Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansa rakasti Hirviniemen kaksimielisiä vitsejä Putouksessa.

Vierailija
25.11.2023 |

Se ei toiminut kuitenkaan naisten kanssa. 

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi stoppi tuli nyt? Juuri nyt?

Se mua ihmetyttää.

Saiko Maikkari kaiken valmiiksi? Seiskahan tästä ensin uutisoi ja sitten muut asiasta alkoivat pikkuhiljaa puhua. 

Vierailija
42/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpälöikö Hirviniemi vai olikohan  kyse kuitenkin vain viesteistä. Tiedoksi näille mielensäpahoittajille; viestin voi poistaa eikä sen lukemisella tarvitse hekumoida. Ja lähettäjä on helppo estää. Jos ei kiinnosta. Kts ohjeet vaikka Googlesta tai pyydä apua. Ja simsalabim:ongelma poistui.

Helpointa kuitenkin, kun jää kokonaan lähettämättä. Kaikille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihan kiimaisina tuollaisiin miehiin joka heittää kaksimielistä läppää naisista.

Vierailija
44/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toiminut putouksessakaan kuin heikkolahjaiseen kansanosaan eli ikiteineihin ja vassareihin.

Katsojaluvuista päätellen niitä on sitten todella suuri määrä

Vierailija
45/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna kaikki tutut virpoo ja rollit kuiskii

Vierailija
46/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti Luttinen oli paras putoushahmo ikinä!

Nainen 44

Vierailija
47/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Tyrnin hahmo ja Aku Hirviniemi poikkeaa sillä tavalla toisistaan, että Marja Tyrni on asia jota ei ole pakko sietää jos ei halua. Voi vaihtaa kanavaa tai olla menemättä katsomaan. Mutta Aku Hirviniemi puhelimesi yksityisviesteissä ja iholla on jo sellainen asia joka menee yksityisen elämäsi puolelle ja sitä ei näköjään voi vain kääntää pois päältä ja jättää kokematta koska Hirviniemi ei lopeta, olen näin käsittänyt.

Vierailija
48/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä olisi koko Suomen kansalla peiliin katsomisen paikka - vihdoin ja viimein. Tämä idioottimainen ja perustaltaan julma suomalainen huumori on tullut tiensä päähän.

Huumorin ongelmana on se, että se naurattaa kansan syviä rivejä eniten, mikä on sosiaalisesti jotenkin tabu tai kielletty asia.

Eli asia ei ainakaan kieltämällä katoa. 

Vierailija
49/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihan kiimaisina tuollaisiin miehiin joka heittää kaksimielistä läppää naisista.

Siis älykkäisiin miehiin 👍

Vierailija
50/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo kauan sellainen fiilis Hirviniemestä, ettei ole kulissien takana läheskään niin hauska tai ainakaan mukava tyyppi kuin ruudussa antaa ymmärtää. Se huumori on ollut aina luonteeltaan jotenkin niin ala-arvoista ja ilkeän tuntuista. Vaikka olen itsekin niille jutuille joskus nauranut, ei ole koskaan tuntunut siltä että tuon tyypin kanssa olis varmaan mukava viettää aikaa. Hän ei ole vaikuttanut hyväntahtoiselta. 

Vierailija
51/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marja Tyrnin hahmo ja Aku Hirviniemi poikkeaa sillä tavalla toisistaan, että Marja Tyrni on asia jota ei ole pakko sietää jos ei halua. Voi vaihtaa kanavaa tai olla menemättä katsomaan. Mutta Aku Hirviniemi puhelimesi yksityisviesteissä ja iholla on jo sellainen asia joka menee yksityisen elämäsi puolelle ja sitä ei näköjään voi vain kääntää pois päältä ja jättää kokematta koska Hirviniemi ei lopeta, olen näin käsittänyt.

Niin, tai sitten vaan estää viestien vastaanoton. 

Vierailija
52/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tässä olisi koko Suomen kansalla peiliin katsomisen paikka - vihdoin ja viimein. Tämä idioottimainen ja perustaltaan julma suomalainen huumori on tullut tiensä päähän.

Siinähän katsot, mutta älä turhaan neuvo muita. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
53/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutuhmista viesteistä pahastuminen on kyllä vallankäyttöä pahimmasta päästä. Olisi hyvä miettiä, mihin se johtaa. Lopulta kukaan ei uskalla sanoa enää mitään, kun joku lumihiutale järkyttyy asiasta mediassa. Ja oudointa tosiaan, että nämä valittajat ovat itse aikuisviihteen tekijöitä. Justiinsa. Miksiköhän he kuvittelevat, että miehet heidän paljaita persieitään tuijottaa?

Vierailija
54/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään automaattisesti, mutta kieltämättä lisää viehättävyyttä hyvällä maulla ja älykkäästi tehtynä. Vähän huumoria mukaan, niin varmasti toimii. Tosin vastaanottajan ÄO on syytä selvittää etukäteen.

Vierailija
55/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperheet tuli katsomaan keikalle Marja Tyrniä joka puhui 'tortun kosteudesta'. Miksi tätä ei paheksuttu aikoinaan. 

kyllä se torttu pitää olla kostea kun päälle laittaa esim omenanpaloja ts omenapiirakka. 

Vierailija
56/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, täällä on kukkahattutätien kokoontumisajot. Nääääs nääääs näääääs, kyllä ollaan niiiiiiiiiiiiin loukkautuneita (muiden puolesta), että ihan hirvittää ... nääääääs näääääääs näääääääs 

Vierailija
57/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtään putousohjelmaa, mutta olen väkisin nähnyt Akua telkkarista. Epämiellyttävä ja ällöttävä tyyppi on aina ollut. Maikkari saisi suurella kädellä karsia juontajiaan, esim. Hirviniemi ja Pimiä ovat rasittavia ja raskaita.

Vierailija
58/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi on aina viljellyt sitä perussuomalaista huumoria.

Vierailija
59/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika amatöörejä nämä aikuisviihdeammattilaiset. Itse olen estänyt useammankin ei-toivotun miehen niin puhelimessa kuin muissakin viestipalveluissa. Helppoa kuin Hirviniemen blokkaaminen, hyvin helppoa.

Vierailija
60/68 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut yhtään putousohjelmaa, mutta olen väkisin nähnyt Akua telkkarista. Epämiellyttävä ja ällöttävä tyyppi on aina ollut. Maikkari saisi suurella kädellä karsia juontajiaan, esim. Hirviniemi ja Pimiä ovat rasittavia ja raskaita.

Nääääääs nääääääääs nääääääääs 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi