Pitäsikö omasta tahdostaan lapsettomien verotusta nostaa?
Esim.
kun täyttää 18 niin nostetaan 10%
20 niin taas 10%
ja niin edelleen kahden vuoden välein.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole löytänyt sopivaa puolisoa? Pitääkö käydä kaupungilla panemassa paljaalla kaikkia random-tyyppejä vai mennä kalliisiin hedelmöityshoitoihin?
Ainoastaan miehille tämä on aidosti ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä menettäisin sen eläkkeen jonka olen työstäni maksanut? Ei eläkemaksut ole mikään vero, vaan raha joka otetaan juuri siksi että se maksetaan takaisin myöhemmin.
En voi muuta kuin ihmetellä suomalaisen peruskoulun tasoa, kun edelleen peruskoulun päättötodistuksen saaneet ihmiset eivät ymmärrä eläkejärjestelmää. Vai onko tämän kommentin kirjoittanut ehkä joku kiertokoulun käynyt?
ELÄKEMAKSUILLA MAKSETAAN JO ELÄKKEELLÄ OLEVIEN ELÄKKEET!!! Sinun eläke maksetaan sitten puolestaan niiden seuraavien sukupolvien eläkemaksuista.
Idea on siinä että VALTIO LAINAA MINUN PALKASTA RAHAA NYKYAJAN ELÄKELÄISIÄ VARTEN JA SITEN VALTIO ON MINULLE VELKAA KERTYNEEN ELÄKEKERTYMÄN MUODOSSA.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun toisin päin. Jokaisesta lapsesta verotusta pitää tietenkin nostaa, koska lapsiperheet kuluttavat verovaroja eniten.
Maailma pelastuu mitä vähemmän on populaa. Tämä verotuskäytäntö pitäisi vain saada myös kolmansiin maihin.
Kalleimmat vuodet ovat monisairaiden eläkeläisten hoitovuodet. Ongelma ratkaistu, kun nämä poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Naimattomille naisille oli ennen vanhaan lisävero. Poistuiko se joskus 70-luvulla
On se sama vero ollut naimattomilla miehilläkin. Toki naisia halvennettiin vanhanpiian vero jutuilla. Harvemmin puhuttiin vanhanpojan verosta.
Ja sinä olet todella tyhmä juttuinesi. "Naimattomille naisille oli ennenvanhaan lisävero" :::))))
Miksi mä menettäisin sen eläkkeen jonka olen työstäni maksanut? Ei eläkemaksut ole mikään vero, vaan raha joka otetaan juuri siksi että se maksetaan takaisin myöhemmin.
En voi muuta kuin ihmetellä suomalaisen peruskoulun tasoa, kun edelleen peruskoulun päättötodistuksen saaneet ihmiset eivät ymmärrä eläkejärjestelmää. Vai onko tämän kommentin kirjoittanut ehkä joku kiertokoulun käynyt?
ELÄKEMAKSUILLA MAKSETAAN JO ELÄKKEELLÄ OLEVIEN ELÄKKEET!!! Sinun eläke maksetaan sitten puolestaan niiden seuraavien sukupolvien eläkemaksuista.