Kansa rakasti Hirviniemen kaksimielisiä vitsejä Putouksessa.
Kommentit (68)
Miksi stoppi tuli nyt? Juuri nyt?
Se mua ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku sananmuunnoksista kyllä näki, että ne syntyivät tosi helposti ja spontaanisti. Vähän liiankin. Itse ainakin kiinnitin tuohon huomiota.
Nehän olivat Nina Lahtisen kanssa käyttäneet kesän keksiäkseen niitä mahdollisimman paljon.
On muuten eri asia puhua kaksimielisyyksiä, kuin ehdotella suoraan seksuaalista toimintaa.
Ajattelin aina, että Nina Lahtinen oli aivot Akun takana. Eron jälkeen Akun homma meni plörinäksi.
Putous on täynnä seksistisiä kaksimielisyyttä
vähemmistöjen pilkkaa
Vierailija kirjoitti:
Aku sananmuunnoksista kyllä näki, että ne syntyivät tosi helposti ja spontaanisti. Vähän liiankin. Itse ainakin kiinnitin tuohon huomiota.
Mullakin syntyy, mutta en ahdistele muita ihmisiä.
Tietenkin pervoviestien kanssa on syytä olla varovainen, monella ei enää ole yhtään huumorintajua. Mutta silti vähän ihmettelen, että voiko nämä OnlyFans-tyrkyt muka oikeasti jotenkin järkyttyä niistä? Itsekin olen saanut ihan tavispohjalta aika paljon erilaisia pervoiluviestejä, mutta ei ne koskaan kyllä ole mitään kielteistä vaikutusta ole tehneet. Toisaalta itse en ole ikinä pitänyt mitään sutinaa muiden kuin verbaalisesti lahjakkaiden miesten kanssa, eli ei viestit ikinä mitään "äääähh, laukesin taas sulle"-tasoa ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia puhua rivouksia lavalla kuin puhua samoja juttuja naisille ihan muuten vaan.
Pystyykö lavalla puhumaan luontevasti, jos se ei ole osa omaa ajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli outoa, että toi Luttinen oli lapsiperheiden suosikki. Pojan (7v) kaverit hoki noita kaksimielisiä arvo penaali-juttuja ja me ei katsottu koko ohjelmaa.
Kyllä Luttisen sananmuunnokset sattuivat nauruhermoon. Vanhemmillekin, kun meidän ukki ja mummo nauroivat kuorossa niille. Ei katsonut ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin syntyy, mutta en ahdistele muita ihmisiä.
Eihän Akukaan ketään ollut ahdistellut. Lähetellyt jotain viestejä. Miksei nämä mielensäpahoittajat voineet laittaa viestiä, että suksi mäkeen, ällötys? 5 sekuntia ja ongelma ratkaistu.
Niinpä. Ja onko todella niin, että Onlyfans-tyyppi loukkaantuu vitseistä. Eiköhän ammatinvalinta kerro jotain. Tämä on vain onlyfans-naisen mainoskampanja.
Joku onlyfans-tähti tarvitsi julkisuutta ja joku näyttelijä halusi kiivetä kul..ia myöten hetkeksi julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli outoa, että toi Luttinen oli lapsiperheiden suosikki. Pojan (7v) kaverit hoki noita kaksimielisiä arvo penaali-juttuja ja me ei katsottu koko ohjelmaa.
Kaksimielisyys syntyy muuten kuulijan päässä. Kehuin kaveriani patinoituneeksi runomieheksi, ei ymmärtänyt ollenkaan
Ei rakastanu. Se oli noloa ja hirveää katsottavaa lasten ohjelmassa. Ihan sairasta. Jätkällä on joku mania toistaa noita törkyjuttuja kokoajan. Moukka mikä moukka.
Miettisi vähän minkä kuvan antaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se toiminut putouksessakaan kuin heikkolahjaiseen kansanosaan eli ikiteineihin ja vassareihin.
Eiköhän koko Putous ole aika heikkolahjaisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On eri asia puhua rivouksia lavalla kuin puhua samoja juttuja naisille ihan muuten vaan.
Pystyykö lavalla puhumaan luontevasti, jos se ei ole osa omaa ajattelua?
Kyllähän jokainen saa ajatella mitä vaan, mutta muita ei tarvitse ahdistella. Itsekin olen aika nokkela sananmuunnoksissa mutta en ehdottele ihmisille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Usko Eevertti Luttinen halusi mustaa Kenialaista. Ihmiset tykkäsi tästä huumorista ja olihan se viihdyttävä hahmo. Nyt eletään aikaa, kun kaikesta pitää loukkaantua ja pahoittaa mielensä. Ajat ovat muuttuneet. Ei Akun kaksimieliset ja härskit jutut tulleet kenellekään yllätyksenä.
Tämä on niin totta, niin totta. Amerikasta kopioitu kaikesta pahastumisen kulttuuri. Ei pitäisi olla niin tiukkapipoinen. Kyllä maailmaan mahtuu myös ei niin korrektia puhetta.
Usko Eevertti Luttinen+musta kenialainen on parasta mitä olen suomalaisessa tv:ssä nähnyt.
Käpälöikö Hirviniemi vai olikohan kyse kuitenkin vain viesteistä. Tiedoksi näille mielensäpahoittajille; viestin voi poistaa eikä sen lukemisella tarvitse hekumoida. Ja lähettäjä on helppo estää. Jos ei kiinnosta. Kts ohjeet vaikka Googlesta tai pyydä apua. Ja simsalabim:ongelma poistui.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet tuli katsomaan keikalle Marja Tyrniä joka puhui 'tortun kosteudesta'. Miksi tätä ei paheksuttu aikoinaan.
Aikoinaan, se on se avainsana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksimielisyys syntyy muuten kuulijan päässä. Kehuin kaveriani patinoituneeksi runomieheksi, ei ymmärtänyt ollenkaan
Ilmeisesti on edelleen ihmisiä joille ei ole auennut nuo sananmuunnokset. Ainakin on ennen ollut kun laitettu lapselle nimeksi sellainen, ettei nykyään laiteta. Kun nimi stemmaa sukunimen kanssa niin, että tulee härski ja rivo nimi. Meidän kylällä oli ennen Vieno niminen kauppias. Meni sit naimisiin Huttusen kanssa. Tämä on tosi. Tiedän montakin miestä joiden etunimi on Olli. Ja eräällä on sukunimi Kuronen. Kumma kun ei ole vaihtanut. Joten vanhemmilta ei ole ollut mitään hajua sananmuunnoksista. Nyt kun pariskunnat saavat lapsia, he valitsevat nimen jota ei voi vääntää sukunimen kanssa rivoksi.