Millaisissa tamineissa olette kotona näin talvella?
Itselläni farkut ja college, mutta haluttaisi siirtyä nyt jo pörrösukkiin, yöpaitaan ja aamutakkiiin. Aamutakki lämmittää mukavasti.
Kommentit (314)
t-paita, alushousut, pieruverkkarit ja huppari sekä sukat.
Chambresin ihanat "silkkiset" pitkät housut, alpakkasukat ja pitkähihainen puuvillainen ns. isoisän paita. Iho ei siedä mitään perusvillaa, pellavaa yms. 😔
Monta ohutta kerrosta: pitkikset, villahousut, aluspaita, pitkähihainen, villapaita. Lisäksi sukat, villasukat ja säärystimet. Kaiken kruunaa fleecetakki ja viltti polvilla, jos vaikka katson elokuvaa. Ja tietysti tossut jalassa. Palelen helposti. Haaveilen pitkästä aamutakin tyylisestä villatakista.
Sukat, fleecehousut ja collegepusero näkyvät. Välillä vedän fleeceliiviä tai jotain harteille.
Ei nyt vielä ole talvi.
Verkkarit, huppari tai collegepaita, ehdottomasti villasukat.
Teddyturkis jumbsuitissa koska palelen.
Leggins + iso kollege + villasukat
pumpulisukat (aika paksut), ohuet collegehousut tai legginsit ja ohut pitkähihainen t-paita. päällä villasekoitekankaasta tehty poncho joka uloittuu reiden puoliväliin jos illalla esim paleltaa. Muuten paidan päälle joku melko kevyt villatakki jossa kaulus niin näyttää siistimmältä kamerassa :D
Kun pakkaselle menee ulkona niin kunnon villasukat, fleecesekoite-housut ja ehkä jopa fleeceyläosa tai topin päälle perus huppari, jos poncholla ja paidalla ei pärjää.
T-paita, väljät leggingsit, paksut froteesukat, tarvittaessa jotakin harteille ja mikrossa lämmitettävä vehnäpussi niskaan tai perseen alle tuoliin.
Legginsit, paksut villasukat, lämmin t- paita ja usein Ratian aamutakki , aamuin ja illoin tai paksu trikoinen puuvillaleninki, pitkä. Ilostuin ja huvitti tuo: missä TAMINEISSA?
Vierailija kirjoitti:
Stringit ja läpikuultava babydoll-toppi
Kappas, mulla vain stringit ja korkkarit, loikoilen tässä tiikerintaljalla takan edessä
Reikäinen aluspaita ja pieruverkkarit M50, ex-filmitähti
Pyjama ja aamutakki. En pysty nukkumaan pyjamissa joten menevät kotivaatteina siinä kuin collaritkin. Mutta liian kylmät ilman aamutakkia. Tai no, hupparikin on liian kylmä. Pitää olla kunnollinen pörröinen ja pitkä takki. Ja villasukat tietty.
Pikkuhousut, sukat ja pitkähihainen paita. Yleensä en tarkene ilman sukkia ollenkaan. Meillä on sisällä +22 astetta. Jos alkaa paleltaa, vedän trikoot jalkaan.
Merinovillainen kerrasto, villatakki, villasukat /lammastossut. Siinä normaali kotiasu. Tarvittaessa lisään kerroksia, vilukissa kun olen.
Jos joudun kotoa poistumaan, lisään vain ulkovaatteet.
Collegehousut tai shortsit ja yläosana t-paita. Joskus jalassa myös sukat, mutta yleensä olen paljain jaloin. En palele koskaan, ellei nyt alasti pakkaseen joudu.
Vierailija kirjoitti:
Collegehousut tai shortsit ja yläosana t-paita. Joskus jalassa myös sukat, mutta yleensä olen paljain jaloin. En palele koskaan, ellei nyt alasti pakkaseen joudu.
Meillä samit. Nyt päällä valkonen T-paita ja mustat olohousut, varpaat ja jalkapohjat rennosti paljaina. Ei huoleta palelu, kun puutakka ja koivuklapi pitää olohuoneen 29-asteisena.
Alusvaatteet ja pitkä ns paita ja feikki croksit.