Voi teitä seksittömyydessä eläviä
Jäätte niin paljosta paitsi siitä, mikä on ihmisyyttä. Säälin teitä.
Kommentit (88)
Minulle on tarjottu seksiä noin 3000 kertaa elämäni aikana. Ei ole kiinnostanut kokeilla kertaakaan.
Älä ap unohda, että yksin saa parhaat orkut, eikä tarvitse huomioida muita.
Olen vain luisunut tähän. Parisuhde on tuntunut vaikealta elämäntilanteen takia ja seksisuhde jonkun randomin kanssa ei ole innostanut.
Olen kyllä yrittänyt etsiä sopivaa, mutta ei ole tullut vastaan. Ei kai sitä voi väkisinkään olla kenenkään kanssa. Tämä on kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen illalla nukkumaan mennessä mietin, miten ihanaa on kun saa olla sinkku eikä tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen vasta viime aikoina tajunnut, että lienen aseksuaali. En koskaan ole kokenut kummoistakaan kiinnostusta seksiin ja vuosien mittaan viimeisetkin halut ovat kadonneet. Olen kyllä suostunut miesten mieliksi seksiin monta kertaa, mutta itse en saa siitä mitään. Kauhean vaivalloista ja sotkuista eikä tunnu miltään. Nyt lupasin itselleni, että saan elää loppuelämäni ilman seksiä, kenenkään miehen patjaksi en enää suostu. Ihana vapaus.
N34
Nimenomaan. Ihmetyttää miten naiset suostuvat miehen mieliksi jopa järjettömiin kipuihin ja vuositolkulla odottelevat, että seksi muuttuisi itsellekin joku vuosi siedettäväksi. Ei seksi ole mikään pakko, voi elellä ilman seksiäkin :D
Jaatko kaikille vastaantulijoille? Taitaa tavara olla hyvin käytetty🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään oikein hyvin ilman seksikumppania kun minulla on kaksi tervettä kättä.
On mullakin kaksi tervettä kättä, mutta kyllä seksi taidokkaan miehen kanssa voittaa mun kädet. Eikä mikään tekovehje voita aitoa kullia sisällä pillussa.
N44
Niin miehen kirjoittamaa
Kyllä mä olen 44v. nainen. Todella typerää ja lapsellista kuvitella, että tuo mun viesti olisi miehen kirjoittama. Mä olen aina pitänyt seksiä taidokkaan miehen kanssa parempana kuin masturbointia. Se kiihkeys ja himo toista kohtaan, tunne kun joku haluaa sua, suutelua, koskettelua jne. Ihan erilaista kuin yksin. Jos ajattelee masturbaation olevan parempaa kuin seksi toisen ihmisen kanssa, niin silloin on saanut huonoa seksiä.
N44
Tai olet kädettömän huono runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin katsoo jonkun hyvän elokuvan kun ottaa suuhunsa pissasen vehkeen :O no, miehenkin on panostettava ;>
Munan voi pestä kun käy kusella. Sitä ei ole pakko imeä.
Ja edelleen se on yököttävä alien. Eihän kukaan mitään osilleen voi, kuten ei ulkonäölleenkään, mutta kyllä se vaan on niin karsea vehje, että ei mtn rajaa.
-eri
No, minkäs teet, kun en ole ikinä kumppania löytynyt ja maksullisille en halua.
Toisaalta, kun 40 vuotta on elänyt ilman niin ei sitä varmaan toisenlaiseen elämään edes enää osaisi tottua.