Voi teitä seksittömyydessä eläviä
Jäätte niin paljosta paitsi siitä, mikä on ihmisyyttä. Säälin teitä.
Kommentit (88)
Pärjään oikein hyvin ilman seksikumppania kun minulla on kaksi tervettä kättä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
On mullakin kaksi tervettä kättä, mutta kyllä seksi taidokkaan miehen kanssa voittaa mun kädet. Eikä mikään tekovehje voita aitoa kullia sisällä pillussa.
N44
Olihan se nuorena kamalaa, monesti itkin lattialla sikiöasennossa kun seksittömyys sattui niin paljon, mutta nyt kolmikymppisenä olen onneksi tottunut enkä enää kaipaa oikeaa miestä.
Voisin helposti elää ilman seksiä loppuelämäni. Orgasmiakaan en ole saanut kohta kuuteen vuoteen kiitos mielialalääkkeiden niin en edes runkkaa enää. Ilman suklaata en voisi elää, ilman seksiä kyllä. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mullakin kaksi tervettä kättä, mutta kyllä seksi taidokkaan miehen kanssa voittaa mun kädet. Eikä mikään tekovehje voita aitoa kullia sisällä pillussa.
N44
Niin miehen kirjoittamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Ei tietenkään voita, mutta en minä ainakaan työnnä ikinä mitään tekovehkeitä tai yhtään mitään sisääni, hieron vaan klitorista ja saan sillä tavalla orgasmit. Yleensä päivittäin tai muutaman kerran päivässä teen noin, tietty oikea seksi olisi kokonaisvaltaisesti tyydyttävämpää mutta ei jaksa nähdä sitä vaivaa mitä oikean seksin saaminen vaatisi.
Mielikuvitukseni on hyvä ja kaikki fantasiat päässäni sellaisia, että niille on ihan mukava masturboida itsekseen.
Nuorempana olisin halunnut toteuttaa niitä oikeasti ja elää sitä seksielämää oikeasti eikä vaan fantasioissa.
Eri
Mikä ihana vapaus kun ei tarvi ajatella koko asiaa enää. Lähes 30 v yhdessä, hyvä liitto mutta molemmilla terveyden kans ongelmia. Viihdymme yhdessä hyvin ilman että tarvii miettiä koko asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Niin miehen kirjoittamaa
Kyllä mä olen 44v. nainen. Todella typerää ja lapsellista kuvitella, että tuo mun viesti olisi miehen kirjoittama. Mä olen aina pitänyt seksiä taidokkaan miehen kanssa parempana kuin masturbointia. Se kiihkeys ja himo toista kohtaan, tunne kun joku haluaa sua, suutelua, koskettelua jne. Ihan erilaista kuin yksin. Jos ajattelee masturbaation olevan parempaa kuin seksi toisen ihmisen kanssa, niin silloin on saanut huonoa seksiä.
N44
Seksi on kuten raha; jakautuu tietyille ihmisille.
Monikin asia elämässä menee niin, että toiset saa ja toiset ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Niin miehen kirjoittamaa
Kyllä mä olen 44v. nainen. Todella typerää ja lapsellista kuvitella, että tuo mun viesti olisi miehen kirjoittama. Mä olen aina pitänyt seksiä taidokkaan miehen kanssa parempana kuin masturbointia. Se kiihkeys ja himo toista kohtaan, tunne kun joku haluaa sua, suutelua, koskettelua jne. Ihan erilaista kuin yksin. Jos ajattelee masturbaation olevan parempaa kuin seksi toisen ihmisen kanssa, niin silloin on saanut huonoa seksiä.
N44
Oot varmaan vaan tottunut seksiin nuoresta asti. Vaikka olisi saanut miten hyvää seksiä niin jos tottuu siihen ettei omaan kehoon koske kukaan, niin ei sitä enää halua laittaa sitä omaa kehoa tuollaiseen tilanteeseen. Haluaa jotenkin vaan olla sen oman kehon kanssa ja siitä tulee vaan kynnys korkeammaksi koko ajan mennä sen kanssa mihinkään olemaan.
Ei tekstissäsi kyllä mitään sellaista ollut mistä tulisi edes mieleen, että olisi miehen kirjoittamaa. En tajua näitä ihme hiippareita täällä, joiden mielestä tuollainen on jotain miehen kirjoittamaa. Ihan normaalilta naiselta kuulostat, kaikki mun elämässä olevat naiset on tuollaisia. Siis kaikki ne jotka on tottuneet siihen että on seksielämä eivätkä ole olleet ikinä vuosia ilman jne.
No kiitos nyt sitten. Seksihän on tietysti elämän suola ja ainoa hyvä asia (paskat on). Menen nyt aamukahville.
Yksisoluiset ja sitäkin alkeellisemmat eliöt osaavat sekstata. Ihminen isoine aivoineen keksii paljon muuta, joka on hyvin antoisaa ja tuottaa iloa ja onnea, myös muille kuin itselle. Seksi on kuitenkin monelle vain pakkotyötä lisääntymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Yksisoluiset ja sitäkin alkeellisemmat eliöt osaavat sekstata. Ihminen isoine aivoineen keksii paljon muuta, joka on hyvin antoisaa ja tuottaa iloa ja onnea, myös muille kuin itselle. Seksi on kuitenkin monelle vain pakkotyötä lisääntymisen takia.
Eihän säännöllinen seksielämä poissulje sitä kaikkea muuta, päinvastoin voi keksiä paremmin sitä kaikkea muuta jos on seksielämä kunnossa!
Itse olisin saanut kaikkea muuta niin paljon paremmin aikaiseksi, jos olisin saanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Niin miehen kirjoittamaa
Kyllä mä olen 44v. nainen. Todella typerää ja lapsellista kuvitella, että tuo mun viesti olisi miehen kirjoittama. Mä olen aina pitänyt seksiä taidokkaan miehen kanssa parempana kuin masturbointia. Se kiihkeys ja himo toista kohtaan, tunne kun joku haluaa sua, suutelua, koskettelua jne. Ihan erilaista kuin yksin. Jos ajattelee masturbaation olevan parempaa kuin seksi toisen ihmisen kanssa, niin silloin on saanut h
Olin melkein 17 vuotta kun neitsyys meni silloisen poikaystävän kanssa. On mullakin ollut yhdessä kohtaa lähes kahden vuoden tauko seksissä tai siis masturboin kyllä, mutta seksiä ei ollut miesten kanssa. Olin sinkku, pienen lapsen äiti, tein töitä ja opiskelin niin ei oikeastaan ollut aikaakaan mihinkään. Olen nytkin sinkku, mutta lapsi on jo aikuinen. Seksiä varten mulla on vakipano.
N44
Olin melkein 17 vuotta kun neitsyys meni silloisen poikaystävän kanssa. On mullakin ollut yhdessä kohtaa lähes kahden vuoden tauko seksissä tai siis masturboin kyllä, mutta seksiä ei ollut miesten kanssa. Olin sinkku, pienen lapsen äiti, tein töitä ja opiskelin niin ei oikeastaan ollut aikaakaan mihinkään. Olen nytkin sinkku, mutta lapsi on jo aikuinen. Seksiä varten mulla on vakipano.
N44
Siis mitä? Luuletko siis, että melkein 17 vuotta on jotenkin vanha aloittamaan seksielämän?? :DDD
Siis alaikäinen teini? Joku nelikymppinen nainen ajattelee oikeasti noin? Aika erilaisissa piireissä kyllä eletään jos tuo on mielestäsi joku juttu, joka edes tuli mieleen mainita tässä yhteydessä :D En kyllä itse ajatellut mitään teinejä tässä kun seksielämästä kirjoittelin ja siitä, että nuoresta asti tottunut.
Ja joo siitä sun vakipanosta on kyllä kuultu ihan riittämiin tällä palstalla, aina jaksat siitä jauhaa.
Onnee vaan niiden seksitautien kanssa!
Sääli ihan vapaasti mutta hukkaan se menee. 😊 Tulee se aika vielä itsellesikin, jollei ole joku poikkeustapaus. 😲
Voihan sitä keksiä sitten muita harrastuksia sen tilalle eikä ihminen yhtään sen onnettomampi ole mutta sinullahan ei ole vielä kokemusta. 😁
Jotkut tuntee vapauttavaksi kun ei ole sitä tarvetta enää.
Ja mielellään mies sais myös nuolla naista.