Miten tutustua miehiin ?
Jos tiderit yms ei tunnu omalta, baareissa en käy.. tai voisin käydä jos olis kavereita lähteen seuraksi. Niin miten tässä voi yksinäinen reilu 30 vuotias nainen tutustua miehiin ? Tai miksei naisiinkin, mutta silloin kyllä vain kaveruus mielessä :D
Harrastuksia minulla ei ole vaan koirien kans lenkkeily
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Alat vetää miehiä hihasta kadulla ja kaupassa ja kysy kotiisi tai miehen kotiin kahville. Kahvilassa on liian kallista. Harva suostuu sinne menemään.
Jos ei naisetkaan tykkää tuollaisesta, niin miksi kuvittelette, että miehet innostuisi?
Hei, jos asut pk-seudulla ja sua oikeasti kiinnostaisi deittailla suurin piirtein ikäistäsi miestä (olen terve, työssäkäyvä, 34-vuotias), niin vaihdellaan tarkemmin tietoja sähköpostitse ja katotaan, että lähteekö kolahtamaan. Tossa mun feikkisähköpostiosoite: peepeepee1337@gmail.com En tohdi oikeaa sähköpostiani tähän laittaa. :)
Toi on osittain ihan totta. Kannattaa oikeasti miettiä että onko nainen miehen elämässä enempi ilo vai rasite? Jos nainen esittää vain liudan vaatimuksia ja toiveita, mutta ei anna vastaavasti itse mitään tilalle, niin kannattaako edes ottaa naista elämäänsä? Siinä vaiheessa minäkin lähden mielummin jätkäporukalla kalaan ja prätkäreissuille jos nainen ei tuo elämään mitään sisältöä. Nainen ei ole mikään pakollinen miehen elämässä, ja ilman naistakin pärjää oikein mainiosti. Liian moni nainen pitää miestä itsestään selvyytenä, ja sitä että nainen valitsee miehen ja miehen on vain tyytyminen siihen miten ja mitä nainen valitsee.