Voi teitä seksittömyydessä eläviä
Jäätte niin paljosta paitsi siitä, mikä on ihmisyyttä. Säälin teitä.
Kommentit (88)
Sulla tuskin on kykyä sääliin tai empatiaan. Mieti jos sinun kumppanikta vaikka menehtyy läheinen, ja se joutuu olemaan silloin sinun seurassa... eipä käy kateeksi
Just eilen illalla nukkumaan mennessä mietin, miten ihanaa on kun saa olla sinkku eikä tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen vasta viime aikoina tajunnut, että lienen aseksuaali. En koskaan ole kokenut kummoistakaan kiinnostusta seksiin ja vuosien mittaan viimeisetkin halut ovat kadonneet. Olen kyllä suostunut miesten mieliksi seksiin monta kertaa, mutta itse en saa siitä mitään. Kauhean vaivalloista ja sotkuista eikä tunnu miltään. Nyt lupasin itselleni, että saan elää loppuelämäni ilman seksiä, kenenkään miehen patjaksi en enää suostu. Ihana vapaus.
N34
OLEN VELLU JA HALLUUN P I L L U A
Itse aloitin seksielämän 24-vuotiaana, ja oli kyllä niin läyhästä että olisi ollut sama olla aloittamatta. Mikä siinä on niin mahtavaa? Nyt lähes viiskymppisenä lähinnä nauran, kun toiset ovat olevinaan niin puutteessa jne.
Minä taas olen Kyllikki ja haluun KULLIA!
Lapsenakin elämä oli antoisimmillaan vaikka seksiä ei ollut. Eli se siitä, etteikö elämä voisi maistua seksittömälle. Nämä on vaan nää seksiriippuvaiset jotka luulee, että seksi olisi ainoa elämän sisältö. Sääliksi käy.
Kiima vasta alkaa kun kymmenes ukko jyystää tänään pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein 17 vuotta kun neitsyys meni silloisen poikaystävän kanssa. On mullakin ollut yhdessä kohtaa lähes kahden vuoden tauko seksissä tai siis masturboin kyllä, mutta seksiä ei ollut miesten kanssa. Olin sinkku, pienen lapsen äiti, tein töitä ja opiskelin niin ei oikeastaan ollut aikaakaan mihinkään. Olen nytkin sinkku, mutta lapsi on jo aikuinen. Seksiä varten mulla on vakipano.
N44
Siis mitä? Luuletko siis, että melkein 17 vuotta on jotenkin vanha aloittamaan seksielämän?? :DDD
Siis alaikäinen teini? Joku nelikymppinen nainen ajattelee oikeasti noin? Aika erilaisissa piireissä kyllä eletään jos tuo on mielestäsi joku juttu, joka edes tuli mieleen mainita tässä yhteydessä :D En kyllä itse ajatellut mitään teinejä tässä kun seksielämästä kirjoittelin ja siitä, että nuoresta asti tottunut.
Mikä sun ongelma on? Ihan normaalia lähes 17-vuotiaana aloittaa seksielämä, varsinkin kun oli poikaystävä. En kyllä ymmärrrä mitä väärää oli tuo kertoa. Mulle kirjoitettiin, että olen varmaan tottunut seksiin jo nuorena ja siksi kerroin koska neitsyys meni. Enkä kyllä kirjoittanut mitään sellaista, että mielestäni tuon ikäinen on vanha aloittamaan seksielämän. Tuo oli ihan sun omaa harhakuvitelmaasi.
Jos mun kirjoitukset häiritsee, niin älä lue niitä. Ei ole mun päänsärky jos et pidä mun kirjoituksista.N44
Onko sulla miten leveä lantio ja millanen persereikä sulla on, voitko laittaa kuvan?
Vierailija kirjoitti:
Tältä se näyttää kun Eetu 17 v. on saanut just ekan kerran.
Tarkoitat Eetu-Anneli
Seksittömyys on parempi kuin puutteesta kärsiminen parisuhteessa.
10 vuotta ilman ja hyvin on mennyt.
Saa mennä sänkyyn rauhassa ilman, että joku on vieressä vonkaamassa jäsenet sojossa.
Saa käsitellä banaania, tuorekurkkua ja porkkanaa ilman, että tarvitsee kuunnella kaksimielisiä vihjailuja.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen illalla nukkumaan mennessä mietin, miten ihanaa on kun saa olla sinkku eikä tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen vasta viime aikoina tajunnut, että lienen aseksuaali. En koskaan ole kokenut kummoistakaan kiinnostusta seksiin ja vuosien mittaan viimeisetkin halut ovat kadonneet. Olen kyllä suostunut miesten mieliksi seksiin monta kertaa, mutta itse en saa siitä mitään. Kauhean vaivalloista ja sotkuista eikä tunnu miltään. Nyt lupasin itselleni, että saan elää loppuelämäni ilman seksiä, kenenkään miehen patjaksi en enää suostu. Ihana vapaus.
N34
Samoja fiiliksiä täällä, olen elänyt koko elämäni ihmetellen mitä ihmiset oikein kokevat kun haluavat tuota aktiviteettia koko ajan. En vain tajua.
Sitten 35-38-vuotiaana yritin pari kertaa deittailla ja kyllä tuli vähän järkytyksenä miten ne kaksi miestä painosti ja vaati että teen ties mitä heidän himonsa tyydyttämiseksi. Okei, mutta entäs se mitä minä haluan? Se ei heitä kiinnostanut teoissa vaikka sanoissa lupasivat. Seksi ei tuntunut yhtään miltään mutta tällä ei heille ollut väliä.
Jos olisin yhtä kylmä kuin nämä miehet olivat, alkaisin käyttää miehiä siihen että kävisimme romanttisilla kävelyillä ja keskustelisimme syvällisiä ja sitten nukkuisimme vierekkäin. Aamulla potkaisisin heidät ulos enkä enää koskaan ottaisi yhteyttä. Sainhan jo sen mitä minä halusin.
Mutta ei, minusta suhde on kahden kauppa enkä siis koskaan tekisi noin. Niin kai sitten olen aseksuaali ja tuomittu elämään yksin.
Ihanaa kun ei tarvii jalkojaan levitellä. Kukaan fiksu nainen ei halua mitään ukkoa ihollensa ähisemään. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenakin elämä oli antoisimmillaan vaikka seksiä ei ollut. Eli se siitä, etteikö elämä voisi maistua seksittömälle. Nämä on vaan nää seksiriippuvaiset jotka luulee, että seksi olisi ainoa elämän sisältö. Sääliksi käy.
Se, että nauttii seksistä ja haluaa sitä ei tarkoita sitä, että on seksiriippuvainen. Todella lapsellista ajatella noin. Ei mua ainakaan haittaa jos joku ei halua seksiä, joten miksi jonkun joka ei halua seksiä pitäisi ärsyyntyä siitä, että joku haluaa seksiä? Eikö jokainen saa tehdä kuten itse haluaa?
Seksi ei ole elämän ainoa sisältö, mutta erittäin mukava osa sitä. Sääliksi käy sellaista ihmistä joka ei ymmärrä kuin oman tapansa elää.
N44
Muistakin on mahtavaa, kun nyt 39 v on hyvä seksielämä kivan miehen kanssa. Melkein 6v eron jälkeen olin yksin. Mutta en halunnut vaan jotain geneeristä, ei kiihottavaa seksiä. Aloin jo pelätä, että vaihdevuodet tulee ja misssaan tämän, mutta onneksi kävi hyvin.
Tärkeä aloitus.
Olen päässyt korkeammalle tasolle, enkä kaipaa seksiä tai ihmissuhteita. Säälittää entinen elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt korkeammalle tasolle, enkä kaipaa seksiä tai ihmissuhteita. Säälittää entinen elämäni.
Miten ilman seksiä tai parisuhteita eläminen nostaa ihmisen muka korkeammalle tasolle? Kuvitteletko olevasi jotenkin parempi ihminen tuon ansiosta?
Turhaan säälit, aseksuaalina en edes halua harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Olen onnellinen juuri näin.
Mikä sun ongelma on? Ihan normaalia lähes 17-vuotiaana aloittaa seksielämä, varsinkin kun oli poikaystävä. En kyllä ymmärrrä mitä väärää oli tuo kertoa. Mulle kirjoitettiin, että olen varmaan tottunut seksiin jo nuorena ja siksi kerroin koska neitsyys meni. Enkä kyllä kirjoittanut mitään sellaista, että mielestäni tuon ikäinen on vanha aloittamaan seksielämän. Tuo oli ihan sun omaa harhakuvitelmaasi.
Jos mun kirjoitukset häiritsee, niin älä lue niitä. Ei ole mun päänsärky jos et pidä mun kirjoituksista.
N44