Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras pankki köyhälle

Vierailija
21.11.2023 |

Tulot alle 1400€. 

Nykyään Nordea mutta alkanut olemaan liian kallista. 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan kertoa Dansken ja Pop hinnoista? Vaikuttavat sekavilta hinnastoineen. 

Vierailija
22/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ainakaan danskeen vaihda ,siellä palvelumaksut sitä suurempia mitä vähempi tilillä rahaa.

Paljonko maksaa jos on 19.000€ säästötilillä ja 3000€ käyttö? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.

Ja bonuksiahan ei voi muuten saada kuin S-pankin tilille.

Vierailija
24/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankkia minäkin suosittelen. Ilmainen on vaikka mulla ei ole siellä tilillä yleensä kuin noin 100€. Nordea ilmainen kun on asuntolaina sieltä. 

Vierailija
25/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.

Ja maksutapaetua jos saa luottokortin.

Saahan sen maksutapaedun ihan debit-kortillakin.

Siinä debit-kortissa lukee VISA, jonka monet mieltävät luottokortiksi.

Vierailija
26/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Danske kallein? Kukaan ei vaikuta tietävän mitään POP pankeista. 

Vierailija
27/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bank Norwegian. Ilmainen kortti. Heillä on 2 tilimuotoa: tavallinen tili 3,25 % jokaisen päivän mukaan ja ei nostorajoituksia. Toisen tilin korko on 3,75 % ja 6 ilmaista nostoa per vuosi. 

Vierailija
28/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohi kuitenkin myönnettiin ilman ongelmia.

Tuohi on Nordea Rahoituksen myöntämä luottokortti. Eri toimijoilla on eri kriteerit myöntää luottoa. Ja esim. kodinkonekauppa saa oman provikkansa, jos saa asiakkaansa Tuohi-kortille.

Vierailija
29/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että köyhät maksavat ostokset kaikkialla S-kortilla, joten se on varmaan heille paras.

Vierailija
30/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pop pankilla kaikilla konttoreilla oma hinnasto https://www.poppankki.fi/tutustu-pop-pankkiin/asiakaspalvelu/hinnastot

Danskella 4 portainen etuohjelma. Hinnat riippuvat siitä, että paljonko on rahaa tai velkaa. https://danskebank.fi/sinulle/asiakaspalvelu/hinnat-ja-ehdot

Vierailija
31/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä ainakaan danskeen vaihda ,siellä palvelumaksut sitä suurempia mitä vähempi tilillä rahaa.

Etutaso 2 riippuen paketista (3 vaihtoehtoa) 5,80 - 7,80

tilillä 30 donaa, bonuksista palvelumaksut.
32/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pankki on restaurantti, tuumi entinenkin mies.

moi

Vierailija
33/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska seuraavaksi kysytään Dansken paketeista, niin laitetaan linkki niihin https://danskebank.fi/sinulle/tule-asiakkaaksi/tervetuloa-danske-bankii…

Vierailija
34/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermapankki. Maksavat talletuksistasi. En tiedä miten Suomessa.

Vierailija
35/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms. 

Mulla sama. Ei mitään luottoa myönnetty. Sitten 5 v päästä alko tuleen mainosta, että ota s-luottokortti. En ottanut enää.

Vierailija
36/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etutaso 2 riippuen paketista (3 vaihtoehtoa) 5,80 - 7,80

OP omistaja-asiakkaalle ilmainen joten ei kannata vaihtaa. 

Vierailija
37/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on OP ja S-Pankki. Suosittelen OP. Siellä on kohtuullinen palvelumaksu jos on omistajaasiakas. S-Pankin mobiili ja verkkopankki tuntui karvalakki versioilta osuuspankkiin verrattuna.

Kuinka niin karvalakkiversio? Mitä puuttuu S-Pankin mobiilista ja verkkopankista? Kaikki oleellinen löytyy!

Ei köyhä laulaja
38/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että köyhät maksavat ostokset kaikkialla S-kortilla, joten se on varmaan heille paras.

Mistä tiedät, kuka on köyhä? Maksan S-marketeissa S-Visakortilla ja K-kaupoissa K- Visalla. Enpä usko, että minua voisi köyhäksi sanoa, ei senttiäkään velkaa ja omaisuutta ja säästöjä löytyy.

moi

Vierailija
39/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikki paskanaamat kuriin huijarit siis ..osuuspankissa tilit mutta näköjään sinne pääsee helpolla varkaat?

Rahaa on takaan sen :-)
40/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms. 

Mulla sama. Ei mitään luottoa myönnetty. Sitten 5 v päästä alko tuleen mainosta, että ota s-luottokortti. En ottanut enää.

Minulla ei ollut aikoinaan mitään vaikeuksia saada luottokortteja. Johtuen siitä, että olen hoitanut raha-asiani hyvin. Nykyisin en tarvitse luottoja, kun on rahaa tilillä.

moi