Minua ällöttää miehet
Joilla on rintakarvoja. Ylipäätänsä karvoja vaikka jaloissa.
Kommentit (19)
Inhonnet kai sitten myös koiria sun muita karvaisia, ja myös muumilaakson H- kirjainta (rassea olisi kirjoittaa koko nimi kai)
Vierailija kirjoitti:
Olen karvainen kuin apina. Selässäkin on karvoja.
Tyollaiset apinat viedään korkeasaareen ja näytellään alemman rodun edustajana...
Onhan se tavallaan huvittavaa, että niskahiuksia leikatessa saa vapaasti päättää missä alkavat niskavillat ja loppuvat selkäkarvat.
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa, vaan täällä naiset puhuvat asiallisesti kokemuksistaan
Kannattaa valita ammattiuimari. Ne pojat kuule sheivaa, kun karvat hidastavat vauhtia vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita ammattiuimari. Ne pojat kuule sheivaa, kun karvat hidastavat vauhtia vedessä.
Varmaan raastinrauta tuntuu samalle kuin kokovartalosänki?
Meitä on monta mieltä. Minä taas tykkään karvaisista isoista miehistä partoineen . 🥰🥰🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa, vaan täällä naiset puhuvat asiallisesti kokemuksistaan
Onneksi löytyi mies, joka pitää kainalo-, sääri- ja tuherokarvoista naisilla! Jes!
Minä tykkään tiukoista pimpeistä!!!
Muakin ällöttää miehet, siis ihan kaikki heissä. Hyi saatana
Vierailija kirjoitti:
Naisilla sama ei ällötä?
Se on ihan eri asia ja siksi toiseksi naisen karvat eivät miehille kuulu!
Vierailija kirjoitti:
Muakin ällöttää miehet, siis ihan kaikki heissä. Hyi saatana
Vian ei tarvitse olla suuri, jos se on päässä.
Ja en viitannut miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyollaiset apinat viedään korkeasaareen ja näytellään alemman rodun edustajana...
Pitää muistaa näyttää gigulia ja perussuomalaista ahkerasti.
Entäs hiukset? Niiden pitää kuitenkin olla sellaiset keskipitkät lainehtivat tuuheat hiukset, jotka joko keskijakauksella tai heitetty taaksepäin? Eli sellaiset nykyisen homoseksuaalien hiusket
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan raastinrauta tuntuu samalle kuin kokovartalosänki?
No tietty myös 80 % vartalon palovammapotilaskin on teoriassa mahdollinen kai, jos ihosiirrot tehdään vain paikoista, jossa karvoja ei juuri ole. Siihen arpikudokseen ei kai kasva enää karvoja.