Ulla Appelsinin kommentti
Kommentit (154)
Pelkkä linkki ilman referointia on ihan tyhjän kanssa. En avaa.
Vierailija kirjoitti:
Asiat kulkevat sopimusten mukaan, ei niissä voi toimia minä haluan näin- periaatteella
Voidaan toimia poikkeusoloissa. Sinä et sitä estä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat kulkevat sopimusten mukaan, ei niissä voi toimia minä haluan näin- periaatteella
Edes silloin, kun selvästi nähdään, että Venäjän järjestämä hybridivaikuttaminen?
Ullan muisti on vähän valikoima. Uusimaata ei todellakaan suljettu pikavauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Rajat tullaan vielä sulkemaan.
Väistämättä, koska Kreml tätä peliä haluaa pelata.
Ulla kirjoitti hyvin! Uutinenhan oli Iltasanomien joten voi linkin avata.
Mikähän on syy että Apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen haluaa tänne paljon hybrivaikuttajia joille maksetaan ja joita kuskataan rajojemme läpi. Kiristääkö häntä joku? Saako itse voitelurahaa?
Mikä semmoinen mies on joka ei suomen turvallisuudesta välitä. Ihan "oikeuttako" jakaa, meille vai muille? Oisko aihetta lomauttaa?
Vierailija kirjoitti:
No tämä mitä ulla haluaa on juuri sitä mitä venäläiset odottavat. Eli toimitaan venäjän pelikirjan mukaan. Venäläiset olisi yllättänyt toisenlainen suhtautuminen, mutta niikuin tiedätte kokoomukselta ja persuilta on järkeä turha odottaa päätöksissä.
Älä rotta itke. Pääset kyllä kukat jätettyäsi Turkin kautta kotiin. Oltermannia vaan et saa lentokoneen kyytiin
Uudenmaan koronasulku ei hetkauttanut Lähi-Idän ja Afrikan miesten liikkuvutta, joten se voitiin tehdä nopeasti poikkeuslailla.
Joku sanoi hyvin: Afrikasta tullessa suomen rajako on ensimmäinen turvallinen maa?
Suomalaisen poliitikon tärkein tehtävä on suomalaisten etujen ja turvallisuuden takaaminen. Rajat kiinni ja Suomen vastaiset apulaiskanslerit pois virasta
Puumalainenhan on fanaattinen hörhö ja sen vuoksi juuri nimitettiin Halosen ja Vihreiden toimesta virkaansa. Ei hänen ole tarvinnut tarkastaa lakia sanoessaan että raja täytyy pitää auki. Hän antoi päätöksen puhtaasti aatteensa perusteella, väärin käyttäen valtaansa. Näin hänestä ajateltu jo vuonna 2007.
"Puumalainen edustaa suvaitsevaisuusfasismin synkintä äärilaitaa. Niitä ihmisiä, joille on turha puhua mitään. Niitä, joiden pontimena on (luultavasti sadistinen) halu käyttää voimaa ja valtaa. Niitä, jotka edellisestä seuraten toimivat halukkaasti minkä hyvänsä muodikkaan totalitaarisen ajatuksen keihäänkärkenä. Niitä, jotka vangitsisivat, leirittäisivät ja tappaisivat, jos heille annettaisiin siihen mahdollisuus."
Vierailija kirjoitti:
Ullan muisti on vähän valikoima. Uusimaata ei todellakaan suljettu pikavauhdilla.
Suljettiin. Asun itse Helsingissä, joten tiedän ja muistan ne ajat.
Turhaa paniikin lietsontaa. Mikään erityinen kiire päätöksenteolla ei ole. Olisi eri asia, jos ihmisiä tuhansia rajalla odottamassa kourallisen sijaa.
Antaako Orpo viherfasisti Puumalaisen tehdä päätökset. Varsinkin, kun on hyvin tiedossa missä leirissä Puumalainen on.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa paniikin lietsontaa. Mikään erityinen kiire päätöksenteolla ei ole. Olisi eri asia, jos ihmisiä tuhansia rajalla odottamassa kourallisen sijaa.
Ja jos kohta on tuhansia rajalla niin mitä sitten? Otetaan vain sisään, koska ei ollut kiire nyt tehdä mitään päätöksiä? Mitkä ne kiireellisemmät päätökset on?
Ulla Apelsinilla on aina ollut Suomen lehdistön ainoa mies.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se spektaakkeli-sanna sen aika äkäseen sulki. Joutavaa se kyllä oli kun sekin raja vuoti ihan kuten itäraja nyt, koska silloinkaan sen eikä tämän kulkemista ei saanut estää eikä edes hidastaa. Suomalaisia sen sijaan estettiin menemästä mökille.
Taikasanalla kuka tahansa pysyvästi Suomeen nauttimaan meidän maksamaa elämää, vaikka löytyisi ettei ole mitään perusteita turvapaikkaan. Hieno systeemi meillä.