Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tutustua miehiin ?

Vierailija
23.11.2023 |

Jos tiderit yms ei tunnu omalta, baareissa en käy.. tai voisin käydä jos olis kavereita lähteen seuraksi. Niin miten tässä voi yksinäinen reilu 30 vuotias nainen tutustua miehiin ? Tai miksei naisiinkin, mutta silloin kyllä vain kaveruus mielessä :D 

Harrastuksia minulla ei ole vaan koirien kans lenkkeily

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun on pakko olla joku ruma tai plösö jos et saa miehiä. Kerro meille nyt miltä näytät ja onko ylipainoa? 

Jos olet yhtään kulkenut tuolla Suomen turuilla ja toreilla, niin tietäisit että kaikennäköiset ja -painoiset pariskunnat siellä liikkuvat.

Vierailija
42/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset esitetään monesti sosiaalisempina mitä miehet

mutta todellisuudessa on kauheita tuppisuita jokka

ei osaa juuta eikä jaata sanoa. missä iässä se

sosiaalisuus oikein alkaa naisilla ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskottikeisari kirjoitti:

Sillä tavalla, että bongaat yksinäisen miehen, menet hänen luokseen ja sanot: "Moi, mä oon Kerttu-Irmeli, kuka sä oot?" Sitten alat kysellä asioita tyyliin "käytsä usein täällä", "miten tätä vekotinta käytetään", "voitko neuvoa vähän tässä-ja-tässä" jne. Lopuksi sanot "olipa kiva jutella - mentäiskö joskus vaikka kahville jatkamaan juttua?" Ei se nyt ole mitään rakettitiedettä. Sun pitää keskittyä sellaisiin vähän reppanan näköisiin yksin oleviin miehiin, joissa on tukahtunutta potentiaalia. Unohda ne onnellisen näköiset menestyjät. Niillä on jo nainen tai naisia, ja ystäviä. Ei heillä ole aikaa uusille ihmisille - etenkään sellaisille, jotka ovat yksin olevia reppanoita.

kokoomuksen äänestäjiä kai ollaan?

Vierailija
44/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin miehen harrastuksen keskustelupalstalla. Asuttiin eri puolilla Suomea, mut siitä se lähti ja nyt ollaan naimisissa ja kaksi lastakin saatu. 🥰

Olin tavatessamme päälle kolmekymmentä, eronnut muutama vuosi sitten exästä ja ikisinkkuuntunut jo siinä määrin, et unelmat lapsista ja miehestä oli jo unohdettu ja elämä hulluna kissanaisena tuntui ihan mukavalta. Mut näin siinä sitten kävi. 

Kai sitä koiraharrastajillekin jotain palstoja on, joita koittaa. 

Vierailija
45/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tutustua miehiin. Menekkiä näyttäisi olevan iästä ja pienestä ylipainosta huolimatta, mutta haluaisin jonkun samanhenkisen ja vapaan, ilman alkoholiongelmaa. Ja joka haluaa seurustella ja sitoutua. 

Nuorena olin nuori, hoikka ja kaunis. Ja vielä yksinäisempi kuin nykyään 😢

Vierailija
46/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan kaupassa lähestyä miehiä ja pyytää kotiisi naimaan? aika moni varmaan tulee.

Aika moni saa seuraa esimerkiksi facebookissa ja minä itse olen usein lähestynyt suoraan naista näin että olen mukava rauhallinen ja siisti mies haluatko tulla kotiini nussimaan? naiset arvostaa rohkeutta ja suoraa toimintaa. 

Vierailija
47/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereitten kautta vaikka jossain yhteisissä illanistujaisissa? Tai lähikaupassa, ravintossa, lenkkipolulla, kirjastossa? Seurakunnassa? Kurssilla tai luennolla? Messuilla? Eiköhän noita paikkoja ole...

Vierailija
48/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen ventovieraiden kanssa useita kertoja viikossa. Ehkä voisit aloittaa kepeällä jutustelulla vähän kaikkien kanssa, niin tulee luontevasti sitten kun kiinnostava mies osuu kohdalle

Vierailija
49/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun on pakko olla joku ruma tai plösö jos et saa miehiä. Kerro meille nyt miltä näytät ja onko ylipainoa? 

Jos olet yhtään kulkenut tuolla Suomen turuilla ja toreilla, niin tietäisit että kaikennäköiset ja -painoiset pariskunnat siellä liikkuvat.

Joo mut ne ei oo kaikki pariutunut eilen. Osa on ollut jotain ihan muuta kun pariutuivat. Eli tämä ei ole hyvä mittari

Ohis

Vierailija
50/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut semmoista keinoa että alkaisit itse keskustelemaan jonkun miehen kanssa?

Vierailija
51/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Näin talvella on alkanut taas vähän masentaa tämä arki. Olisi niin kiva käydä ihanan naisen kanssa vaikka vähän matkustelemassa. Matkustelussa aina masentaa nähdä muita onnellisia pariskuntia. Sukujuhlissakin olisi kiva esitellä edes joskus se parempi puolisko. 

Itse olen vähän yli keskituloinen amk-inssin tutkinnon suorittanut perusjamppa valtion viranomaisena. 

Vierailija
52/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka voi olla vaikea tehdä suoraa aloitetta, kun ei tiedä onko vapaa vai varattu, niin yleensä siitä tulee joka tapauksessa hyvä mieli kohteelle. Rohkeutta peliin! 

Suorasukaisuudella pärjää. Jos et ole ihan hirviö, niin kannattaa kommentoida miespuoliselle "sä oot ihan pantavan oloinen". Osa on hämmentynyt, osa lähtee siltä seisomalta parkkipaikkapanoon.

Nekin, jotka eivät tarjoukseen tartu, ovat otettuja itse tarjouksesta. 

Mulle on joskus sellainen ei-kovin-hyvännäköinen nainen tullut tekemään tuon tyylisen ehdotuksen, ja pakko sanoa että en ollut otettu tarjouksesta, vaan enemmänkin koin tilanteen kiusallisena, jopa vähän ahdistavana.

M40

Vierailija
53/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Näin talvella on alkanut taas vähän masentaa tämä arki. Olisi niin kiva käydä ihanan naisen kanssa vaikka vähän matkustelemassa. Matkustelussa aina masentaa nähdä muita onnellisia pariskuntia. Sukujuhlissakin olisi kiva esitellä edes joskus se parempi puolisko. 

Itse olen vähän yli keskituloinen amk-inssin tutkinnon suorittanut perusjamppa valtion viranomaisena. 

Äh, unohtui nimimerkki: M37. 

Aika vähänhän sitä tulee käytyä baareissa jne tällä ikää. Ehkä pikkujouluissa tänä vuonna. 

Luonnollisesti harrastan liikuntaa ja käyn salilla, mutta en ole mikään bodari. Aika perus salihöntsä.

Vierailija
54/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin tutustua miehiin. Menekkiä näyttäisi olevan iästä ja pienestä ylipainosta huolimatta, mutta haluaisin jonkun samanhenkisen ja vapaan, ilman alkoholiongelmaa. Ja joka haluaa seurustella ja sitoutua. 

Nuorena olin nuori, hoikka ja kaunis. Ja vielä yksinäisempi kuin nykyään 😢

Jos sulla on menekkiä kuten sanoit, niin eikö sen silloin pitäisi tarkoittaa sitä että sulle olisi tarjokkaita miehiä paljonkin?

Vierailija
55/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On töissä miehiä mutta ne keiden kanssa teen töitä on minua reilusti vanhempia ja naimisissa joten ei sekään oikein onnistu :D

Ap

Voi kuule, yllättävän monesta vanhemmasta naimisissa olevasta miehestä kuoriutuu Amor, kun selviää nuoren naisen olevan sinkku ja suhdetta kaipaa. Voi tulla äkkiä sinkut sukulais/tuttavapojat ikähaarukassa 20-50 tutustumaan työpaikkaanne.

Vierailija
56/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan koiria, kunpa tapaisin sinut ja koirasi lenkkipolullani.

Vierailija
57/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään".

Vierailija
58/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään".

Kunpa tuo pätisi minuunkin Olen parisuhdeihminen, ja sinkkuna eläminen on minulle yksinäistä ja masentavaa olemassaoloa. 

Vierailija
59/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä asut?

Vierailija
60/64 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aika nähty juttu. Pysy vaan kotonas.

Me lähetään jätkäporukalla kalaan ja prätkäseikkailulle välimerelle.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi