnet yhdyssanasäännöt.
Vierailija kirjoitti:
Niin todellakaan se akateeminen tutkinto ei sinällään kerro keskivertoa paremmasta älykkyydestä. Ns. looginen älykkyys on mielestäni paras älykkyyden muoto siinä ei voi fuskata kuten jollain teoreettisella älykkyydellä asiassa mitä ei voi mitenkään todistaa vaan voivat olla joutavaa ajatusvirtaa. Älykkyystestit mittaa loogista älykkyyttä. Melko helppoa mitata...
Tätä ajoinkin takaa. Looginen älykkyys. Itselläni tuo sosiaalisen puolen heikkous johtunnee siitä että en koe ihmisten kanssa jutustelua niin tärkeänä ja pidänkin enemmän eläimistä. Sosiaaliset koukerot tuntuu kieroilulta ja puheenaiheet merkityksittömiltä jos ne eivät liikuta minua. Tuosta en tiedä miksi moni pitää itseään älykkäänä koska en itsekään pidä itseäni erityisen älykkäänä ja iq testitkim vuosien varrella todistanut , en toki luota niihinkään, näyttävät aina yläkanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hiusraja?
Hiukset on päässä mutta raja vähän karkaa. Isäni on kalju 🙄
Ei sillä hiusrajalla ole merkitystä.
Mutta ammattikoulu. Amiksen käyneistä miehistä on ylitarjontaa. Amisnaisista osa on viimeisen päälle laitettuja kauneusalan ammattilaisia (kosmetologit, kampaajat), haluavat rikkaan miehen, joten eivät katsokaan amismiestä, ja osa on keittäjiä, siivoojia jne ja sen näköisiäkin. Johonkin lähihoitajaan on ehkä vielä mahdollisuuksia, mutta niitä ei kaikille amismiehille riitä. Jos amismiehelle ei kelpaa duunarimuija, vaan haluaa jotain tasokkaampaa, niin pitää hakea itäeurooppalaista tai aasialaista. Ulkomaalaisistakin naisista tosin vain kouluttamattomat tai amistasoiset kelpuuttavat amistasoisen miehen, mutta niitä on tarjolla enemmän.
Katso Youtubesta vaika Wheatwafflesin ja Ross Jeffriesin videoita. Redditistä kannattaa lukea tuota r/rheredpill-keskustelualuetta, siellä on hyvää tietoa ja faktaa miten naisia saa.
Ota selville, milloin on seuraavat kauppaoppilaitoksen bileet ja mene sinne. Siellä on tulevia sihteerinaisia. Ne voi kiinnostua.
Opettele tekemään hyvää ruokaa. Mitä vikaa muuten niissä aasialaisissa on?
Riittää että kohtelee naista hyvin. Ei ole erityisiä ulkonäkö vaateita. Ja rahaa kun riittää omaksi elatuksekseen on hyvä. Ei tarvi olla rikas eikä hyvin toimeentuleva. Käy työtönkin kunhan on hyvä asenne ja arvot elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että kohtelee naista hyvin. Ei ole erityisiä ulkonäkö vaateita. Ja rahaa kun riittää omaksi elatuksekseen on hyvä. Ei tarvi olla rikas eikä hyvin toimeentuleva. Käy työtönkin kunhan on hyvä asenne ja arvot elämässä.
Mikä on hyvä asenne? Entä arvot?
Jos naisen kohtelu hyvin takaa suhteen, miksi niin moni nainen hakeutuu väkivaltaisten sekopäiden kanssa suhteeseen?
Naiset.
Miten arvot ja se kun kohtelee naista hyvin, auttaa saamaan matcheja Tinderissä?
Kuten jo sanoin, naiset eivät koskaan kerro miten saada nainen. Naiset neuvovat vain miten kohdella naista sen jälkeen kun nainen on saatu ja romanssivaihe on ohi.
Voithan sä laittaa esim.mesen kautta viestin jollekin kiinnostavalla naiselle. Olen saanut sitä kautta joitakin viestejä ja onhan ne piristänyt. Tosin elämäntilanne on nyt sellainen, etten ole heille mitään vastannut. Arvostan kuitenkin heidän rohkeuttaan lähestymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset.
Miten arvot ja se kun kohtelee naista hyvin, auttaa saamaan matcheja Tinderissä?
Kuten jo sanoin, naiset eivät koskaan kerro miten saada nainen. Naiset neuvovat vain miten kohdella naista sen jälkeen kun nainen on saatu ja romanssivaihe on ohi.
Aloituksessa puhuttiin parisuhdemarkkinoista, se on laajempi kuvio kuin tinder. Kyllä naiset kiinnittävät huomiota ihan jokapäiväisessä elämässä miesten käytökseen.
"Nostaa tasoaan" kuulostaa kyllä niin älyttömältä. Samalta kuin ohjeiden anto ansioluettelon tekoon ja neuvot työhaastatteluun. "Otetaanpas tuo töihin, niin oli hyvä käytös ja hyvät vastaukset"(jostain opetellut). Oho, potkut tuli, eihän se ollutkaan sellainen. Jos ihminen ei omana itsenään voi esiintyä, sehän on valhetta. Joka siis paljastuu jossain vaiheessa kuitenkin. Itse kiinnostuisin rehellisesti omana itsenään esiintyvästä henkilöstä, josta ei tulis yllätyksiä sitten myöhemmin. Unohda tason nostot ja ole mitä olet. Silloin saat arvoisesi kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin todellakaan se akateeminen tutkinto ei sinällään kerro keskivertoa paremmasta älykkyydestä. Ns. looginen älykkyys on mielestäni paras älykkyyden muoto siinä ei voi fuskata kuten jollain teoreettisella älykkyydellä asiassa mitä ei voi mitenkään todistaa vaan voivat olla joutavaa ajatusvirtaa. Älykkyystestit mittaa loogista älykkyyttä. Melko helppoa mitata...
Tätä ajoinkin takaa. Looginen älykkyys. Itselläni tuo sosiaalisen puolen heikkous johtunnee siitä että en koe ihmisten kanssa jutustelua niin tärkeänä ja pidänkin enemmän eläimistä. Sosiaaliset koukerot tuntuu kieroilulta ja puheenaiheet merkityksittömiltä jos ne eivät liikuta minua. Tuosta en tiedä miksi moni pitää itseään älykkäänä koska en itsekään pidä itseäni erityisen älykkäänä ja iq testitkim vuosien varrella todistanut , en toki luota niihin
Siis yksi näistä "mua ei kiinnosta ihmiset, mutta naisten pitäis olla kiinnostunut musta". Se on voi voi, sillä jos haluu saada, on pakko antaa.
Niin, mitä se taso sulle on? Saat huomiota naisilta? Paljonko oot valmis sen eteen muuttamaan toimintaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-korkea status
-korkea palkka
-Pituus +190
-pitkät tuuheat hiukset
-atleettinen vartalo
-nuhteeton parisuhde tausta.
Olen ajatellut monta kertaa, kuinka pihalla miehet on siitä, mitä naiset haluaa. Kun lukee Ensitreffit alttarilla -ketjua, sieltä löytyy Matti-faneja pilvin pimein ja itsekin oon ohjelmaa katsoessani ajatellut, että onpas ihana mies.
No mikä siitä Matista nyt tekee sitten naisten mielestä ihanan? Ei ole erityisen korkea status (toimittaja), eikä myöskään palkka, pituudesta en tiedä, mutta tuskin on päälle 190 cm, ei todellakaan ole atleettinen vartalo, vaan pikkuisen pulleuteen taipuvainen, hiukset normaalit, parisuhdetausta käsittääkseni normaali. Ohjelman perusteella Matti on hauska, ystävällinen ja kiltti. On selkeästi suunnattoman ihastunut vaimoehdokkaaseensa ja puhuu avoimesti tunteistaan. Silittelee
Minä en ole ikinä yllättynyt että naiset on kaksinaamaisia. Tuo viesti minkä laitoin oli suora kopio aiemmasta ketjusta ja oli naisen kirjoittama. Siellä taas tuo kommentti oli saanut 82 yläpeukkua ja 5 ala peukkua
Vierailija kirjoitti:
No kerrot intohimoista ja persoonasta jotain.
Ei naiset halua tietää, että "olen kouluni käynyt, nyt olen töissä ja vähän jää rahaa säästöönkin". NÄMÄ OVAT NAISILLE OLETUSARVO, eivätkä tuo mitään lisää profiiliisi.
Kerro jotain itsestäsi, esim. että olen luonteeltani x, harrastan intohimoisesti lajia x ja vapaa-aika kuluu asian x parissa. Tulevaisuudelta haluan asiaa x.
Eli ei riitä että on menestynyt työelämässä ja paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun ottaa huomioon että nainen pitää miestä lottovoittona jo pelkästään sen perusteella että mies tekee puolet kotitöistä, niin rima on todella, todella matalalla.
Juu juu ja silti heti ketjun alussa tartuttiin koulutustasoon.
Kouluttamattomat miehet ovat pahimpia sovinisteja. On niitä toki koulutetuissa myös, mutta niistä piireistä on helpompi löytää tasa-arvoa kannattava mies.
Millaisia sovinisteja? Feministejä? Sovinismia on niin monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Pese hiukset. Käy parturissa. Siisti parta tai aja se kokonaan. Pukeudu ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin.
Ole toisesta kiinnostunut. Älä puhu vain itsestäsi. Kysy kuulumisia. Ole kiinnostunut siitä, mitä sinulle kerrotaan. Älä sääli itseäsi ja ruikuta. Muista käytöstavat ja positiivinen asenne.
"aja parta" Parta jos mikä on miehisyyden symboli. Miehellä ei varmaan saa olla mitään jalkojenkaan välissä?
Voi olla saman pituinen kuin nainen ja kalju. Mutta ei ole saanut viedä lapsia ulkomaille eikä ole saanut olla paljon seksikumppaneita.
Joko osaat vastata sekunnissa kysymyksiin oikein?