Lue keskustelun säännöt.
Vauvalehtien rinki?
09.01.2008 |
Kiinnostaisiko ketään vauva-lapsi-lehtien kierrätysrinki? Hävettää laittaa kerran luetut lehdet roskiin ja ajattelin, että niitähän voisi esim. postittaa eteenpäin. Hinta voisi olla vaikka euron per lehti + postimaksu. Postiin aina vaikka viikon kuluessa ilmestymisestä. Eihän niiden lukemiseen kauan mene. Eli rautalangasta väännettynä, minä ostan lehden uutena, postitan sinulle eurolla+postimaksu, sinä edelleen jollekin, joka maksaa sinulle vähän....
Kommentit (2)
Rohkenempa kuitenkin nostaa tätä viestiä, jos joku silti kiinnostuisi. Meillä ainakin säästyy ihan tarpeeksi roinaa ilman lehtiäkin. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä säästin omat vauva ja kaksplus lehdet jotka ostin esikoisen ja kakkosen odotusaikana heille itselleen. Saavat sietä sitten lukea naureskellen tämän päivän hoitovinkkejä.
Silloin 1999-2000 oli kantoliinat melko uusi juttu ja kestovaipat olivat tulossa uudestaan. Ehkä sitten kun he saavat omia lapsia jutut kantoliinoista tai vertailut vanhanmallisista kestovaipoista voi olla vallan verratonta viihdettä. Samalla sitä tajuaa että jos näillä ohjein on minusta kasvatettu aikuinen niin tuskin kovin paljon pieleen voi nytkään mennä. Itse aina huvittuneesti hymähtelen mummoni kertomuksille kun lapsia pidetiin tiukasti kapalossa vuodenikäiseksi asti ja kauravelliä annettiin sideharson läpi samoin leipää pehmennettiin ensin omassa suussa ja sitten sideharson läpi annettiin lapsen imeä. Ei nyt kukan kasvatus guru ole tätä suosittelemassa =).
nuttu