Tunnetko yhtään todella älykästä juoppoa
Kommentit (87)
Tottakai.
Yliopistoväkeä, lääkäreitä, tutkijoita, huippujohtajia, professoreita... Kyllä juoppoja löytyy joka tasolta.
Kirjailijat. (no ehkä pari niistä ei ole juoppoja)
Vierailija kirjoitti:
Pekka Myllyrinne
Tarkoitatko Ville Myllyrinne?
Tunnen. Entinen pomo on todella älykäs, mutta valitettavasti myös juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta juoppoa, jotka olivat älykkäitä aikanaan. Mutta ei ne enää ole. Alkohli ja aivojen käyttämättä jättäminen yhdessä ovat tylsistyttäneet ja nyt ovat keskimääräistä tyhmempiä jo.
Moni heistä kyllä kuvittelee edelleen olevansa muita fiksumpi ja niin kauan kuin juovat, eivät varmaan koskaan huomaa totuutta.
Monta monituista elämänkaarta olet ehtinyt seurata. Ikäsi lienee yli 80 vuotta?
Mitä se älykkyys lohduttaa jos tunne-elämä on ihan vinksin vonksin. Tutkimusten mukaan noin 70 prosentilla alkoholisteista on persoonallisuushäiriö (ja niitähän on muitakin kuin se narsismi.)
Totta kai tunnen useita, koska kuulumme samaan juoppojen veljeskuntaan.
Toki. Itseni lisäksi muutaman muunkin. Insinööritaustaisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Myllyrinne
Ei kun Kari Ketonen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Jörn Donner älykäs?
Ei. Syntymärikas hedonisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka Myllyrinne
Tarkoittaa varmaan Pekka Myllykoskea, Freud & Marx & Engels & Jung laulaja ja lauluntekijä, koulutukseltaan lääkäri.
Eipä se alkoholismi älykkyysosamäärää katso. Henkinen kehitys onkin sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
tunnen itseni. Minulla on 2 yliopiston maisteritutkintoa, mutta en ole koskaan sopeutunut sosiaaliseen elämään koska kaikki ihmiset on niin ateistisen tyhmiä robotteja, vihaan suomalaisia idootteja. ja olen alkoholisti. Juon joskus eli 2 kertaa viikossa korin oluttta kerralla se alkaa aina "parista kaljasta....sitten kävelyllä 6 pack....ja sitten kori mukaan ja aamulla se jatkunee"
lähimuisti joskus on huono muuten osaan vielä hyvin kieliä, ja toki jokaisen korin jälkeen en muista mitään edellisestä päivästä.
kaikki se syytä juuri, että olen niin älykäs ettei suomalaisten tyhmä seura kiinnosta. he ovat sekundaa.
andy
Kaltaisista pääsee eroon helposti.
Kun he alkavat sönköttää jotain tekoälykästä ja -syvällistä, otat vain tyhmän ilmeen ja olet olevinaan hämmästynyt heidän älynsä säkenöivistä hedelmistä.
Tällöin he menevät pois, ihan riippumatta siitä uskoivatko he esityksesi vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta juoppoa, jotka olivat älykkäitä aikanaan. Mutta ei ne enää ole. Alkohli ja aivojen käyttämättä jättäminen yhdessä ovat tylsistyttäneet ja nyt ovat keskimääräistä tyhmempiä jo.
Moni heistä kyllä kuvittelee edelleen olevansa muita fiksumpi ja niin kauan kuin juovat, eivät varmaan koskaan huomaa totuutta.Monta monituista elämänkaarta olet ehtinyt seurata. Ikäsi lienee yli 80 vuotta?
Vain 50, mutta olen tuntemut paljon eri-ikäisiä ihmisiä. Eikä tuon tyhmentymisprosessin näkemiseen tarvita koko elinkaarta. Muutama vuosi riittää.
Eräs lääkäri oli todella hyvä ja asiantunteva työssään, mutta valitettavasti kuningas alkoholi otti ylivallan hänestä, jonka seurauksena hän sai potkut töistä.
Eiköhän me kaikki olla pikkasen juoppoja?
lääkäreissä ja asianajajissa on usein suurkäyttäjiä. se voi häiritä työnlaatua jos ei ole max kaksi välipäivää ennen duunia.
Vierailija kirjoitti:
Eräs lääkäri oli todella hyvä ja asiantunteva työssään, mutta valitettavasti kuningas alkoholi otti ylivallan hänestä, jonka seurauksena hän sai potkut töistä.
Oli varmasti tosi onneton näistä potkuista. Siitähän meni tien toisella puolella olevaan sairaalan töihin, jossa maksettiin 5 mk enemmän tunnilta. Tai nykyään 15 000€/kuukaudelta.
tunnen itseni. Minulla on 2 yliopiston maisteritutkintoa, mutta en ole koskaan sopeutunut sosiaaliseen elämään koska kaikki ihmiset on niin ateistisen tyhmiä robotteja, vihaan suomalaisia idootteja. ja olen alkoholisti. Juon joskus eli 2 kertaa viikossa korin oluttta kerralla se alkaa aina "parista kaljasta....sitten kävelyllä 6 pack....ja sitten kori mukaan ja aamulla se jatkunee"
lähimuisti joskus on huono muuten osaan vielä hyvin kieliä, ja toki jokaisen korin jälkeen en muista mitään edellisestä päivästä.
kaikki se syytä juuri, että olen niin älykäs ettei suomalaisten tyhmä seura kiinnosta. he ovat sekundaa.
andy