Miten tutustua miehiin ?
Jos tiderit yms ei tunnu omalta, baareissa en käy.. tai voisin käydä jos olis kavereita lähteen seuraksi. Niin miten tässä voi yksinäinen reilu 30 vuotias nainen tutustua miehiin ? Tai miksei naisiinkin, mutta silloin kyllä vain kaveruus mielessä :D
Harrastuksia minulla ei ole vaan koirien kans lenkkeily
Kommentit (64)
Voithan kaupassa lähestyä miehiä ja pyytää kotiisi naimaan? aika moni varmaan tulee.
Kyllä mä olen tutustunut naisiin koiran kanssa ongelmitta, koirakoulusta kun oli pieni ja sit koirapuistois vaik ne nyt onkin mitä on
Kannattaa miettiä ensin minkälaiseen mieheen haluaa tutustua. Baarissa se voi olla juova tai random. Mikä kiinnostus tai asiat yhdistävät. Entä huumori. Mitä haluat mieheltä.
Mainitsin Kyllä harrastukseni aloituksessa
Ap
Vaikka voi olla vaikea tehdä suoraa aloitetta, kun ei tiedä onko vapaa vai varattu, niin yleensä siitä tulee joka tapauksessa hyvä mieli kohteelle. Rohkeutta peliin!
Jos sulla on auto (jos ei ole, hanki joku rakkine, joka juuri ja juuri kulkee). Mene sitten huoltoasemalle tms, jossa kuljeksii edes jonkinnäköisiä miehiä.
Valitse sellainen, jolla on joku huomioliivi tai haalarit päällä, ykköspukuväki ei autoista ymmärrä.
Keksi joku juttu, esim "en saa tätä öljysäiliön korkkia auki, ehtisitkö vähän avittaa tai "onkohan tuo vasen takarengas vähän löysällä" tai "mikähän vaivaa tuulilasin pyyhkijöitä, ihan yhtäkkiä lakkasivat toimimasta" tai "olisko sulla lainata kuusiokoloavainta, tarttis..." tai "onkohan tää tuulilasin pesuneste vähän lirua näin pakkasella" jne jne. Siihen sitten vain lisää kysymyksiä, kyllä niitä aiheita autosta aina löytyy.
Kun miehet saavat päteä autoasioissa, niin se on aika varma nakki. Ennenkuin huomaatkaan, istut huoltoaseman kahviossa jonkun autoalan ekspertin kanssa, tai melkein ekspertin.
Lykkyä!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kaupassa sanomalla "Hei, lähtisitkö vaikka kahville kanssani?"
Minä ainakin ahdistuisin tuollaisesta.
Liity Xperience United palveluun. Lähde siellä tapaamisiin, mitä sivulla mainostetaan ja ystävystyt varmasti ihmisten kanssa.
Muista että yritä vain niitä miehiä jotka on sun kanssa samaa tasoa vaikka naiset tunnetusti yrittää miehiä jotka on parempaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
Jos olet 2/5 tason nainen niin sun kannattaa yrittää niitä 1/5,2/5 ja 3/5 tason miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka voi olla vaikea tehdä suoraa aloitetta, kun ei tiedä onko vapaa vai varattu, niin yleensä siitä tulee joka tapauksessa hyvä mieli kohteelle. Rohkeutta peliin!
Suorasukaisuudella pärjää. Jos et ole ihan hirviö, niin kannattaa kommentoida miespuoliselle "sä oot ihan pantavan oloinen". Osa on hämmentynyt, osa lähtee siltä seisomalta parkkipaikkapanoon.
Nekin, jotka eivät tarjoukseen tartu, ovat otettuja itse tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ap minkä näkönen ja ethän ole ylipainoinen?
Voitais tutusta jos oot kaunis ;)
Olen itse 180/74 mitoiltani ja komia olen :)
M32
Täällä et ala ketään pokailemaan, onko tämä selvä?!
Alat vain puhua säästä tai vaikkapa halkopinosta kiinnostavan miehen kanssa. Jos kiinnostus on mommenouolista, niin mies varmaan innostuu juttelemaan kanssasi muustakin.
Käykö 20v. itseäsi vanhempi mies?
Eli haluat tutustua komeisiin miehiin jotka on 180 cm pitkiä ja varakkaita. Yökerhoista niitä löytyy.
Mulla oli kolmekymppisenä ja kauniina, hoikkana ja pitkänä naisena mielenkiintoinen kohtaaminen erään miehen kanssa. Olin tulossa poikaystävän mökiltä ja ajattelin pistäytyä tankkaamaan ja kahville. Kohta pöytään istui mies hieman hymyillen. Hän totesi kylmän rauhallisesti päässeensä juuri vankilasta ja oli kyytiä vailla. Kysyi, minne olen menossa? Minä en ihan pienestä hätkähdä, joten tuijotin tiukasti silmiin sanoen en kerro sinulle. Hän hieman hermostui ja sanoi hänellä olevan puukko taskussa ja halutessaan voi pakottaa minut ajamaan, minne haluaa. Mua alkoi naurattaa, kun ajattelin tuon järjen jättiläisen luulevan tuon onnistuvan täpötäydessä huoltsikan kahviossa, jossa muuten oli riskejä rekkakuskeja melkoisesti.
Totesin huvittuneena vai niinkö luulet. Mies yritti katsoa minua tiukasti silmiin, mutta naurahti sanoen, olet sä aika kova muija. Lähti pois. Autoni oli rekan vieressä ja lähdin rekkakuskin perässä ulos. Hänen rekkansa oli toiveeni mukaisesti autoni vieressä. Sain lähteä rauhassa, mutta näin vankilakundin parkkipaikalla ilmeisesti joko väijymässä minua tai seuraavaa yksin sinne tulevaa naista.
Ei naisia näin isketä miehet! Läheskään kaikkiin naisiin ei vankilakundit vetoa pätkääkään. Jos sitten edes oli sitä, mitä väitti.
Katsekontakti kertoo paljon voiko syttyä jotain välille. Ainakin omalla kohdallani on näin. Mä olen miettinyt mistä mäkin voisin löytää kumppanin, että aika samanlaiset ajatukset itselläni on ap:n kanssa.
Flirttailemalla (ei kummiskaan seksistisesti) voi saada vastakkaisen osapuolen kiinnostumaan.
Mulla on ollut tilaisuuksia, mutta sitten mä oon käyttäytynyt kuin Mr. Bean.
M30
Maskottikeisari kirjoitti:
Sillä tavalla, että bongaat yksinäisen miehen, menet hänen luokseen ja sanot: "Moi, mä oon Kerttu-Irmeli, kuka sä oot?" Sitten alat kysellä asioita tyyliin "käytsä usein täällä", "miten tätä vekotinta käytetään", "voitko neuvoa vähän tässä-ja-tässä" jne. Lopuksi sanot "olipa kiva jutella - mentäiskö joskus vaikka kahville jatkamaan juttua?" Ei se nyt ole mitään rakettitiedettä. Sun pitää keskittyä sellaisiin vähän reppanan näköisiin yksin oleviin miehiin, joissa on tukahtunutta potentiaalia. Unohda ne onnellisen näköiset menestyjät. Niillä on jo nainen tai naisia, ja ystäviä. Ei heillä ole aikaa uusille ihmisille - etenkään sellaisille, jotka ovat yksin olevia reppanoita.
Ai kauheeta, aina kun olen nähnyt jonkun semikiinnostavan reppanan näköisen miehen, kohta paikalle pyyhältää oletettavasti miehen tyttöystävä tai vaimo. Ihmiset jotenkin aina olettaa että tietyn näköiset miehet tai naiset eivät olisi suhteessa, ainoastaan ne ''kauniit ja rohkeat'', mutta ei se reppana olemus mitään sinkkuutta takaa.
Sun on pakko olla joku ruma tai plösö jos et saa miehiä. Kerro meille nyt miltä näytät ja onko ylipainoa?