Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperhe perui lapsemme synttäreille tulonsa

Vierailija
02.01.2007 |

Syynä oli paikallisen mutasarja-lätkäjoukkueen matsi :o

Arvatkaa kuinka lapset pettyivät ja kuinka minua v***!! Vain tunti ennen perumistaan ilmoittivat mihin aikaan ovat tulossa ja sitten eivät tulekaan...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhliinne, tuskin kutsut itsekkään jatkossa...

Vierailija
2/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis erilainen elämänrytmi tällä hetkellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuskin kutsut itsekkään jatkossa...

Eiköhän tuon herraväen tavat ole jo nähty...

ap

Vierailija
4/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meilläpä eräs tuttavaperhe ei deds ilmoita etteivät pääse tulemaan!!

lapset odottelevat että koskas se " pekka ja kaisa" tulee,

eipä vaan kuulukkaan.

ei siis edes tekstiviestiä ettei päästä tulemaan!!!

päätin viime synttäreiden jälkeen etten enää kutsu heitä meille... =(

harmittaa lasten puolesta!

Vierailija
5/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä! Tärkeämpi kuin teidän kersan synttärit.

Vierailija
6/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuskaamisjutusta olen toista mieltä. Sinä kuljetiti heitä koska heillä ei ollut autoa. Nyt heillä on auto mutta niin on edelleen teilläkin - ehkä äiti ei näe mitään syytä miksi te tarvitsisitte kyytiä? Näkeehän hän että te pääsette ihan hyvin kerhoon itsekin. Jos kerta et itsekään odottanut mitään korvausta kyydeistä (ja miksi olisitkaan, jos heidän kuljettamisensa ei sinulle mitään ylimääräistä maksanut etkä joutunut heidän takiaan mutkaa ajamaan) niin on aika tekopyhää nyt loukkaantua siitä että he eivät tarjoudu kuskaamaan teitä.

Vierailija
7/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuskaamisjutusta olen toista mieltä. Sinä kuljetiti heitä koska heillä ei ollut autoa. Nyt heillä on auto mutta niin on edelleen teilläkin - ehkä äiti ei näe mitään syytä miksi te tarvitsisitte kyytiä? Näkeehän hän että te pääsette ihan hyvin kerhoon itsekin. Jos kerta et itsekään odottanut mitään korvausta kyydeistä (ja miksi olisitkaan, jos heidän kuljettamisensa ei sinulle mitään ylimääräistä maksanut etkä joutunut heidän takiaan mutkaa ajamaan) niin on aika tekopyhää nyt loukkaantua siitä että he eivät tarjoudu kuskaamaan teitä.

Vierailija
8/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se herjaa virhetta mutta päivittää kuitenkin nuo vastaukset. Sori.

Edellinen...

Vierailija
12/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tekopyhää nyt loukkaantua siitä että he eivät tarjoudu kuskaamaan teitä.

Vierailija
13/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tekopyhää nyt loukkaantua siitä että he eivät tarjoudu kuskaamaan teitä.

Vierailija
14/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein laitan kutsun tekstiviestillä ja perään, että ilmottakaan hyvissä ajoin, jos ette pääse tulemaan. Joka kerta käy niin, että kyseinen perhettä ei näy ja ilmottaa sitten syntymäpäivän illalla (myöhään), että ikävä kyllä emme pääse tulemaan. Onhan se tietysti hyvä kuulla edes siinä vaiheessa, että odottamisen voi lopettaa. Nyt olen kyllä jo oppinut, että eivät tulekaan, mutta kutsun heitäkin, kun kutsun muitakin sukulaisia

Joskus olen laittanut kutsun muotoon pääsettekö tulemaan ja sitten edellisenä päivänä laittanut uuden kyselyn niille jotka eivät ole vastanneet. Tällöin olen saattanut saada vastauksen, että emme pääse. Muutenkin vastaukset tulevat vasta samana päivänä. Tyyliin vein auton muutama päivä sitten huoltoon, saan vasta ensi viikolla, joten emme pääse tulemaan. Olisi ehkä voinut ilmottaa jo aiemmin, jos tiesi ettei kuitenkaan pääse.

Itse haluasin tuota tietoa jo hyvissä ajoin, jotta voin suunnitella leipomiset sen mukaan. Usein tulee sitten tehtyä esim. varakakku, jos vaikka kaikki sattuisivat tulemaan.

Vierailija
15/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä perui monet sukulaiset meidän häihin tulonsa koska telkusta tuli jääkiekkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/25 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä perui monet sukulaiset meidän häihin tulonsa koska telkusta tuli jääkiekkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
17/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku elämää tärkeämpi meno, se on yleensä tiedossa jo viikkoa ennen kyseisiä kemuja. Ja jos joku kiva pikkujuttu nyt sitten yhtäkkiä pulpahtaisi esiin, aikuinen kyllä nielee sen asian ja menee sitten vain kutsuille.

Vierailija
18/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille tule enempää vieraita kuin yksi perhe. Ainahan voi sairastuakin, yhtä myttyyn silloinkin menee.

Vierailija
19/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin juuri menossa kylään ystävillemme, jotka sairastuivat koko perhe ja myttyyn meni. Ei harmittanut yhtään. Mutta jos olisivat ilmoittaneet, että emme olekaan tervetulleita, kun he menevätkin leffaan mieluummin, olisin melkolailla loukkaantunut. Ymmärrän ap:ta hyvin.

Vierailija
20/25 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim sairastuminen on mielestäni ihan eri syy kuin tuo peliin lähtö...

ap

Vierailija:

Eikö teille tule enempää vieraita kuin yksi perhe. Ainahan voi sairastuakin, yhtä myttyyn silloinkin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän