Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahin tilanne, jossa olet joutunut häpeämään seurassasi olleen käytöstä?

Vierailija
23.01.2026 |

En löytänyt täältä ainakaan viime aikoina avattuun keskusteluun, joten avaan omani. 

Eli, mikä on ollut pahin sellainen tilanne, jossa olet joutunut häpeämään kuollaksesi seurassasi olleen takia? Oma kokemukseni oli seuraavanlainen. 

Olin taaperoikäisen lapseni ja silloisen poikaystäväni (ei siis lapseni isä) kanssa bussissa ja olimme nuoria. Lapseni oli tietenkin rattaissa. Poikaystäväni oli vetänyt hirveät herneet jo siitä, ettemme olleet mahtuneet edelliseen bussiin, koska keskiosa oli jo täynnä rattaita. Hän alkoi huudella ja pilkata bussissa olevia ja kuskia. Yritin siinä rauhoitella jätkää, koska seuraava bussi tulisi kuitenkin vartin päästä. Tyyppi sihisi hampaiden välistä ja möykkäsi, että seuraavassa bussissa olisi parasta olla tilaa. 

No, onneksi olikin. Se ei vaan tälle herralle riittänyt, vaan alkoi ähätellä kaikille niille lastenrattaiden kanssa oleville, jotka eivät puolestaan päässeet bussiin. Lauseet oli luokkaa:Ähähähää, v*tuttaako, ihan oikein teille kun ette pääse bussiin jne. 

Häpesin todella kuollakseni mutta nuorena ja epävarmana en oikein osannut hoitaa tilannetta. Erosimme pian tuon jälkeen (tarpeetonta sanoakaan, että tyyppi ihastui erääseen tuttuuni ja vaati minua selvittämään, onko hänellä mahdollisuuksia tähän tuttuun. Ei kuulemma ollut ja sekin oli kuulemma minun syytäni). 

Sanon senkin, että nykyään varmaan lemppaisin tyypin jo bussipysäkille ja kehottaisin hankkimaan käytöstapoja ja niin kauan kuin ne puuttuvat, meidän juttu oli tässä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan treffeillä ircin kautta tutun miehen kanssa. Oltiin keikalla ja mies alkoi puhumaan ventovieraille miehille että tämä on mun nainen ja alkoi haastamaan riitaa jonnekin miesparalle joka antoi jonossa tilaa että älä kuule yhtään yritä, tämä nainen on mun. Ihan jäätävä tilanne.

Vierailija
2/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan treffeillä ircin kautta tutun miehen kanssa. Oltiin keikalla ja mies alkoi puhumaan ventovieraille miehille että tämä on mun nainen ja alkoi haastamaan riitaa jonnekin miesparalle joka antoi jonossa tilaa että älä kuule yhtään yritä, tämä nainen on mun. Ihan jäätävä tilanne.

Ei oo todellista, mistä näitä sikiää 🤦🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko valita se neandertaljännämies?

Vierailija
4/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo jolle tuo kävi ja tämä mies oli kyllä pesunkestävä nörtti kuten nyt keskimäärin ircissä siihen aikaan olleet oli.

Vierailija
5/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa exän kanssa. Hänellä ei ollut oikein sosiaalisia taitoja. Tapasimme toisemme tosi nuorina, ja vietimme paljon aikaa kahdestaan. Jossain vaiheessa tajusin, että hän ei ikinä isommassa porukassa kysynyt toisten ihmisten kuulumisia. Hän puhui vain itsestään ja omista harrastuksistaan.  Hänellä oli myös tapana pitää pitkiä monologeja jostain omista lapsuusmuistoistaan. Oudointa oli se, ettei hän ollut ikinä tuollainen kun olin hänen kanssaan kahdestaan.

Hänellä oli varmaan tosi pahaa ahdistusta tms, mutta ei suostunut ikinä puhumaan asiasta.  

Vierailija
6/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo jolle tuo kävi ja tämä mies oli kyllä pesunkestävä nörtti kuten nyt keskimäärin ircissä siihen aikaan olleet oli.

Ei, ei ollut. Kuka nörtti muka käytti jotain irc galleriaa? :D

Vierailija
7/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ollut. Kuka nörtti muka käytti jotain irc galleriaa? :D

En tiedä trollaatko vai oletko tosissasi, oletan että trollaat, mutta tässä puhutaan tosiaan ircistä, ei irc galleriasta.

Vierailija
8/8 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itse nolo ihminen ja välillä hävettää oma käytös.

jos joku tuttu yrittää juoruta 3 nesta henkilöstä julkisella paikalla ,se hävettää.

ilkeys,huonot tavat herättää myötähäpeää.