po.p asiakkaat, apua! nettisivuilla ihana karhu paita, onko suomen myymälöissä nähty moista?
Bongasin ihanan trikoopaidan joka täynnä karhun kuvia po.p nettisivuilta.
Onko joku nähnyt sellon tai kampin myymälöissä karhupaitaa? Onko suomen liikkeissä retrotyylisiä kuvapaitoja vai pelkkää raitaa? Mä kun luulin, että po.p illa olisi enimmäkseen raitaa, mutta nyt kun näin karhupaidan... fantasioin täällä samankaltaisista ihanista kuvapaidoista :)
Onko muuten noissa suomen liikkeissä samankaltaiset valikoimat vai onko toisessa isompi/kivempi valikoima?
Taitaa lähteä pop-retkelle... tai nyt on tietty liikkeellä ale ja huonoimmat jäljellä..?
Kommentit (3)
Viime perjantaina muistaakseni vielä bongasin jotain retrokuviollisia Sellon Popista ja tais olla tota karhuakin, mutta vaan tosi pieniä.
Muuten sanosin, että Kampin ja Sellon Popit on aika samanlaisia, en oo ainakaan mitään isoa eroa valikoimissa huomannu!
Minä olen PO.Pin " suurkuluttaja" ja meiltä löytyy pojalla tuo karhukuvio bodyna ja pitkinä kalsareina. Aivan mahtava! Sellon PO.Pissa ei enää ollut ainakaan sitä bodya (muutama päivä sitten oli yksi koossa 92), mutta onneksi oli vielä jäljellä yhdet kalsarit koossa 98/104. Ostin aiemmin sellaiset pienemmät ja nyt onneksi löysin ensi talveksikin ; )
Ainakaan Kampin myymälässä ei viime pe ollut enää karhupaitoja. Ostin sieltä sellaisen joskus syksyllä, ja nyt oisin halunnut saman pienemmälle lapselle paitana tai bodynä, mutta molemmat oli loppu. Muutenkin oli valikoima tosi vähissä, kaikki ns. retrokuviot loppu, alessa jotain raitaa. Ehkä piakkoin tulee jo kevään mallistot ja uudet kuviot, ne on niin ihania.