Onko ihan normaalia nukkua 10-12h yöunia ja
Vielä päikkäreitä päälle? Aikuinen ihminen, ei tee rasittavaa ruumiillista työtä
Kommentit (13)
Mun mies nukkuu ja sillä diagnosoitu masennus..
Minä nukun tuon verran ja en ole masentunut
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet, mutta lääkäri ei ole kirjoittanut diagnoosia, vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en ole, enkä ole koskaan ollutkaan
No joo, joillekin 10h voi olla normaali esimerkiksi. Suomen säässä ja ilmanalassa. Ja ehkä jotkut asiat ovat liikaa arkimaailmassa. Kunhan muistaa syödä ja juoda sitten hereillä ollessa, sekä kävely välillä joinakin päivinä. Moni haluaisi nukkua enemmän tai nuijanukutuksen, vaan ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on vainoamista
Ei ole. Mene verikokeisiin ja pyydä myös ferritiinimittaus.
On, jos on työtön. Rahaa kuluu vähemmän, kun nukkuu. Myös unilääkkeitä ja rauhoittavia pitäisi määrätä työttömille ja köyhille. Itse ainakin nukun niin paljon kuin mahdollista, sillä köyhänä elämä on perseestä, ei voi tehdä mitään mieluista. Ulkoilu on aivan hanurista, sanokaa ketä mitä vain. Xanoria, kun syö velatkin muuttuu saatavaksi ja elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut tehdä aloituksen itse. Verikokeissa vuosi sitten, ferritiin oli tippunut muutamassa vuodessa 25 asti. Nousi 5-6kk lisäraudan syömisellä ->27. En saanut muuta kommenttia työterveydestä kuin että ei ole mitään vikaa missään. No, nukutaan sitten
Puhutko musta? :D Tein noin lomalla melkein joka päivä. Mut mun työpäivät onkin 12-13h joka päivä normaalisti muuten, matkoineen toki siis, 5 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut tehdä aloituksen itse. Verikokeissa vuosi sitten, ferritiin oli tippunut muutamassa vuodessa 25 asti. Nousi 5-6kk lisäraudan syömisellä ->27. En saanut muuta kommenttia työterveydestä kuin että ei ole mitään vikaa missään. No, nukutaan sitten
Joo, alle 10 kun oli niin nukuin just noin kuin ap kuvaili. 26 niin pysyin jo työpäivät hereillä haukotellen, mutta mitään muuta ei sitten elämässä jaksanutkaan. Nyt 50 niin pystyy kevyttä kävelyä ja pyöräilyä ja on normiyöunet, ei tarvi päikkäreitä. Mutta ei kyllä vielä mihinkään jumppaan jaksa.
Ed
Ei ole normaalia. Minä nukun 12-14tuntia