Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (351)
Mulla on collegehousut ja huppari. Jalassa villasukat tai pehmeät kotitossut. Jos tarvitaan, niin paksu fleecepusakka päällimmäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Collarit, villasukat, aluspaita ja huppari, tämä on aika perus talviaikana.
On teillä maaseudun vetoisissa torpissa asuvilla mummoilla sitten ankeaa. Itse Helsingissä kerrostalossa ja kesät talvet, t-paita ja kalsarit, paljain jaloin.
Samat verkkarit kuin kesällä ellei silloin ole helle päällä.
Virttynyt aivan liian iso t-paita koska en siedä kehonmyötäisiä vaatteita vaikka en mikään superkokoinen olekaan.
Leggarit tai colleget, puuvillatoppi ja villaneule tarvittaessa, villasukat.
Tuvas raappahousut, villasukat ja peltipaita. Jos käyn postlootalla niin paan haalarit, kummikengät, rasat ja pipan.
Collegehousut tai muut pehmeät ja kevyet housut, t-paita, jätti collegepaita, sukat ja tossut.
Verkkaripuvussa, kun palelen herkästi paikallaan istuessa. Asunnossani tosin ei ole varsinaisesti kylmä, sillä koko talven lämpötila on kuitenkin noin 22-23 astetta.
Topatut rintaliivit, muotoilevat alushousut, paksut control top -sukkahousut, lyhyt neulemekko ja tolppakorkoiset polvenylisaappaat - jos oikein vilu meinaa tulla, niin sitten vielä nahkajakku päälle. Ei arvaa teams-palaverissa kukaan mitä on päällä, kun kameroita ei pidetä päällä...
M56
Tykkään raikkaasta sisäilmasta ja ahistaa tunkkainen +20. Kotona olen mieluiten collegevaatteissa ja villasukissa ohut merinopaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Verkkaripuvussa, kun palelen herkästi paikallaan istuessa. Asunnossani tosin ei ole varsinaisesti kylmä, sillä koko talven lämpötila on kuitenkin noin 22-23 astetta.
On Adidaksen, joten enpä kehtaa esiintyä tuossa asussa kodin ulkopuolella, kun tulee gopnikit mieleen.
Liian lämmin sisäilma kuivattaa niin yritän pitää sen 21-22 asteessa vaikka vedon takia tekisi mieli nostaa. Eli villasukat ehdottomasti, yleensä korkeakouluksinen aluspaita, siihe päälle neule, housut ja välillä säärystimetkin. Ja jep, se on tuo veto. Ei kesällä samassa lämpötilassa tarvii mitään tuollaista.
Ainoina lämmönlähteitä edelleen leivinuuni, pönttöuuni ja puuhella. Aika usein joutuu kiskomaan villaa ylle. Paljon. Nyt ei vielä ole kylmä, mutta on mulla nyt päällä villasukat, reinotossut, kerrasto, colleget, huppari. Leivaria olen vasta alkanut herättelemään lämmityskauteen niin se ei vielä lämmitä koko kapasiteetillaan. Puuhellassa tuli päivittäin.
Ei ole lämmitys vielä päällä ja öisin voi laskea ulkona +15 asteeseen, joten aamuisin koleaa. Pitkähihainen college-asu ja villasukat. Espanja. Suomalainen lattialämmitys olisi kova juttu, mutta valo auttaa jaksamaan kylmiä lattioita.
Villasukat, pitkät alushousut tai college-housut, pitkähihainen olomekko, tarvittaessa villatakki. Pidän kotini hieman viileänä, vaikka kerrostalossa asunkin. Mielellään 19-20 astetta, makuuhuoneessa en pidä lämmitystä ollenkaan päällä.
No tähän aikaan illasta on jo yöpuku, ohuet housut ja hihaton paita sekä villasukat. Ei meillä oo vielä kaikkia pattereitakaan käännetty päälle mutta ei ne jääkylmää lattiaa juuri lämmittäisikään. Muuten tarkenee ihan hyvin, mutta varpaat palelee.
Aina Verson puodin saunatakki. Alla ei mitään. Jalassa villasukat tai ei mitään.
Pitkät kalsarit, joku trikoopaita, tarv. villasukat ja villatakki.
Meillä on sisällä aika lämmintä, eli olen sellaisessa ohuessa pitkässä kesämekossa, jossa on spagettiolkaimet. Niitä on useampi eli vaihdan välillä. Jalassa puuvillaleggingsit ja villasukat ja kotitossut.