Paras pankki köyhälle
Tulot alle 1400€.
Nykyään Nordea mutta alkanut olemaan liian kallista.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ja koska seuraavaksi kysytään Dansken paketeista, niin laitetaan linkki niihin https://danskebank.fi/sinulle/tule-asiakkaaksi/tervetuloa-danske-bankii…
Mitä enemmän massia pankissa sitä halvemmalla saa palvelut :P
Melko selvää ettei köyhiä haluta asiakkaiksi.
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ihan kaiken voi hoitaa netissä, se on minulle tärkeä kriteeri.
s-pankki nyt on paskin mahdollinen. Jopa tilisiirrosta saatu vaikeampaa kuin muilla pankeilla. vaatii jo "taitoa" tehdä tuostakin operaatiosta niin monimutkaista kuin s-pankki on saanut siitä tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
s-pankissa EI VOI hoitaa MITENKÄÄN kaikkia normaalin pankin toimenpiteitä. Koitapa vaikka ostaa 10 kpl koneen osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.
Ja maksutapaetua jos saa luottokortin.
S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms.
Tuohi kuitenkin myönnettiin ilman ongelmia.
No jo se yksin että ON 30 000 pitkäaikaisesti makaamassa pankkien tileillä kertoo ettei osaa rahaa käyttää ja näin ollen ei kannata luottokorttia antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
s-pankissa EI VOI hoitaa MITENKÄÄN kaikkia normaalin pankin toimenpiteitä. Koitapa vaikka ostaa 10 kpl koneen osakkeita.
Perus pankit nyt on muutenkin kalleimmasta päästä ostaa osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perus pankit nyt on muutenkin kalleimmasta päästä ostaa osakkeita.
no kerropas esim nordeaa tai osuuspankkia halvempi tapa ostaa tuo 10 kpl koneen osakkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on PANKKI eikä mikään pörssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki, ainakin toistaiseksi. Ja jos vielä ostat päivittäistavarat S-ryhmän kaupoista, niin saat sinne tilille bonuksia.
Ja maksutapaetua jos saa luottokortin.
S-pankki myöntää luottokortteja nihkeästi vaikka olisi vakityö. Tutulle ei ole ikinä ollut mitään merkintöjä, maksuvaikeuksia, aina ollut rahaa tileillä vähintään 30.000€ mutta siltikään ei ole saanut luottokorttia S-pankilta. Siihen varmaan tarvitaan asuntolainan otto puljulta yms.
Tuohi kuitenkin myönnettiin ilman ongelmia.
No jo se yksin että ON 30 000 pitkäaikaisesti makaamassa pankkien tileillä kertoo ettei osaa rahaa käyttää ja näin ollen ei kannata luottokorttia antaa.
30 donaa on kyllä melko pieni summa.
Mistä pankista saa luottokortin ? Luottotiedot kunnossa. Nordealla on 1500 se minimisumma luottokortilla. Saako jostain pankista pienemmän summan luottokortille. Jos ei kerran ole tarvetta isolle luottorajalle.
Kun itäraja oli vielä avoinna liikenteelle, niin silloin Kannaksen säästöpankki oli ehdottomasti paras pankki köyhän dollareille. Ruplan kurssi suhteessa dollariin saattoi lyhyessä ajassa romahtaa 200 prosenttia! Ruoliahan ei tietenkään silloin kannattanut pankkiin tallentaa.
Op pankki on epäluotettava, vähittäisasiakkaittaan mollaava paska pankki. En voi suositella edes n..teille.
Päivitystä tähän keskusteluun nyt kun Nordea on alhaalla jälleen? Mihin kannattaa vaihtaa jos palkka on pieni ja elää ns. kädestä suuhun?
Tarvin mielellään kaks pankkikorttia (debit) ja verkkopankkitunnukset. Plussakortin liittäminen pankkikorttiin olis myös jees. Näillä pärjään tälläkin hetkellä, mut Nordea lähtee vaihtoon asap.
Mites sitten kun se pankki johon vaihdat on alhaalla palvelunestohyökkäyksen takia? Lisäksi maksat joka toiminnosta tod.näk. enemmän kuin tällä hetkellä Nordeassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP on S-pankkia kalliimpi ja tilin lopetuksessa osuusmaksun saa takaisin kalenterivuoden kuluttua. S-pankissa sen saa heti.
Saako S-pankissa bonuksia vakuutuksista yms?
Lähitapiolan joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nordnet. Kannattaa olla osakkeet ja sijoitukset muualla kuin pankissa missä asuntolaina jne on.
Minäkin olen hoitanut asiani hyvin mutta en ole siltikään saanut luottokorttia klska tulot 1400€ on ilmeisesti liian pienet. Olen siis aina altavastaaja ja otan esim netistä tilatessani enemmän riskejä kuin ihminen joka maksaa luottokortilla.
Esim OP Duo luottokortilla saa 3 vuoden takuun tuotteilla sekä muita bonuksia... köyhälle/työläiselle tuo olisi paljon hyödillisempää kuin varakkaalle.