Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko maistanut pinxoja?

Vierailija
25.12.2022 |

Onko ne niin hyviä kuin sanotaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintxot ovat hyviä pikku suupaloja. San Sebastianissa olen syönyt parhaat pintxot.

Vierailija
2/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne voileipiä? Kannattaako sinne asti matkustaa pinxojen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas ei kuulu pinxoon.

Vierailija
4/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sellaisia pikkuisia leipiä jotka on tehty sellaiseen mini-croisanttiin tai patongin palaseen. San Sebastianiin kannattaa matkustaa monesta syystä, ruoka on niistä yksi.

Vierailija
5/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on sellaisia pikkuisia leipiä jotka on tehty sellaiseen mini-croisanttiin tai patongin palaseen. San Sebastianiin kannattaa matkustaa monesta syystä, ruoka on niistä yksi.

Voisinpa lähteä. Näyttää viihtyisältä. Mahtaako olla yhtä ylellinen kuin vaikka Nizza?

Vierailija
6/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinxo huume?

Vierailija
7/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt ja on ihan ok. Deliberistä saa pinxoja Suomestakin. Päällä voi olla parmankinkkua, hunajamelonia, juustoa, viikunaa, graavilohta tms. Ei varmaan ole kovin vaikea tehdä itse.

Vierailija
8/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt ja on ihan ok. Deliberistä saa pinxoja Suomestakin. Päällä voi olla parmankinkkua, hunajamelonia, juustoa, viikunaa, graavilohta tms. Ei varmaan ole kovin vaikea tehdä itse.

Eli se on voileipä, jonka päällä on tapaksia?

Vierailija
9/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa lähteä. Näyttää viihtyisältä. Mahtaako olla yhtä ylellinen kuin vaikka Nizza?

On Espanjan vauraimpia alueita ja mielestäni paljon kivempi kuin Nizza. Nizzassa näkyy super-autoja ja mega-jahteja enemmän, itseäni ne ei niin kiinnosta.

Vierailija
10/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se on voileipä, jonka päällä on tapaksia?

Pieni leipäben, joka on helppo syödä suupalana. Usein patongin viipale. Pekoniin käärityt uunissa käytetyt taatelit on myös superhyviä.

Vierailija
11/11 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baskimaassa olen niitä syönyt ja erittäin hyviä olivat. Bilbaossa ja San Sebastianissa oli parhaat. Bibaon kauppahallissa siinä juna-aseman lähellä oli parhaat ja halvimmat tarjolla. 8 eurolla söi itsensä aivan ähkyksi.