Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutustua miehiin ?

Vierailija
23.11.2023 |

Jos tiderit yms ei tunnu omalta, baareissa en käy.. tai voisin käydä jos olis kavereita lähteen seuraksi. Niin miten tässä voi yksinäinen reilu 30 vuotias nainen tutustua miehiin ? Tai miksei naisiinkin, mutta silloin kyllä vain kaveruus mielessä :D 

Harrastuksia minulla ei ole vaan koirien kans lenkkeily

Kommentit (64)

1/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla töissä mukavia miespuolisia työkavereita?

Vierailija
2/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle millaisia ystäviä sinulla on, niin minä kerron sinulle, mistä ruoasta minä pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vetää miehiä hihasta kadulla ja kaupassa ja kysy kotiisi tai miehen kotiin kahville. Kahvilassa on liian kallista. Harva suostuu sinne menemään.

Vierailija
4/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On töissä miehiä mutta ne keiden kanssa teen töitä on minua reilusti vanhempia ja naimisissa joten ei sekään oikein onnistu :D

Ap

Vierailija
5/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuile sitä yhtä heppua, joka täällä kirjoittelee, ei käy missään, on töissä ja kotona kokkaa. Etsii kivaa naista.

Vierailija
6/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdatessasi kiinnostavan miehen, käske koirasi mennä nuuhkimaan hänen kenkiään. Siitä se alkaa, ellei koira ole miestä isompi. Muista kuitenkin, että lahkeelle kuseva koira pilaa todennäköisesti mahdollisuutesi.

7/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla, että bongaat yksinäisen miehen, menet hänen luokseen ja sanot: "Moi, mä oon Kerttu-Irmeli, kuka sä oot?" Sitten alat kysellä asioita tyyliin "käytsä usein täällä", "miten tätä vekotinta käytetään", "voitko neuvoa vähän tässä-ja-tässä" jne. Lopuksi sanot "olipa kiva jutella - mentäiskö joskus vaikka kahville jatkamaan juttua?" Ei se nyt ole mitään rakettitiedettä. Sun pitää keskittyä sellaisiin vähän reppanan näköisiin yksin oleviin miehiin, joissa on tukahtunutta potentiaalia. Unohda ne onnellisen näköiset menestyjät. Niillä on jo nainen tai naisia, ja ystäviä. Ei heillä ole aikaa uusille ihmisille - etenkään sellaisille, jotka ovat yksin olevia reppanoita.

Vierailija
8/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule käymään kahvilla tähän nelosrappuun, ovi ei ole lukossa.

Vierailija
9/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaupassa sanomalla "Hei, lähtisitkö vaikka kahville kanssani?"

Vierailija
11/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vielä tussu, tissit ja perse kunnossa?

Vierailija
12/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Sillä tavalla, että bongaat yksinäisen miehen, menet hänen luokseen ja sanot: "Moi, mä oon Kerttu-Irmeli, kuka sä oot?" Sitten alat kysellä asioita tyyliin "käytsä usein täällä", "miten tätä vekotinta käytetään", "voitko neuvoa vähän tässä-ja-tässä" jne. Lopuksi sanot "olipa kiva jutella - mentäiskö joskus vaikka kahville jatkamaan juttua?" Ei se nyt ole mitään rakettitiedettä. Sun pitää keskittyä sellaisiin vähän reppanan näköisiin yksin oleviin miehiin, joissa on tukahtunutta potentiaalia. Unohda ne onnellisen näköiset menestyjät. Niillä on jo nainen tai naisia, ja ystäviä. Ei heillä ole aikaa uusille ihmisille - etenkään sellaisille, jotka ovat yksin olevia reppanoita.

Reppana + reppana = win-win

Vierailija
13/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle kilttis?

Vierailija
14/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä AP tykkää? 😀

Vierailija
15/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap minkä näkönen ja ethän ole ylipainoinen? 

Voitais tutusta jos oot kaunis ;) 

Olen itse 180/74 mitoiltani ja komia olen :)

M32

Vierailija
17/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt jotain harrastuksia on vai onko päiväsi ihan tyyliin:

- 9:00 herätys

- hampaiden pesu yms

- aamupala itselle ja koirille

- 10:00 aamulenkille koirien kanssa

- 12:00 lounas koirien kanssa

- ruokalepo

- 15:00 päivälenkki koirien kanssa

- 17:30 päivällinen koirien kanssa

- ruokalepo

- 20:00 iltalenkki koirien kanssa

- 21:00 iltapesu

- 21:30 iltapala

- 22:00 nukkumaan

Vierailija
18/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan töissä käyn ettei mun arkeni tuolta näytä

Ap

Vierailija
19/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko mitään harrastuksia? Ei harrastusten tarvitse olla mitään "hienoa".

Vierailija
20/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Taisi ego kokea pahan kolauksen kun se yksin liikkeellä ollut mies ei ollutkaan kiinnostunut? Ehkä hän haistoi käärmeen luonteen jo kävelystä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä