Paras pankki köyhälle
Tulot alle 1400€.
Nykyään Nordea mutta alkanut olemaan liian kallista.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
No älä ainakaan danskeen vaihda ,siellä palvelumaksut sitä suurempia mitä vähempi tilillä rahaa.
Paljonko maksaa jos on 19.000€ säästötilillä ja 3000€ käyttö?
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.
Ja bonuksiahan ei voi muuten saada kuin S-pankin tilille.
S-pankkia minäkin suosittelen. Ilmainen on vaikka mulla ei ole siellä tilillä yleensä kuin noin 100€. Nordea ilmainen kun on asuntolaina sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.
Ja maksutapaetua jos saa luottokortin.
Saahan sen maksutapaedun ihan debit-kortillakin.
Siinä debit-kortissa lukee VISA, jonka monet mieltävät luottokortiksi.
Onko Danske kallein? Kukaan ei vaikuta tietävän mitään POP pankeista.
Bank Norwegian. Ilmainen kortti. Heillä on 2 tilimuotoa: tavallinen tili 3,25 % jokaisen päivän mukaan ja ei nostorajoituksia. Toisen tilin korko on 3,75 % ja 6 ilmaista nostoa per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohi kuitenkin myönnettiin ilman ongelmia.
Tuohi on Nordea Rahoituksen myöntämä luottokortti. Eri toimijoilla on eri kriteerit myöntää luottoa. Ja esim. kodinkonekauppa saa oman provikkansa, jos saa asiakkaansa Tuohi-kortille.
Olen huomannut, että köyhät maksavat ostokset kaikkialla S-kortilla, joten se on varmaan heille paras.
Pop pankilla kaikilla konttoreilla oma hinnasto https://www.poppankki.fi/tutustu-pop-pankkiin/asiakaspalvelu/hinnastot
Danskella 4 portainen etuohjelma. Hinnat riippuvat siitä, että paljonko on rahaa tai velkaa. https://danskebank.fi/sinulle/asiakaspalvelu/hinnat-ja-ehdot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä ainakaan danskeen vaihda ,siellä palvelumaksut sitä suurempia mitä vähempi tilillä rahaa.
Etutaso 2 riippuen paketista (3 vaihtoehtoa) 5,80 - 7,80
Meidän pankki on restaurantti, tuumi entinenkin mies.
moi
Ja koska seuraavaksi kysytään Dansken paketeista, niin laitetaan linkki niihin https://danskebank.fi/sinulle/tule-asiakkaaksi/tervetuloa-danske-bankii…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms.
Mulla sama. Ei mitään luottoa myönnetty. Sitten 5 v päästä alko tuleen mainosta, että ota s-luottokortti. En ottanut enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etutaso 2 riippuen paketista (3 vaihtoehtoa) 5,80 - 7,80
OP omistaja-asiakkaalle ilmainen joten ei kannata vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on OP ja S-Pankki. Suosittelen OP. Siellä on kohtuullinen palvelumaksu jos on omistajaasiakas. S-Pankin mobiili ja verkkopankki tuntui karvalakki versioilta osuuspankkiin verrattuna.
Kuinka niin karvalakkiversio? Mitä puuttuu S-Pankin mobiilista ja verkkopankista? Kaikki oleellinen löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että köyhät maksavat ostokset kaikkialla S-kortilla, joten se on varmaan heille paras.
Mistä tiedät, kuka on köyhä? Maksan S-marketeissa S-Visakortilla ja K-kaupoissa K- Visalla. Enpä usko, että minua voisi köyhäksi sanoa, ei senttiäkään velkaa ja omaisuutta ja säästöjä löytyy.
moi
Ensin kaikki paskanaamat kuriin huijarit siis ..osuuspankissa tilit mutta näköjään sinne pääsee helpolla varkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms.
Mulla sama. Ei mitään luottoa myönnetty. Sitten 5 v päästä alko tuleen mainosta, että ota s-luottokortti. En ottanut enää.
Minulla ei ollut aikoinaan mitään vaikeuksia saada luottokortteja. Johtuen siitä, että olen hoitanut raha-asiani hyvin. Nykyisin en tarvitse luottoja, kun on rahaa tilillä.
moi
Osaako kukaan kertoa Dansken ja Pop hinnoista? Vaikuttavat sekavilta hinnastoineen.