Maksulliseen vai ei?
Eukko on pihdannut kaks vuotta. Menenkö maksulliseen vai jatkanko kärsimystä? Perustellut mielipiteet kiitos
Kommentit (18)
Miksi ylipäätään olet seksittömässä suhteessa jos itse kaipaat seksiä?
Mistä seksittömyys johtuu? Oletteko käyneet terapiassa?
Samoilla linjoilla kuin edeltävä eli mieti omia motiivejasi olla seksittömässä suhteessa. Maksullinen seksi ei ole oikeaa seksiä lainkaan, jos sitä kaipaat. Jos nainen on sinulle vain "tyhjennysastia" niin sitten maksullinen seksi varmaan on oikea ratkaisu. Varaudu kuitenkin siihen, että jos jäät kiinni, niin maineesi on mennyttä. Lähes kaikki naiset inhoavat miehiä, jotka ostavat seksiä.
Maksullinen kannattaa. Saa juuri sellaista seksiä, kuin haluaa. Ja sen muotoisen ihmisen kanssa, kuin haluaa.
Laske itsellesi vaikka 10€ tuntipalkka mitä käyttäisit vaimosi tai jonkun muun naisen liehittelyyn/tyytyväisenä pitämiseen ja huomaat, että maksullinen tulee halvemmaksi.
Kyllähän suhteeseen kuuluu muutakin kuin seksiä. Listaa 10 asiaa, jotka kuuluu suhteeseen. Yksi niistä on seksi, ja jos se puuttuu mutta 9/10 on ihan ok kunnossa, niin onko oikein hakea se 1/10 maksulliselta. Sivusuhteessa tulisi muutakin
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän suhteeseen kuuluu muutakin kuin seksiä. Listaa 10 asiaa, jotka kuuluu suhteeseen. Yksi niistä on seksi, ja jos se puuttuu mutta 9/10 on ihan ok kunnossa, niin onko oikein hakea se 1/10 maksulliselta. Sivusuhteessa tulisi muutakin
Avoin suhde ja polyamoria ratkaisee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Avoimeen suhteeseen kuuluu että molemmat puolisot on siihen valmiita. Vaimoa ei kiinnosta seksi, ei muidenkaan kanssa.
Polyamoristi en ole, vaan rakastan yhtä naista kerrallaan.
Ap
Minulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Hänen naisensa tietää asiasta. Kyseessä on avoin suhde, mutta naisella ei ole ketään muuta miestä, koska häntä ei seksi kiinnosta. Nyt ainakin tämä näyttää toimivan heille. Vaikea sanoa kuinka kauan. Mies tuskin löytää kovin pitkäaikaista seuraa, koska hänellä on tarve vain seksisuhteeseen. Itsekin poistun tästä kuviosta, kun löydän jonkun jonka kanssa olis mahkuja enempäänkin.
Luulen, että jos he lopettavat tämän järjestelynsä, niin ero tulee. Kyllähän he paljon välittävät toisistaan, mutta seksiasia hiertää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Hänen naisensa tietää asiasta. Kyseessä on avoin suhde, mutta naisella ei ole ketään muuta miestä, koska häntä ei seksi kiinnosta. Nyt ainakin tämä näyttää toimivan heille. Vaikea sanoa kuinka kauan. Mies tuskin löytää kovin pitkäaikaista seuraa, koska hänellä on tarve vain seksisuhteeseen. Itsekin poistun tästä kuviosta, kun löydän jonkun jonka kanssa olis mahkuja enempäänkin.
Luulen, että jos he lopettavat tämän järjestelynsä, niin ero tulee. Kyllähän he paljon välittävät toisistaan, mutta seksiasia hiertää.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen vastaavaa järjestelyä itsekin pohtinut, mutta epäilen että tunteen voi tulla minulla mukaan fwb tyyppisessä suhteessa.
Ap
Ei kannata. Oma käsi on usein paras korvike. Ota ero ja sitä kaikkein parasta etsimään👍
Meillä on ratkaistu asia myös avoimella suhteella.
Oletko jutellut puolisosi kanssa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Oma käsi on usein paras korvike. Ota ero ja sitä kaikkein parasta etsimään👍
Nyt puhuttiinkin seksistä, omalla kädellä saa toki orgasmin mutta sehän on vain huipennus. 90% seksistä tapahtuu ennen tuota ja sitä 90% ei voi yksin saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen vastaavaa järjestelyä itsekin pohtinut, mutta epäilen että tunteen voi tulla minulla mukaan fwb tyyppisessä suhteessa.
Ap
Tunteiden mukaan tulo on ihan mahdollista. Maksullinen tietenkin siinä mielessä olisi parempi, että kyse olisi puhtaasti vain seksistä. Toinen asia sitten on, että siihen ainakaan tuskin saa lupaa puolisolta.
Mee jos siltä tuntuu mutta morkkis ja veetutus saattaa seurata. Ja siinä on hemmetinmoinen koukku: jos se olikin todella ihanaa haluut sitä uudestaan lisää, jos se ei ollut mistään kotoisin haluut toisen paremman kokemuksen. Jaa oravanpyötä on valmis.
Mieti eka meetkö. Mulla meni yli 20 vuotta että pääsin tosta kierteestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Mene maksulliseen terapiaan
Joo eli mies kun ei saa pillua, niin käsket häntä menemään terapiaan😅
Naisena mulle olisi paljon karmeampaa saada tietää, että mies on käynyt maksullisissa, kuin että olisi pettänyt jonkun muissa merkeissä tapaamansa kanssa. En pystyisi olemaan maksullisia käyttävän miehen kanssa. En kyllä hyväksyisi tavallista pettämistäkään, mutta se olisi helpompi antaa anteeksi kuin maksullisissa käynti.
Oletteko jo koittaneet kaikkenne parisuhteessa: pariterapia/ seksuaaliterapia, yhteinen keskustelu ja läheisyys, kotitöiden tasaisempi jakaminen? Mistähän vaimosi haluttomuus johtuu? Voitteko tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Avoimeen suhteeseen kuuluu että molemmat puolisot on siihen valmiita. Vaimoa ei kiinnosta seksi, ei muidenkaan kanssa.
Polyamoristi en ole, vaan rakastan yhtä naista kerrallaan.
Ap
Ei vaimoasi tarvitse kiinnostaa seksi. Mutta keskustelet toki vaimosi kanssa ja sanon, että jos ei häntä seksi kiinnosta, niin etsit seksiin naisen jota kiinnostaa. Ei vaimosi voi sinua määrätä. On ihan vapaaehtoista olla suhteessa ja harrastaa seksiä. Jos ei kiinnosta, niin tokihan vaimosi pitäisi ymmärtää, ettet elä ilmankaan. Jos ei ymmärrä, niin kerrot toki hänelle kantasi. Sen jälkeen hänellä on vaihtoehtona, joko haette yhdessä keinoja ja syitä millä ratkaisette hänen haluttomuuden tai sitten käyt vieraissa. Parisuhteessa pitää olla reilu meininki ja molempien pitää tietää miten mikä on suhteen tila ja missä mennään. Oma vaimoni on alusta lähtien tiennyt, etten eläisi ilman seksiä. Toki halusikin viriilin miehen itselleen ja pitänyt siksi hyvää huolta. Yhden synnytyksen jälkeen oli hetkellistä haluttomuutta joten haki gyneltä lisää potkua haluihin. Hän on aina halunnut haluta. Kylmästi seksin lopettaminen kertoo siitä ettei enää välitä toisesta ja toisen tyydyttämisestä. Syytä kannattaisi kysellä heti, eikä kitua vuosia. Molemilla on vastuunsa ja toinen luistaa seksistä voi toinen hakea sen muualta. Tämän pitäisi olla selvää molemmille, eli omalla tekemisellä tai tekemättäjättämisellä on aina seurauksensa, joka on tiedossa jo etukäteen.
Kannattaa mennä. Sinulla on oikeus seksuaalisuuteesi ja sen toteuttamiseen juuri kuten haluat. Terveisin seksuaaliterapeutit.