Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan käynyt niin, että huoltomies tai joku in tullut yleisavaimilla kotiinne, jos olet ollut vaikka suihkussa tai nukkumassa?

Vierailija
22.11.2023 |

Etkä ole kuullut ovikellon soittoa? 

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikanani jolloin tein myös kahta työtä kävin kotona vain nukkumassa.

10 minuuttia kotiintulosta olin yleensä jo sikeässä unessa, vaikka keskellä päivää. Silloin taloyhtiön miesporukka aina tuli joko soittamaan ovikelloa tai yleisavaimella jos en avannut. Joskus kuulinkin ovikellon mutta en jaksanut nousta, nukkumisaikaa kun ei muutenkaan jäänyt montaa tuntia vuorokaudessa.

Joka viikko käytiin milloin milläkin (remontti-/tarkastus-)verukkeella. Tätä kesti kymmenisen vuotta.

Muutettuani myöhemmin yhteen miehen kanssa (uusi osoite) vastaavaa ei ole tapahtunut kertaakaan, vaikka olemme asuneet näin jo vuosikymmeniä.

Edellisen asuinpaikan miesporukka myös seisoskeli usein sellaisessa kohdassa tonttia, josta näki suoraan ikkunastani sisään.

Minulla ei ollut lupa tuoda poikaystävää silloiseen asuntoon. Hänen läsnäolonsa olisi varmasti

Taloyhtiö ei kieltänyt vaan asunnon omistaja

Anteeksi mutta kuka hullu vuokraa asunnon, missä kämpän omistaja sanelee ketä saat kutsua kylään ja ketä et?

Vierailija
102/102 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut saunassa, kun useampi huoltomies tuli tekemään tarkastusta. Ei oltu ilmoitettu. 

Olen ollut alasti käytävällä suihkuun menossa kun huoltomies on tullut sisään tuijottamaan. Oli kuulemma roskakatokseen viety lappu asiasta.

Ne soittaa ovieklloa ja tulee samantien sisään. 

Ainakin 5 kertaa tultu ilmoittamatta ellei useamminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän