Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
Alusvaatteet, colleget/legginsit ja t-paita. Paljaat jalat, sillä jos laitan pörrö- tai muut sukat, varpaita alkaa ahdistaa. Sisälämpö 19-20C.
Miksi naiset on kotona leggingseissä? Jos nyt unohdetaan se että miehelle pitää peppu näyttää seksyltä.
Nehän on tiukat? Eikö löysissä pieruverkkareissa ole kivempaa.
m57
Melkein sanmanlaisissa kuin kesälläkin, paitsi että tunika on pitkähihainen.
Minulla on siis trikooleggingsit ja trikootunika. Joustavat ja pehmeät pitää. Kodin ulkopuolella en liiku tällaisessa asussa.
Pyjamahousut, collegepaita ja lämpimät sukat.
Alasti jos vaan tarkenen.
Jos ei tarkene niin päälle joku rento ja löydä t-paita ja pitkät alushousut. Jos se ei riitä niin päälle neuletakki ja pitkä hame.
T-paita, sortsit, polvisukat ja villasukat. Liian vähän päällä mutta viltti auttaa asiaan.
Minulla on tällä hetkellä muumibokserit.
t. iksinkkumies42
Minulla on caprimittaiset housut, toppi, 3/4 hihainen Hilfigerin hoodie, sisähuopatossut.
3 vaatetta. Alushousut, legginsit, ylisuuri college.
Sain lahjaksi itsekudotut vaaleat villasukat ja antaja kehotti pitämään niitä yösukkina. En ole aiemmin mitään yösukkia käyttänyt, mutta kyllä nämä ovatkin aivan ihanan lämpimät ja uni maittaa. Testatkaapa tekin!
Pitkä pepun yli toppi, mukavat legginsit, pitkä neule, villasukat. Kotona ei pikkareita.
Pieruverkkarit, huppari ja sukat jalassa.
Kesäinen rantamekko, pitsiset rintaliivit jotka pilkottaa mekon kaula-aukosta ja villasukat. Sexyä...
saunan jälkeen paituli, villasukat ja mummo pikkarit, sexyä pitää olla
Jos ei ole pakko ole style, mistä tosin myös tykkään, niin kotona
- EI ALUSVAATTEITA
- kotiretkut päällä
- HIUKSET IHAN PEPPI PITKÄTOSSUNA
Puuvillatoppi ja ohkaset puuvillaiset pyjamahousut.. jos tulee kylmä laitan hetkeksi viltin päälleni..muuten viihdyn paremmin kun kotona on hieman viileää vaikka en talvi-ihminen ole laisinkaan..
Kaksiraitaverkkarit, huppari, pään myötäinen pipo ja punaiset pirikiikarit.
Collegeshortsit ja huppari, jalassa villasukat. Jos on pakkaspäivä ja sisällä viileää, niin sitten laitan joogahousut tai lökärit jalkaan.
Alusvaatteisillani päiväsaikaan ja 10-uutisten jälkeen vaihdan uniasuun.