Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pankki köyhälle

Vierailija
21.11.2023 |

Tulot alle 1400€. 

Nykyään Nordea mutta alkanut olemaan liian kallista. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnetistä ei mitään hyvää sanottavaa. Ostin osakkeita sieltä ja joka kirjautumiskertaa varten piti pyytää uudet salasanat! Kyllästyin, myin osakkeet ja lähdin. Asiakkuuden lopetus olisi maksanut 50 e (pari vuotta sitten) mitä en ollut valmis maksamaankoten nimellisesti olen edelleen siellä aaiakkaana, vaikka vituttaakin. 

Vierailija
62/62 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vaihdoin Danskebankin kokonaan S-pankkiin ja olen tyytyväinen. Vaihtoon vaikutti maksut ja palvelun saatavuus. S-pankki 0 euroa (tili oli jo valmiina, etukortin vaihdoin debit/visa korttiin ja Visan sain helposti), Danskebank miltei 9 euroa/kk. Lisäksi paikallinen palvelu. Jos haluan mennä S-paniin konttoriin, menen paikalliseen Prismaan, otan vuoronumeron, lataan siitä QR koodin ja menen vaikka kahville, kunnes puhelin ilmoittaa, että 2 ennen minua. Danskebankkiin olisin joutunut soittaa ajan lähimpään pankkiin, joka sijaitsee 100km:n päässä. Nyt harkinnassa niin, että S-pankki olisi käyttöpankkina ja joku muu pankki säästöihin (joita ei juuri nyt oikeastaan ole). Turvan vuoksi myös olisi hyvä olla toinenkin pankki. En usko Danskeen enää palaavani, sillä 2h pankkipalvelujen odotus puhelimessa puhelinmaksuineen ei enää houkuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla