Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansa rakasti Hirviniemen kaksimielisiä vitsejä Putouksessa.

Vierailija
25.11.2023 |

Se ei toiminut kuitenkaan naisten kanssa. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutuhmista viesteistä pahastuminen on kyllä vallankäyttöä pahimmasta päästä. Olisi hyvä miettiä, mihin se johtaa. Lopulta kukaan ei uskalla sanoa enää mitään, kun joku lumihiutale järkyttyy asiasta mediassa. Ja oudointa tosiaan, että nämä valittajat ovat itse aikuisviihteen tekijöitä. Justiinsa. Miksiköhän he kuvittelevat, että miehet heidän paljaita persieitään tuijottaa?

Onhan se ahdistellut tv tuotantojen työntekijöitäkin, ei pelkästään jotain julkkisnaisia. 

Vierailija
62/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkutuhmista viesteistä pahastuminen on kyllä vallankäyttöä pahimmasta päästä. Olisi hyvä miettiä, mihin se johtaa. Lopulta kukaan ei uskalla sanoa enää mitään, kun joku lumihiutale järkyttyy asiasta mediassa. Ja oudointa tosiaan, että nämä valittajat ovat itse aikuisviihteen tekijöitä. Justiinsa. Miksiköhän he kuvittelevat, että miehet heidän paljaita persieitään tuijottaa?

Onhan se ahdistellut tv tuotantojen työntekijöitäkin, ei pelkästään jotain julkkisnaisia. 

Onko hän siis oikeasti ahdistellut ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli outoa, että toi Luttinen oli lapsiperheiden suosikki. Pojan (7v) kaverit hoki noita kaksimielisiä arvo penaali-juttuja ja me ei katsottu koko ohjelmaa.

Kyllä Luttisen sananmuunnokset sattuivat nauruhermoon. Vanhemmillekin, kun meidän ukki ja mummo nauroivat kuorossa niille. Ei katsonut ikää.

No sitten se katsoo jotain muuta. Mutta minusta se ei ollut lasten huumoria, eikä minua itseänikään naurattanut. Pastori Silli oli jo nähty, joten ei ollut edes Akun oma idea vaan kierrätetty.

Vierailija
64/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli outoa, että toi Luttinen oli lapsiperheiden suosikki. Pojan (7v) kaverit hoki noita kaksimielisiä arvo penaali-juttuja ja me ei katsottu koko ohjelmaa.

Kyllä Luttisen sananmuunnokset sattuivat nauruhermoon. Vanhemmillekin, kun meidän ukki ja mummo nauroivat kuorossa niille. Ei katsonut ikää.

No sitten se katsoo jotain muuta. Mutta minusta se ei ollut lasten huumoria, eikä minua itseänikään naurattanut. Pastori Silli oli jo nähty, joten ei ollut edes Akun oma idea vaan kierrätetty.

So? Jos ei kiinnosta, niin katot sitten jotain muuta. Vai mainasitko, että vastaavia ohjelmia saa tehdä, koska SINÄ et niistä tykkää. 

Vierailija
65/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän siis oikeasti ahdistellut ihmisiä?

No ainakin jonkun jutun luin missä useampi nainen oli valittanut hänen käytöksestään Olen julkkis, päästäkää minut pois-ohjelman tuotannossa. Nämä naiset ei siis olleet osallistujia, vaan tuotannon jäseniä. Ilmeisesti jutut olivat olleet ainakin monelle kiusallisia, kommentoitu/kosketeltu vartaloa ja ehdoteltu viivojen vetämistä hotellihuoneessa. 

Vierailija
66/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allasbileet riistäytyivät käsistä näin päättyi Aku Hirviniemen 10 vuoden ura Maikkarin kultapoikana https://www.is.fi/viihde/art-2000010014054.html

Vierailija
67/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kausi putouksista jota viitsi seurata useamman jakson oli kausi 2012 missä oli Aku Hirviniemen Usko Eevertti Luttinen. Muita koitin katsoa mutta ei pystynyt seuraamaan kuin hetken. Alkoi nii sanotusti Usko horjumaan jo alku metreillä. Eikä pappia hekottanut. 

Vierailija
68/68 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet tuli katsomaan keikalle Marja Tyrniä joka puhui 'tortun kosteudesta'. Miksi tätä ei paheksuttu aikoinaan. 

Koska siihen ei liittynyt dickpictiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä