Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkääpä salinaiset tämä.

Vierailija
19.11.2023 |

Naiset aina sanovat meikkaavansa ja pukeutuvansa itseään varten. Ne kisakireät legginsit ja tissejä korostava minitoppi on parasta mitä voi treenatessa pitää päällä.

Teen sivutoimena kuntosali laitteiden huoltoa ja jälleenmyyntiä. Olen käynyt sadoilla kuntosaleilla vuosien varrella. Tässä olen tehnyt havainnon.

Kaupungin tai kunnan ns perus sali.

Muutamia meikattuja leggins tissit tiskis naisia, perus collaria ja t paitaa..

Trendi salit. Kaikilla naisilla meikit, kireät leggarit ja sotamaalaus..

NAISTEN SALI. 

Ylivoimaisesti eniten collareita, shortseja, yli isoja t paitoja, monet naiset ilman meikkiä ym.

Miten tämä on selitettävissä ilman ajatusta että naiset pukeutuisivat ja meikkaisivat huomion takia?

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä jos haluaa miesten huomiota? Kiva näin sinkkuna naisena.

Eihän sillä olekkaan mitään väliä niinkuin tässäkin ketjussa on monesti mainittu. Mutta miksi tämä asia pitää kieltää ja syyllistää miehiä koska katsovat.

Vierailija
162/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Pakko vaan todeta että kyllä meitä väärin treenaajiakin löytyy. 26 vuotta olen salilla käynyt ja aina pukeutunut collareihin. Tosin olen kyll mies jos se joten asiaan vaikuttaa. Yleensä vielä pitkähihainen collaripaita housujen lisäksi. Kesä lienee ainoa poikkeus jolloin se paita jää pois ja joskus oikein kuumalla voi oll shortsitkin mutta ehdottomasti minusta collarit on paras salivaate. Ja kaikissa liikkeissä. Teidän ei tarvitse olla samaa mieltä joten pitäkää toki oma mielipiteenne. Naiset kyllä näyttää paremmilta niissä kireissä ja pienissä vaatteissa, se on totta. Pitää tuntea itsensä mukavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ripsiväriä koska toivon itselleni jonkinlaista tulosta treenistä ja haluan olla siedettävän näköinen itselleni! Muuten väsyneet kasvot. 

Vierailija
164/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun kaikki äijät tuijottaa salilla mun persettä.. Sanna tuu auttaa niin saadaan nää ylikireät persevako leggarit jalkaan, öljysin jo jalat koska ei nää muuten mene. 

Tissejäkin ne siat tuijottaa ei oo mun vika et nää C kupin tissit tursuaa näistä A kupin liiveistä ulos 

Vierailija
165/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä noita seka-saleja on enempi niin nihin mennään alkuun.

nais-saleille mennään vasta kun ollaan kyllästytty seka-saleissa käymisiin

Vierailija
166/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä itsestäänselvyys jo mainittukin tässä ketjussa, mutta erityyppisillä saleilla käy erilaiset ihmiset. Ihan niinkuin vaikka eri tyylisissä ravintoloissa käy eri tyyliset ihmiset, toiset tykkäävät pikaruuasta ja toiset fine diningistä, toiset kahvilan sohvasta, toiset yökerhoista. Toisenlaiselle salille menevät he, ketkä syystä tai toisesta nolostelevat vartaloaan, ja ovat epävarmoja omista taidoistaan, ja siksi pukeutuvat löysiin vaatteisiin (vaikka saattaisi olla kätevämpää treenata pinkeämmissä kuteissa), ja toisenlaiselle menevät he, ketkä a) ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä b) eivät välitä muiden mielipiteistä c) jotka tykkäävät trendeistä ja d) myös se vähemmistö, ketkä haluavat huomiota.

Itse treenaan sekä että, vartalonmyötäisissä, sekä löysissä kuteissa. Löysät tuntuu turvallisemmilta ja hengittävämmiltä, mutta roikkuvat usein tiellä. Vartalonmyötäisissä liikkuminen on helpompaa, mutta niistä kyllä näkyy heti, jos on treenaus jäänyt väliin. Joskus se ei haittaa, joskus olo on epävarmempi. Meikistä taas, ne ketkä meikkaavat paljon, meikkaavat monesti paljon myös salille. Ei ne meikkaa pelkästään sinne salille.

Vierailija
167/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chadejä vartenhan ne paljastavat vaatteet on. Se ei silti oikeuta tavallisia ja rumia miehiä häiritsemään. 

Näin helposti asia selittyy. 

Vierailija
168/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä noita seka-saleja on enempi niin nihin mennään alkuun.

nais-saleille mennään vasta kun ollaan kyllästytty seka-saleissa käymisiin

Tai sitten on toisin päin, itse kävin alkuun pääasiassa naisten salin puolella, koska olin vähän epävarma salilla kävijä ja ahdisti jos joku pikkusenkin vilkaisi. Nyt en voi mennä sinne ihan siksi, että painot ei enää riitä. Esim. Käsipainot on vaan 10 kiloon saakka ja tarvitsen painavammat, siksi menen suoraan sekasalin puolelle. Tuijotus on lisääntynyt, mutta en välitä siitä. Missään tissipaidoissa en treenaa. 

Vierailija
169/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chadejä vartenhan ne paljastavat vaatteet on. Se ei silti oikeuta tavallisia ja rumia miehiä häiritsemään. 

Näin helposti asia selittyy. 

Aa, noniin paljastuihan se sieltä, aloittajan todellinen motiivi: leukakateus. Mitähän hemmetin väliä sillä on, jos joku muija on ihastunut johonkin äijään, ja tekee jotain saadakseen tämän huomion. Ihmiset kun yleensä pariutuu, mikä tarkoittaa selkokielellä sitä, että on kaksi ihmistä, jotka alkavat viettää aikaa intiimistikin yhdessä. Ja se, mitä nämä kaksi tekevät, ei kuulu hevon helvettiä kenellekään muulle. Miksi ihmeessä joku ei-Chad kiinnostuisi naisesta, jota kiinnostavat nämä Chadit? Eikö tuollainen pinnallisuus ole aika tyhjäpäistä? Oletko siis kiinnostunut tyhjäpäisistä, mutta viehättävistä ihmisistä, mutta olet itse vailla pinnallisia ominaisuuksia? Toisaalta, jos tämä Chad onkin myös fiksu ja kiva, ja niin on hänestä kiinnostunut hyvännäköinen nainenkin, niin miksi tämän naisen pitäisi ottaa joku ei-fiksu, ei-kiva ja ei-leuakas?

Jaa, en tiedä, vierasta touhua kaikki tuo, kun elän täällä todellisuudessa, enkä teoriamaailmassa, trikoissa tai collareissa.

Vierailija
170/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha väittää, että persvakoon menevät trikoot oisi mukavammat, kuin normitrikoot. Kyllä niiden tarkoitus on esitellä takapuolta :D

Yleensä niitä persvakoon meneviä rypytystrikoohousuja käyttää naiset joilla on mitä näyttää ja kyykkypainotteinen treeni 😉

Vierailija
171/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn yksityisellä isomman ketjun salilla, on sekasali ja mielestäni hyvin varusteltu. Siellä ei pukeudu kukaan mitenkään kummosemmin, on juurikin verkkarit/t-paita -tyyli. Jotkut kai tykkäävät pitää myös trikoita, mutta tuskin seksikkyyden vuoksi. Ikähaarukka on aika laaja, ihan teineistä vanhuksiin. Itse käyn yleensä arkipäivisin, jolloin siellä on sitä aikuisempaa porukkaa ja iltaisin taas enemmän nuoria. En tiedä, missä sellaisia saleja on, joissa pukeudutaan näyttääkseen joltain, kokemusta on vain tästä yhdestä. Olen ollut tosi tyytyväinen tuohon jäsenyyteen.

Vierailija
172/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, opettele kirjoittamaan. Toisekseen tämä on paska provo tai sitten näet, mitä haluat. 

Olen käynyt monenlaisilla saleilla treenaamassa. Ihan samalla tavalla naiset pukeutuvat kaikissa, jos ottaa iän huomioon. Vanhemmat pukeutuvat peittävämmin, nuoret taas trendikkäästi eli tällä hetkellä niukemmin.

Ja kuka hemmetti muka treenaa "collareissa"? Voiko olla epämukavampaa ja huonompaa salivaatetta?

Itse meikkaan aamulla töihin enkä ole naamaa pesemässä sinun mieliksesi ennen kuin käyn salilla. 

Säko et ymmärtänyt lukemaasi. Ehkä se kertoo sinusta enemmän.

Ei pukeudu ero on valtava. Toki olet oikeassa että vanhemmat naiset yleensä pukeutuu tosi peittävästi.  Tiedätkö vielä 10v sitten kaikki treenasivat collareissa tai shortseissa.

Kyllä 10v sitten treenattiin trikoissa. 

Vierailija
173/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn yksityisellä isomman ketjun salilla, on sekasali ja mielestäni hyvin varusteltu. Siellä ei pukeudu kukaan mitenkään kummosemmin, on juurikin verkkarit/t-paita -tyyli. Jotkut kai tykkäävät pitää myös trikoita, mutta tuskin seksikkyyden vuoksi. Ikähaarukka on aika laaja, ihan teineistä vanhuksiin. Itse käyn yleensä arkipäivisin, jolloin siellä on sitä aikuisempaa porukkaa ja iltaisin taas enemmän nuoria. En tiedä, missä sellaisia saleja on, joissa pukeudutaan näyttääkseen joltain, kokemusta on vain tästä yhdestä. Olen ollut tosi tyytyväinen tuohon jäsenyyteen.

Minä käyn myös tuommoisella edullisen puoleisella yksityisellä salilla ja tosi monenlaista porukkaa käy. Useimmat naiset on trikoissa ja t-paidoissa, mutta harvat semmoisissa ultrakireissä rypytys peppuvaossa-tyyppisissä. Vanhemmilla naisilla saattaa olla jotain muita jumppahousuja. Paksuja collegevaatteita ei kyllä juuri nää miehilläkään. 

Vierailija
174/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt mikä muoti se on kun on tiukat trikoot sekä löysä t-paita,  ja se t-paita on tungettu pelkästään takaa housuihin niin, että takapuoli varmasti näkyy.

Vierailija
175/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ihmetellyt mikä muoti se on kun on tiukat trikoot sekä löysä t-paita,  ja se t-paita on tungettu pelkästään takaa housuihin niin, että takapuoli varmasti näkyy.

Löysä paita tungetaan housuihin ettei se nouse /lörpötä niin että napa ja rintsikat vilkkuu sielä alta. Sitä en ole kyllä nähnyt että se takapuolelta laitettaisiin housuihin, yleisempää että edestä :D toki jos vatsallaan tehtäviä liikkeitä tekee niin voi olla kivempi jos paita on takaa housussa? 

Vierailija
176/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin käyn salilla useimmiten suoraan töistä, niin se sama asiakasrajapinnassa työskentelevän maalikerros kun mikä on ollut töissä kun. Vapaapäivinä olen salilla meikittä. 

Vaatteina on perustrikoot (juoksen yleensä 30-40 minsaa lämmittelyksi), ovat vaan siihen kaikista parhaat. Jos pelkkää voimaharjoittelua, niin joskus collaritkin, mutta ne vie enemmän tilaa läppärilaukussa, niin siksi suosin trikoita. Paidat ihan perus juoksupaitoja.

Ja ei, en ajattele erityisemmin, miltä salilla näytän. Olen parisuhteessa, eikä kiinnosta hevonveetä jotkut salilla treenaavat miehet. Enemmän mua ihmetyttää, että osa miehistä kuvittelee, että kaikki mitä nainen tekee, hän tekee sen miehen/miesten takia. Mikä logiikka tuossa oikein on?

Vierailija
177/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivempi katsoa itseäni peilistä jos on trikoot ja tiukka paita. En kyllä mitään persvakotrikoita käytä vaan ihan tavallisia, eikä tissit takuulla pursua mistään kun urheiluliivit litistää ne suunnilleen olemattomiksi. Käyn suht edullisella sekasalilla. Joskus olen käynyt myös trendisalilla ja kieltämättä siellä pukeudutaan trendikkäämmin ja mun perus juoksutrikoot ja t-paita -tyyli tuntuu vähän homssuiselle. 

Vierailija
178/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendisaleilla miehetkin on kireissä t-paidoissa ja shortseissa, että lihakset näkyy. Jossain halvemmalla perus salilla on sitten väljempää vaatetta miehilläkin. 

Vierailija
179/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän niitä kireitä reenipöksyjä kun kollarit ynnä kumppanit hiostaa, on viston tuntuset kun kastuvat ja hävettäis kulkea hikiläntit persuksissa. Mutta jos meikannut olen salille niin se tarkoittaa, että oon iskeny silmäni johonkin ja olen metsällä. Näin omalla kohalla.

Vierailija
180/195 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko urheilurintsikoissa push-up ominaisuus kun monella salinaisella rinnat pursuaa kaula-aukosta? Onhan se rintavako seksikäs mutta onko tarpeen salilla esitellä sitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän