Voi teitä seksittömyydessä eläviä
Jäätte niin paljosta paitsi siitä, mikä on ihmisyyttä. Säälin teitä.
Kommentit (88)
No enpä kyllä jää mistään paitsi, vaikka viimeisessä suhteessa ottikin päähän kun mies ei antanut. Mutta se tarve nyt johtui kai siitä että itse niin kovasti tykkäsin hänestä, ja kai halusin hänen haluavan minuakin.
Nyt kun ei ole ketään josta tykätä niin eipä halukaan kiusaa. Tai sitten ne meni siinä hänen solvauksiaan kuunnellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat velavanhapiiat joutuu kompensoimaan seksin puutteen palstailemalla.
Lähinnä säälittää ihmiset joiden elämä pyörii jonkun nylkytyksen ympärillä, mutta kaipa kukin saa harrastuksensa valita.
Miksi vihaat homoja?
Tässä ketjussa oli pari hassua kommenttia. T. Normaali nainen
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet tekee siitäkin puuhasta täysin mielenkiinnotonta ja tylsää. Onneksi ei ole pakko harrastaa.
Anteeksi kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet tekee siitäkin puuhasta täysin mielenkiinnotonta ja tylsää. Onneksi ei ole pakko harrastaa.
Ei tee. Seksi jatkuu normaalisti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet sitten tuollainen ja minä tällainen. Ei kiinnosta tippaakaan.
Seksi on luonnollisesti vain lasten tekoa varten.
En vajoa niin alas kuin Aloittaja huutele täällä Vauva - keskutelu palstalla Yksityis asioita.!
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä säälittää ihmiset joiden elämä pyörii jonkun nylkytyksen ympärillä, mutta kaipa kukin saa harrastuksensa valita.
Miksi sä noin väität? Elämässä on paljon muuta seksin lisäksi. Ei todellakaan ole niin kuin sä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet sitten tuollainen ja minä tällainen. Ei kiinnosta tippaakaan.
Ihmisiä on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi seksiä, joten säästä säälisi. Ihan yliarvostettua touhua.
Jep. Mitä ihanaa on hangata ksivehkeitä vastakkain ja vaihtaa limoja keskenään?
Se tuntuu kivalta. Ainakin musta
Mä olen 44v. sinkkunainen ja kyllä mä haluan seksiä. Viimeksi torstaina sain sitä vakipanolta ja kyllä teki hyvää.
Mä kuitenkin keskityn siihen, että mä itse saan seksiä eikä mua kiinnosta elääkö joku muu ilman seksiä vapaaehtoisesti tai vastoin omaa tahtoaan. Jokaisen oma asia enkä sen vuoksi sääli ketään. Ei kaikkia edes kiinnosta seksi. Todella lapsellinen ja typerä trollaus ap:lta. Ei taida oma seksielämä olla kunnossa kun noin pitää miettiä muiden tekemisiä. :D
N44
Vierailija kirjoitti:
Miksi vela olis katkera? Oma valinta. Katkera on se joka haluaa lapsia eikä saa.
Useimmat velat myös parisuhteessa. Entä vela vanhatpojat, nekö ei katkeria?
Vierailija kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa 😂
Kerrotko vielä kuinka usein, missä ja miten pitäisi harrastaa että se ei ole seksittömyydessä elämistä?
mieluummin katsoo jonkun hyvän elokuvan kun ottaa suuhunsa pissasen vehkeen :O no, miehenkin on panostettava ;>
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä noin väität? Elämässä on paljon muuta seksin lisäksi. Ei todellakaan ole niin kuin sä sanot.
Se on silloin vahingollista kun se seksin saaminen on niin tärkeää, että sen takia päätyy kerta toisensa jälkeen parisuhteeseen jonkun pettäjän ja pahoinpitelijän kanssa. Jos sitäkään tarvetta ei olisi niin ei olisi niitä huonoja suhteitakaan koska miesten pitäisi pärjätä jollain muullakin meriitillä kuin munan koolla ja sen käyttämisellä.
Vierailija kirjoitti:
mieluummin katsoo jonkun hyvän elokuvan kun ottaa suuhunsa pissasen vehkeen :O no, miehenkin on panostettava ;>
Munan voi pestä kun käy kusella. Sitä ei ole pakko imeä.
Mieluummin imen kullia ja otan sitä sisään Ku katon leffaa parisuhteessa.