Onko teille koskaan käynyt niin, että huoltomies tai joku in tullut yleisavaimilla kotiinne, jos olet ollut vaikka suihkussa tai nukkumassa?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on huoltomiehet käyneet meillä kun olemme vaimon kanssa olleet töissä. Ilmoittivat tietysti tulostaan etukäteen niin tiesin jättää toisella kerralla vaimon stringit eteisen lattialle ja toisen kerran jätin vaimon dildon sängylle kun tulivat makkarin patteria ilmaamaan.
Mukavia jäyniä tehdä huoltomiehelle😀
Huollossa me nähdään sen verran paljon kaikenlaista, että stringit ja dildo ei ole asioita, jotka meitä hetkauttaisi. Minä olen löytänyt ruumiin, se oli jo oikeasti paha paikka.
Potkitko kalmon pieteetillä vähän sivummalle, että pääsit tonkimaan kaappeja, vai miten hoitelit homman?
On kyllä. Olen todella syväuninen ja nukun usein vielä korvatulpat korvissa. Meidän taloyhtiössä oli menossa ikkunaremontti ja oli kerrottu että tulevat vaihtamaan asuntoni ikkunat tietyn päivän aikana. Olin ajatellut että herään kyllä ajoissa päästämään remonttimiehet sisään. Mutta kun heräsin, huomasin että makuuhuoneessani ei ollut ollenkaan ikkunaa. Hetki meni ennen kuin tajusin mitä oikein on meneillään mutta hetken oli aivan epätodellinen olo.
No samaan aikaan sitten alkoikin uuden ikkunan asennus mutta kyllä ne asennusmiehet katsoivat minuun hieman vino hymy kasvoillaan...
Toki asunnon omistaja voi käydä katsomassa omaa asuntoaan ja hieman vahtia miten asunnossa eletään, tulla sitten vaikka omilla avaimillaan itselleen sopivana hetkenä, jotakin huoltotoimenpidettä tekosyynä käyttäen?
Vierailija kirjoitti:
On. Paskalla ja panemassa. Suihkussa myös.
Vähän hämmentäviä tilanteita.
Kerran nukuin yksiössä sikeästi. Huoltomies oli käynyt kylpyhuoneessa ja jättänyt lapun. Vähän erikoinen fiilis jäi, mutta ei ilm. halunnut herättää, en herännyt ovikelloon.
Jokaisella on tietysti omat fetissinsä mutta toi, että ollaan paskalla ja panemassa on jotain mitä on vähän vaikea käsittää. Suihkussako tätä harrastatte?
Ihme nukkujia täällä, ihan kuin koomassa ollaan muka jonkun "rankan" työpäivän jälkeen...
Meillä huolto soittaa etukäteen tai muista huolloista tulee lappu missä kerrotaan mitä tehdään ja milloin tehdään. Kaksi kertaa vuodessa on sähköllä toimivan palovarottimen tarkastus, siitäkin ilmoitetaan pari viikkoa aiemmin.
Opiskeluaikanani jolloin tein myös kahta työtä kävin kotona vain nukkumassa.
10 minuuttia kotiintulosta olin yleensä jo sikeässä unessa, vaikka keskellä päivää. Silloin taloyhtiön miesporukka aina tuli joko soittamaan ovikelloa tai yleisavaimella jos en avannut. Joskus kuulinkin ovikellon mutta en jaksanut nousta, nukkumisaikaa kun ei muutenkaan jäänyt montaa tuntia vuorokaudessa.
Joka viikko käytiin milloin milläkin (remontti-/tarkastus-)verukkeella. Tätä kesti kymmenisen vuotta.
Muutettuani myöhemmin yhteen miehen kanssa (uusi osoite) vastaavaa ei ole tapahtunut kertaakaan, vaikka olemme asuneet näin jo vuosikymmeniä.
Edellisen asuinpaikan miesporukka myös seisoskeli usein sellaisessa kohdassa tonttia, josta näki suoraan ikkunastani sisään.
Minulla ei ollut lupa tuoda poikaystävää silloiseen asuntoon. Hänen läsnäolonsa olisi varmasti rauhoittanut tilannetta jonkin verran.
Mulla on tallentavat kamerat poissaolkessani. Näen luurista, jos joku hiippailee kotonani, en suosittele luvattomia kotikäyntejä.
Joo. Olin nukkumassa ja heräsin siihen kun huoltomies alkoi kolisteleemaan. Oli kuulemma soitellut ovikelloa pitkään, mutta en ollut herännyt.
Olen oppinut sen, että olen AINA kotona, jos on huoltomiesten käyntiä tiedossa.
Siellä tapahtuu monenlaista mitä ette arvaakaan, jos joku ei ole vahtimassa. Vahingosta oppineena olinkin kerran yllättäen paikalla, ja voi niitä pettyneitä ilmeitä, kun sieltä olisi ollut tulossa iso lauma viettämään ruokatuntia asunnossani.
On käynyt. Tarjosin sille elämänsä kyydit.
Vierailija kirjoitti:
On. Olin nukkumassa, en ollut herännyt herätyskellon pilinään enkä myöskään huoltomiehen ovikellon soitteluun, heräsin siihen kun huoltomies touhusi vessassa ilmansuodattimen parissa.
Tästä oltiin saatu ilmoitus lapulla kotiin että silloin ja silloin asuntoihin tullaan vaihtamaan suodattimia ja jos ei kukaan avaa niin tulevat avaimilla, jos jokin este jonka takia ei voi tulla yleisavaimella, esim lemmikit, niin soittakaa (ja sit siinä oli se niiden numero).
Ei vessoissa ole ilmansuodattimia.
Taloyhtiössä vaihdettiin suihkuihin vettä säästävät suihkupäät. Työstä tuli ilmoitus. Satuin olemaan ko. päivänä kotona, istuin olohuonessa lukemassa kirjaa. Yhtäkkiä ulko-ovi avataan ja joku tulee eteiseen. Olin vähän etteikö voi soittaa ovikelloa, mutta ilmoitettuun aikaan kuitenkin tuli. Seuraavaksi eteisestä kuului kuinka oven vieressä olevaa postipinoa selattiin, sitten aukesi eteisen naulakon rullaovi. Tässä vaiheessa hiippailin sohvalta ja kurkkasin eteiseen. Ehdin nähdä huoltomiehen kävelevän kylppärin ohi kohti makuuhuontta. Seuraavaksi kuului kuinka makkarissa olevan työpäydän tavaroita siirreltiin. Makkarista matka jatkui keittiöön. Kun huolton**keri oli tarttumassa jääkaapin kahvaan, kysin tietääkö hän missä kylppäri on? Huoltomies paskoi todennäköisesti housuihinsa, huudahdi jotain eläimellistä ja juoksi ulos kämpästä.
Olisi ihanaa, jos persvakoäijä tulisi suihkuun kanssani.
On käynyt. Entisessä opiskelijatalossa talonmies teki tätä aina. Emme kokeneet häntä uhaksi, hän oli muuten erittäin mukava ja leppoisa.
Joskus hän huuteli perään, kun menimme ostoksille autolla, että oletteko menossa rakastelumatkalle. Korvat punaisina naureskelimme juttujaan.
Hän oli hyvä talonmies ja piti talon hyvässä kunnossa. Ymmärrän kyllä jos käytöksensä närästi joitakin.
On.. Tuli pattereita ilmaamaan tms kun olin nukkumassa nojatuolissa yksiössäni leikkauksen jäljiltä. Ei ensin edes huomannut mua kun asunnossa oli hämärää ja nojatuoli oli selkä ovea päin. Säikähdin ihan helkkaristi kun yhtäkkiä joku heiluu siinä vieressä. Huoltomies mutisi jotain, hoiti nopeasti hommat ja häippäsi. En tiedä oliko yrittänyt soittaa ovikelloa ja ei ollut ainakaan etukäteen ilmoittanut tulostaan.
On, vuonna 2000. Olin muuttanut opiskelujen perässä asuntoon (kaupungin vuokrakämppä) näkemättä asuntoa ennalta ja valitin seinäpinnoista. Olohuoneessa iso osa tapettia revitty irti, osassa maalipintoja voimakasta kulumaa. Vuokrayhtiö hankki maalin, työ piti tehdä itse. No toivat sen maalin kohtuu aikaisin aamulla, soittivat kelloa, eivätkä odottaneet kahta sekuntia, kun tulivat avaimilla sisään. Ei mitään etukäteisilmoitusta minä päivänä tulevat. Minulla oli makuuhuoneen ovi auki, siitä näki suoraan eteiseen. Olin sängyssä vielä nukkumassa ja heräsin siihen ovikellon soittoon ja seuraavaksi olivat jo sisällä.
Vedin tosi järkevästi peiton pääni yli, ihan kuin se jotain auttaisi. Onneksi huoltotyyppi vain jätti maalikanisterin ja pensselin eteiseen ja häipyi saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Olin nukkumassa, en ollut herännyt herätyskellon pilinään enkä myöskään huoltomiehen ovikellon soitteluun, heräsin siihen kun huoltomies touhusi vessassa ilmansuodattimen parissa.
Tästä oltiin saatu ilmoitus lapulla kotiin että silloin ja silloin asuntoihin tullaan vaihtamaan suodattimia ja jos ei kukaan avaa niin tulevat avaimilla, jos jokin este jonka takia ei voi tulla yleisavaimella, esim lemmikit, niin soittakaa (ja sit siinä oli se niiden numero).
Ei vessoissa ole ilmansuodattimia.
Meillä on. Ylhäällä seinässä putki joka tunkee asuntoon tietyin ajoin uutta ilmaa.
Mulla myös, tulivat vesimittaria lukemaan, koska en ollut muistanut ilmottaa sitä lukemaa itse. Tästäkin oli selkeesti ilmotettu, mutta unohdin myös sen, joten en ollut laittanut edes kelloa soimaan. Tästä oppineena olen jatkossa ottanut vesimittarin lukeman ylös heti ja ilmottanut sen välittömästi sähköpostilla, ettei tarvitse toista kertaa vastaavasti säikähtää.