IL: Kokoomusaktiivin paljastus: Puolueessa kannatetaan Trumpia, salaa
Kokoomusaktiivin mukaan puolueen riveissä on hiljaisia Trumpin kannattajia ja aihe on tabu. Mies itse on kuitenkin uskaltautunut ulos Trump-kaapista ja julkisesti juhlii Trumpin vaalivoittoa ja julistaa woken kuolevan lopullisesti nyt. Kysyttäessä hän ei kuitenkaan osaa määritellä, mitä woke oikein on:
-No, en osaa sitä eksaktisti määritellä, mitä se on, mutta kyllähän woke, mitä sitä nyt on oikeistopiireissä viljelty, on vasemmalle kallellaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1beeac36-7c1d-46d0-aaf6-2219402f6d38
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti todella fiksulta.
Joo, ei ole älyllä pilattu Trumpin kannattajat.
Hurrr durrr en mä silleen ymmärrä sanoja, mä vaan käytän niitä.
Vain vihervassu jankkaa tuota kysymystä wokesta.
Woke = vihervassu.
Vierailija kirjoitti:
Woke = vihervassu.
Sinä olet tasan ainoa täälä vauvalla joka meuhkaa ilmastosta ja luonto jutuista ja olet vähän väliä naama rutussa moraalisesti närkästyksestä.
SINÄ OLET WOKE.
Ai salaa? Miten se on salattu kun näkyy ihan selvästi? Lapanenkin on ihan näkyvästi jo lipsautellut naamiotaan, että siellä huuruisten rillien takana ei ole muuta kuin sieluton psykopaatti mitä ihan näkyvästi jo ärsyttää esittää, että välittää Suomen asioista tai kansasta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke = vihervassu.
Sinä olet tasan ainoa täälä vauvalla joka meuhkaa ilmastosta ja luonto jutuista ja olet vähän väliä naama rutussa moraalisesti närkästyksestä.
SINÄ OLET WOKE.
Hehe, moderni versio "are we the baddies" sketsistä kun persut tajuaa et "hei ollaanks me ne reaktiiviset ylitunteelliset pikkuritsat joita vstaan me alunperinn taisteltiin?"
Pitääpä tuon tiedon takia ottaa kokoomuksenäänestäminen perheessäni syyniin. Kiitos trumppivaroituksesta.
Samanlaista täystuhoa ainakin saavat aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hurrr durrr en mä silleen ymmärrä sanoja, mä vaan käytän niitä.
En mä silleen osaa määritellä, mitä vastustan, mutta vastustan sitä kummiskin. MAGA!
Todella yllättävää, ettei osaa määritellä wokea. Not.
wokella ja trumpilla ei oo mitään tekemistä keskenään, omaan mahdottomuuteensa se kuolee. ja ainahan ne on istuvan presidentin persettä nuollu. oli se sitten aivokuollu biden tai pimee trump
Vierailija kirjoitti:
Woke = vihervassu.
Ei kyllä se oli Tynkkynen, joka määritteli kasvisruoan wokeksi. Eli Purra = wokettaja.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä tuon tiedon takia ottaa kokoomuksenäänestäminen perheessäni syyniin. Kiitos trumppivaroituksesta.
Ei tarvitse koska olet aina äänestänyt viherpunikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Samanlaista täystuhoa ainakin saavat aikaan.
Retoriikka on myös samanlaista. Julkinen talous täytyy saksia, mutta varat ohjataan rikkaille. Eipä ihme, että kokoomus tykkää.
Tästä ei seuraa Suomelle mitään hyvää. Kovat tullit vientiin, NATOn aseman horjuttaminen, lisää puolustusmenoja.
Ne on molemmat oikeistolaisia talousosaajia, taidot on kohdillaan /s
Vierailija kirjoitti:
Ne on molemmat oikeistolaisia talousosaajia, taidot on kohdillaan /s
Samanlaista jälkeä, kansakuntien tuho.
Kyllähän se kuulostaisi ikävältä sanoa, että vastustan naisten ja vähemmistöjen oikeuksia ja näkyvyyttä työpaikoilla sekä mediassa. Kaiken standardi ja normi tulee olla valkoinen heteromies, kukaan muu ei voi olla yhtä pätevä.
Kuulosti todella fiksulta.