Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään todella älykästä juoppoa

Vierailija
22.11.2023 |

Asiallista keskustelua kiitos. Ei juoppovihaa

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Juoppous yleensä tuhoaa älyn aika tehokkaasti. 

Vierailija
82/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Me here.

Monikaan ei tietäisi.

Jaa juoppoudesta vai älykkyydestä?

Turhaan sä vit tuilet. Ei se ainakaan minulle parempaa oloa tee. Elämäntilanteita on muitakin kuin sinun. Enkä loukkaa juomisellani ketään muuta kuin itseäni.

Varmasti monikaan ei tiedä alkoholinkulutuksestani totuutta, mutta ihan olen työelämässä ja korkeasti koulutettu ihminen. Johtotehtävissä jopa.

työelämä ja korkea koulutus ei ole tae älykkyydestä. Vain testillä se selviää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burroughs oli opioidiriippuvainen, mutta joi myös paljon.

Vierailija
84/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnen itseni. Minulla on 2 yliopiston maisteritutkintoa, mutta en ole koskaan sopeutunut sosiaaliseen elämään koska kaikki ihmiset on niin ateistisen tyhmiä robotteja, vihaan suomalaisia idootteja. ja olen alkoholisti. Juon joskus eli 2 kertaa viikossa korin oluttta kerralla se alkaa aina "parista kaljasta....sitten kävelyllä 6 pack....ja sitten kori mukaan ja aamulla se jatkunee"

lähimuisti joskus on huono muuten osaan vielä hyvin kieliä, ja toki jokaisen korin jälkeen en muista mitään edellisestä päivästä.

kaikki se syytä juuri, että olen niin älykäs ettei suomalaisten tyhmä seura kiinnosta. he ovat sekundaa. 

andy

Älykkyyttä on monenlaista. Et vaikuta ainakaan sosiaalisesti älykkäältä.

Vierailija
85/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän juoppouden puliukko-tason alkoholismina. Jollekin muulle juoppous voi tarkoittaa vaikka sitä että juo joskus itsensä humalaan ja käyttää alkoholia viikonloppuisin rentoutumiseen.

Vierailija
86/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitän juoppouden puliukko-tason alkoholismina. Jollekin muulle juoppous voi tarkoittaa vaikka sitä että juo joskus itsensä humalaan ja käyttää alkoholia viikonloppuisin rentoutumiseen.

Monet ei ymmärrä, että kaikki puliukko -tason tyypit eivät ole syntyneet sellaisiksi vaan ensin vkonlopun rentoutuminen on luisunut viikolle ja sitten pikkuhiljaa alkanut vaikuttaa kulisseihin. Jos luisu ei katkeaa jotenkin, menee seuraavaksi usein työ ja perhe, mutta tähän voi mennä pitkäänkin "normaalikäyttöä". Esimerkiksi paljon luultua suuremmalla osalla työssäkäyvistä on ihan alkoholiongelma, siis päihdeongelma.

Vierailija
87/87 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Me here.

Monikaan ei tietäisi.

Jaa juoppoudesta vai älykkyydestä?

Turhaan sä vit tuilet. Ei se ainakaan minulle parempaa oloa tee. Elämäntilanteita on muitakin kuin sinun. Enkä loukkaa juomisellani ketään muuta kuin itseäni.

Varmasti monikaan ei tiedä alkoholinkulutuksestani totuutta, mutta ihan olen työelämässä ja korkeasti koulutettu ihminen. Johtotehtävissä jopa.

työelämä ja korkea koulutus ei ole tae älykkyydestä. Vain testillä se selviää. 

Tiedän useammankin testin, josta saisit täydet pisteet. Arvelen, ettet taida haluta tietää, mitä nämä testit ovat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän